7-kymppisen miehen pervot kirjoitukset! Oksettaa!
"Olen noin seitsemänkymppinen mies. Leskeydyin äkillisen sairauden vuoksi elinikäisestä rakkausavioliitosta. Nyt tunnen itseni kelopuuksi, jolla ei ole seksihaluja. En saa niitä edes potenssipillereillä. Olen hakenut seuraa deittipalstoilta ja tansseista. Kaikilla naisilla tuntuu olevan päällimmäisenä kysymyksenä se, olenko vielä viriili. Itse haluaisin kumppanuutta, luottamusta ja läheisyyttä. Se ei näytä riittävän. Tyydynkö yksinäisyyteen? Olisiko halujen herättämiseen markkinoilla jokin "siitepölypilleri"?"
http://www.iltalehti.fi/sofiansohva/200901278952974_ss.shtml
Kommentit (5)
Hänestä saisi joku mummo vielä ihanan kumppanin loppu-elämäksi.
Asiallinen kirjoitus. Minkä ikäinen olet, ap? Ymmärrän jos olet 18-vuotias, niin kuvittelet ettei seitsemänkymppisellä ole enää elämää mutta muuten kyllä ihmettelen suuresti. Ihmisen ikävä toisen luo on ihan normaalia vielä vanhanakin.
Aikoinaan, kun olin 24 vuotias, ihastui eräs 66 vuotias miekkonen meikäläiseen. Olin ollut 17 vuotiaana samassa työpaikassa kuin tämä kyseinen henkilö. Oli sitten kuullut, että olen eronnut ja alkoi soitella minulle, kahden pienen pojan yh:lle. Inhotti niin maan vietävästi. Kehui miten hänellä on Levillä mökki ja vaikka mitä. Uskon, koska varakas mies oli. En antanut vastakaikua vaikka kauan jaksoi pommittaa. Silloin tuntui tosissaan, tosi PERVOLTA. En olis voinu kuvitellakaan, että... Yöks!! Nyt kyllä kyseinen juttu nauratta. Aikaa jo 14 vuotta.
ÄLLÖÄ!
t. ap