Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jessus, mikä mökkivierailu!

Vierailija
03.08.2015 |

Oltin kavereiden mökillä, me, isäntäpariskunta ja toinen kaveripariskunta. Kysyttiin ennen lähtöä, että mitä me tuotais, tietysti, niin kuuluu tehdä. Emäntä vakuutti, ettei mitään tartte, kunhan itte tullaan. Löysin sit kuitenkin tosi kivan tuikkukipon, jotenkin sen emmännän tyylisen ja vietiin se. Ei se mikään kallis ollu, mut mulla oli tosi hyvä mieli, kun löysin mun mielestä sopivan ja kauniin tuliaisen.

No. Tää toinen pariskunta oli ostanu kassikaupalla viiniä tuliaisiks. Emännällä vesi melkein juoksi kielenpäästä kun se pokkuroi ja kiitteli niistä viineistä. Meidän tuliainen unohtu siihen terassin pöydälle, pakettiin. Vähän tuntu pahalta, mutta emäntä ON perso viinalle.

Äijät vietti viikonlopun istuen saunan rappusilla juoden olutta. Kalastivat, heittivät tikkaa, lämmittivät sitä saunaa. Emäntä ja tää toinen nainen kittasivat sitä viiniä ja tekivät ruokaa. Koko ajan. Mua otti päähän se koko aikanen tissuttelu ja se ettei meidän tuliaista huomioitu (joo, tiedän, oon vähän lapsellinen) ja päätin, että helkatti, mut on kutsuttu vieraaks, mä en rupee täällä raatamaan. Vietin sit oikein leppoisan viikonlopun lueskellen aurinkotuolissa kirjaa! Emäntä kävi naama pitkänä huokailemassa, että ois tiskattavaa tai pperunatkin pitäis kuoria, mä annoin mennä toisesta sisään ja toisesta ulos. Vihjaili myös, että ois sittenkin pitäny tuoda sitä saatanan ruokaa niille. En välittäny siitäkään.

Oli oikein rentouttava viikonloppu. Toiste ei kyllä mennä. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä se tän tarinan moukka oot

Vierailija
2/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit toisten huonoon käytökseen omalla huonommalla käytöksellä. Onnittelut, ole ylpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalahtiko omaan nilkkaan vai=D =D

Vierailija
4/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sä keksit. :)

Vierailija
5/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, lapsellinen läppä. Ei jatkoon.

Vierailija
6/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö ihan emännän tyylinen tuikkukippo? Meniköhän sulla arvio ihmisestä pikkasen pieleen. Se tuikku ei aina tarkoita pikkukynttilää, esim. "eiköhän taas oteta pienet tuikut".

Kolmen litran viinipikari olisi ehkä ollut sopivampi, kun kerran ON perso viinalle. Mutta oli teillä kummallakin aika väsyneet tuliaiset.

Vierailija
7/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nähdään kuinka naiset ja miehet eroavat toisistaan. Kolme miestä pystyvät helposti viettämään viikonlopun mukavasti keskenään. Kolme naista --> sota valmis. Yksi vetää herneet nenään jostain ihan turhasta ja sitten kiukutellaan kuin pienet kakarat.

Vierailija
8/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska, emännän kuuluisi kyllä pitää huolta vieraistaan eikä kitata viiniä aamusta lähtien. Miehiltä ei kukaan tunnetusti mitään odotakaan. 

Vierailija
9/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 08:54"]Sä se tän tarinan moukka oot
[/quote]

Näin. Kuulostat viehättävältä persoonalta, tuskin saat toiste kutsuakaan. Sinulla ei taida olla kovin laaja kaveripiiri tuolla käytöksellä? Äiti on paras kaveri ja sitä rataa..

Vierailija
10/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotiasko olet, lastentarhassa saanut oppisi, Ap?

Tän täytyy olla provo.

Vierailija
11/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.

(siis tämä ja se emännän ketju)

Vierailija
12/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pässit tämähän on selkeä vastaisku tuolle toiselle mökki ketjulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi