Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei treenattu nainen

Vierailija
01.07.2015 |

Tykkääkö kukaan enää naisista jotka eivät ole hommanneet kroppaansa salilla, vaan ovat naisellisen pehmeitä, ei siis ylipainoisia vaan normaalin kokoisia naisia? Jotenkin tuntuu että fitness ja laihuus on vaan ihailtavaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet kuinka moni naisista loppujen lopuksi treenaa sillain, että sillä olisi jotain näkyvää vaikutusta kroppaan? Itse tunnen ehkä yhden tai kaksi... Loputkin kyllä kuntoilee silleen satunnaisesti, kävelyä, pyörilyä jne, mutta eivät he mitään kehoa rakenna. Osa ei sitten kuntoile yhtään. Ja kyllä heillä silti näyttäisi tykkääjiä olevan. 

Vierailija
2/12 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä treenaamattomistakin varmasti tykätään, mutta terveys on aina plussaa. Liikunta on ihmiselle luonnollista ja välttämätöntäkin, jokapäiväinen himotreenaaja ei tarvitse olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni salilla kävijä on normaalin kokoinen nainen. Kyllä sitä rautaa saa pumpata ilman että näyttää keholta. Mieli taas tykkää liikunnasta, parasta lääkettä masennukseen!

Vierailija
4/12 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais sunkin kokeilla niin huomaat että mieli siinä eniten virkistyy ja kropan muutokset ovat vain plussaa. Ja toiseksi näet että salilla kävijöitä on monenmuotoisia, ei siellä salilla käydä vain lihaksista kroppaan kasvattamassa tai laihduttamassa, vaan ylläpitämässä kuntoa jne. Ihminen on luotu liikkumaan! toki on niitäkin jotka oikein tekemällä kroppaansa muokkaa, mutta 80% muokkauksesta tapahtuu sitten keittiön puolella, ei se lihas meinaan pelkällä salaatilla kasva :)

Vierailija
5/12 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun mies tykkää :D Olen siis normaali, hoikka nainen. Kuntosalilla en ole käynyt ikinä, enkä missään jumpissa, eli en ole mikään treenattu ja timmi. Harrastan juoksua ja juoksen melkein joka ilta, eli jaloissa on jonkin verran lihaksia.

Vierailija
6/12 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twiggy on muotia taas. Ei ole kuntosalia nähnytkään!

Vierailija
7/12 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää treenata kuin hullu ja syödä kuin kani, jos mielii sellaisen fitness-kropan saada. Harvinainen näky. Olen nähnyt salilla naisia, jotka reenaavat saman kokoisilla painoilla kuin minä, mutta näyttävät kuitenkin ihan normaaleilta naisilta. Eli sellaista settiä, missä penkkiä, maastavetoa ja jalkakyykkyä kaikkia tehdään noin 100kg painoilla.

Vierailija
8/12 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tykkää mistään ylikiinteästä posliini tollosta.

Vierailija
9/12 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni jaksaa katsoa kun toinen punnitsee ruokansa ja ahdistuu kun treenit jää välistä. Pizzaa ei voi satunnaisesti tilata kun ei kuulu ruokavalioon, vkloppuna ei tule kuuloonkaan että voisi ottaa pari viini lasillista, sellaista on elämä fitnesstypykän kanssa. Toki tuo elämä sopii jollekkin, mutta itse en noin radikaalisti terveelliseen elämäntapaan vannovan kanssa jaksaisi olla.

Kultainen keskitie on hyvä olla, arkisin vaikka treenataan ja syödään terveellisesti, pienet jälkkärit sallittakoon. vkloppuisin voi "repsahtaa" ilman että tulee huono omatunto.

Kaikki voi miettiä millaista on jakaa arki "fitness" ihmisen kanssa, ei se arki ole niin hehkeää. Itse dikkaan enemmän "tavallisesta" terveellisestä elämäntavasta, missä ei punnita ruokia ja treenataan hyvän mielen takia :)

Vierailija
10/12 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäisin että hyvän olon takia.

Vierailija
11/12 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:35"]

Naisen pitää treenata kuin hullu ja syödä kuin kani, jos mielii sellaisen fitness-kropan saada. Harvinainen näky. Olen nähnyt salilla naisia, jotka reenaavat saman kokoisilla painoilla kuin minä, mutta näyttävät kuitenkin ihan normaaleilta naisilta. Eli sellaista settiä, missä penkkiä, maastavetoa ja jalkakyykkyä kaikkia tehdään noin 100kg painoilla.

[/quote]Tuossa on aika iso epätasapaino, jos kaikkia noita tehdään 100kg painoilla. Naiselle on ihan realistista vetää 100kg maasta ja osa saa sen kyykättyäkin. 100kg penkki on sitten jo SM-tasoa ja sen saavuttaa vain 2% naistreenaajista. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
12/12 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn säännöllisesti salilla, mutta edelleen näytän naiselliselta, rasvaa kropasta löytyy, voimaa on mutta lihakset ovat pääosin rasvakerroksen alla, vaikka olen normaalipainoinen. Timantin kova fitnesskroppa vaatii tiukkaa ruokavaliota, ei pelkoa, että vahingossa päätyisin kireään kuntoon. Silti suosittelen salitreeniä kaikille, että jaksaa kyykätä ja sitä kautta pääsee helposti kyykkyyn ja sieltä ylös vanhanakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi