Miesopettaja tyttöjen pukuhuoneessa
Olen nyt jo 16v mutta asia muistui mieleeni tänään ja haluan kysyä nyt yhden asian. Onko se oikein että miesopettaja jolla on jo varoitus lapsen lähentelystä ja sitte joku sellane et se on käyny opetusharjoittelijaan käsiksi seksuaalissävytteisesti (en tiiä miksikä sitä sanotaan) nii että se valvoo tyttöjä pukuhuoneessa ja pakottaa ne suihkuun ja seisoo suihkun puolella koko ajan. Onko se ihan laillista vai onko tuossa jotain hämärää? Olin siis hänen luokalla 1-3 luokat ja joka liikuntatunti sama juttu.
Kommentit (12)
Opettajan vastuulle kuuluu myös pukuhuoneet, sekä tyttöjen että poikien. Jos siellä tulee tappelu tai loukkaantuminen niin opettaja ei voi vetäytyä vastuusta sillä että se oli eri sukupuolen pukuhuone.
Ihan oikein. Pedarit miehet yleensä on homoja kun pikkupoikia ne jahtaa ja rynkyttää. Ei pikkutyttöjä.
Meillä oli ala-asteella samanlainen tapaus, miesopettaja tuli tyttöjen pukuhuoneisiin vahtimaan että käydään suihkussa. Olin silloin 6 luokalla. Kyseinen opettaja tuijotti aina jotenkin epämiellyttävällä tavalla ja yritti lähennellä puukäsitöiden tunnilla.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:24"]
Meillä oli ala-asteella samanlainen tapaus, miesopettaja tuli tyttöjen pukuhuoneisiin vahtimaan että käydään suihkussa. Olin silloin 6 luokalla. Kyseinen opettaja tuijotti aina jotenkin epämiellyttävällä tavalla ja yritti lähennellä puukäsitöiden tunnilla.
[/quote]Lapsena se vaan tuntui siltä. mielikuvitus teki tepposia.
Minulla on samanlainen kokemus alakoulusta. Luulen, että taustalla oli oikeasti jotain sopimatonta, koska me tytöt koimme opettajan läsnäolon todella kiusallisena. Opettajan katseessa oli varmaan jotain, joka tämän tunteen aiheutti. Meillä ei ollut koululla edes suihkua, joten valvontaa ei voi pitää syynä opettajan läsnäololle tyttöjen pukuhuoneessa. En muista, että lapsuudessani olisi puhuttu mistään pedofiileistä tai varoiteltu tuntemattomista miehistä, asuin maalla, jossa harvoin ketään tuntemattomia edes liikkui. Nykyään tätä ei kyllä hyväksyttäisi.
Hyi v*****! Ei varmana ole ok enää ainakaan tuo, että jää suihkuun kyttäämään.
Jos toi oli laitonta nii onko sillä jotai rikosnimikettä ja kuinka nopeasti tollaset jutut vanhenee? Ap
On se ihan ok. Pitäähän jonkun valvoa ettei likat syö saippuaa tms..