Huutokauppakeisarin ja tämän vaimon ikäero
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että tietääkö joku paljonko ikäeroa on Akilla ja Helillä? Ei kiinnosta kuitenkaan niin paljon, että itse viitsisin tiedon kaivaa.
Kommentit (65)
Taitaa olla samanikäisiä, ainakin jossain jaksossa mainittiin 1967.
-Bias-
Olinpä väärässä.
-Bias-
Yhdeksän vuoden yhteiselon jälkeen Aki ja Heli Palsanmäki ovat edelleen rakastunut pariskunta.
- Vakka on kantensa löytänyt, Aki myöntää.
- Otin heti nuoremman vaimon, niin ei sitten tarvi viidenkympin villityksessä vaihtaa, mies veistelee.
Hänellä ja Helillä on ikäeroa 9 vuotta. Kun Aki ja Heli tapasivat lokakuussa vuonna 2005, se oli menoa saman tien.
- Kyllähän me nyt aika kauan seurusteltiin, Aki sanoo.
- Niin, kaksi kuukautta! Sen jälkeen kihlasit, Heli paljastaa.
- Jos liian kauan vetkuttelee, sitä ehtii erota, ja voipi jäädä kihlajaiskahvit juomatta, Aki perustelee nopeaa toimintaansa.
Jos Akilta kysyy suhteen salaisuutta, saa kuulla palsanmäkeläistä velmuilua.
- Jos minun vieressä yhden yön viettää, siitä ei pois halua.
- Taas toi juttu, vaimo toteaa rauhalliseen tapaansa.
Saman ikäisen oloisia ovat. Hieno pariskunta.
Heli vaikuttaa 10-15vuotta vanhemmalta kuin Aki
Minkä ikäisiä he ovat? Luulin Akia 55v ja Heliä saman ikäiseksi.
Just kuulin, että mies 42 ja nainen 33.
Oikeasti? Luulin, että mies on jotain kuusikymppinen. Naisen iän osasin oikein arvioida.
Ajatella, että sittenhän Jethro on vain muutaman vuoden nuorempi (syntynyt v. -76).
Minusta Jeti näyttää paaaaljon Akia nuoremmalta, ja on söötimpi.
Heli täyttää tänään 22.2. 38 vuotta.
Aki on kyllä hauska noitten kommenttiensa kanssa :D Siis just niin juntilla tavalla
Akin ikä 70v. Ja Helin ikä 20v iha varmasti
Iästä en niin tiedä, mutta hyvä pari. Heli on niin kaunis etenkin meikattuna. 👍
Aki on sellanen ihanan rehdin retee maalaispoika :D
Kesällä satuttiin yhtä aikaa syömään ja totesin että kumpikin on minua nuorempia, mutta tuskin elää minua pidempään.
t.m45v
AKi on ihan keisarinnäköinen ja tapainen.PIdä rakas HElSI hyvässä hoidossa äläkä kiukuttele kun Heli antaa työmääräyksiä. terv svenkka
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että tietääkö joku paljonko ikäeroa on Akilla ja Helillä? Ei kiinnosta kuitenkaan niin paljon, että itse viitsisin tiedon kaivaa.
Tämä aloitus pitäisi posta uusavuttomien viestiketjuun!
Kiitos vain makeista nauruista, LOL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus pitäisi postata uusavuttomien viestiketjuun!
Kiitos vain makeista nauruista, LOL.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Luulin, että mies on jotain kuusikymppinen. Naisen iän osasin oikein arvioida.
No ne molemmat näyttää kymmenen vuotta ikäänsä vanhemmalta. Ovat ylipainoisia mikä vielä pahentaa tilannetta.
Pienemmällä vaivalla olisit kirjoittanut googleen "huutokauppakeisari aki heli ikäero" ja nähnyt heti ekasta tuloksesta, että heillä on ikäeroa 9 vuotta.