Mistä löytää tällaisen miehen?
Haluaisin miehen joka on itsevarma, karismaattinen, empaattinen, tykkää eläimistä ja luonnosta, ei anna kenenkään pomotella itseään, suvaitsevainen, kunnianhimoinen ja fiksu. Ja ulkonäöllisesti: blondi, siniset silmät (norjalaisen tai ruotsalaisen näköinen), 180-186 cm pitkä, ei ruipelo muttei liian lihaksikas ja tuoksuu hyvälle. Onko tällaisia miehiä olemassa vai joudunko olemaan ikuisesti yksin? :D
Kommentit (141)
Jos kaksi ilmottautuu, niin toinen mulle!
Tuohan suoraan kuin Hitlerin suusta, eli puhdas arjalainen kysessä. Kannattaa kysellä persuista.
En usko että suomesta löydät. Mee ruotsiin tai norjaan.
Todennäköisesti joudut olemaan ikuisesti yksin, jos ainoastaan joku unelmien prinssi tuollaisilla ominaisuuksilla kelpaa, eikä kukaan muu.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:59"]Tuohan suoraan kuin Hitlerin suusta, eli puhdas arjalainen kysessä. Kannattaa kysellä persuista.
[/quote]
Läppähän on, ettei Hitler itsekään näyttänyt arjalaiselta :D
Mä nään tuollaisen peilistä, paitsi pituus on 179 cm. Ja olen "vähän aikaisempaa saapumiserää" joten en taida kelvata.
Itselleni osui 4/15. Ei tainnut siis tulla kauppoja tällä kertaa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:59"]Todennäköisesti joudut olemaan ikuisesti yksin, jos ainoastaan joku unelmien prinssi tuollaisilla ominaisuuksilla kelpaa, eikä kukaan muu.
[/quote]no, ainakin voi haaveilla! :D
Ap
Alka olla vähenevää sorttia tuommoiset. Mustat ja vätykset vain lisäätyy.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:01"]Mä nään tuollaisen peilistä, paitsi pituus on 179 cm. Ja olen "vähän aikaisempaa saapumiserää" joten en taida kelvata.
[/quote]Eikä! Kuinka vanha olet? :)
Ap
Minun naapurista löytyy. En tiedä onko varattu tällä hetkellä mutta etälapsi sillä ainakin on.
Kähäkähä tiedän mutta en paljasta
Serkkupoika täyttää kaikki kriteerisi. Vapautuu tiilenpäitä lukemasta ensi kuussa, kiinnostaako?
Osui aika hyvin, hiukseni ovat kuitenkin maantienruskeat ja silmät enemmän vihertävät kuin siniset, ilmankos olen jäänytkin ilman naista?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:05"]Serkkupoika täyttää kaikki kriteerisi. Vapautuu tiilenpäitä lukemasta ensi kuussa, kiinnostaako?
[/quote]mikä ettei, kaikkihan tekee virheitä;)
Ap
Paras suomalainen rotu löytyy Urjalasta. Sieltä löytyy vastaus. Puhdas urjalainen rotu on paras, ehdottomasti. Siellä on parhaat miehet.
taidetaan olla kaikki tuollaiset jo varattuja..
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:01"]Mä nään tuollaisen peilistä, paitsi pituus on 179 cm. Ja olen "vähän aikaisempaa saapumiserää" joten en taida kelvata.
[/quote]Eikä! Kuinka vanha olet? :)
Ap
[/quote]
52 v
Oho, aika lähelle samaa mitä minä etsin :)