Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei kiinnosta digi
01.06.2026 |
Ei ole kansalaisvelvollisuus!En tule ikinä mukaan!Olen jo vanha!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Osaat kuitenkin vauvapalstailla?
En haluaisi olla täällä!Haluaisin pois!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kukaan ei ole kysynyt sinulta mitään.
Tiedän montakin "minä en tarvitse tietokonetta mihinkään!", mutta samalla kitistään palvelut pitäisi olla 80-luvulta jotta pirkot ja kalevit marginaalissa voisivat vastustaa kaikkea muutosta kuolemaan asti.
En halua muutosta!Ennen oli paremmin!
Alue: Aihe vapaa
Osaat kuitenkin vauvapalstailla?