super-marjon ruokailutavat
Aivan pahaa tekee katsoa hänen syömisiään! Pala suklaata ja tilkka jugurttia aamupalaksi. Sitten himourheilua huonolla ryhdillä ja samaa näytetään lapsille.. Syömishäiriö ja kamala akka muutenkin!
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:26"]No onko pakko katsoa?
[/quote]
En katso, mutta ei voi välttyä näkemästä, kun ohjelmia mainostetaan.
Tuot mä olen miettynyt että kun hehkuttaa aina tuota urheilua niin eikö silloin pitäisi olla myös ruokavalio kunnossa. Kyllä aktiivisesti liikkuvn kalorimäärä pitää,olla sen yli 1000 jota marjo hehkuttaa. Eihän tuolla ole edes lihaksia.
Mä en syö aamulla mitään. Syön vaan klo.12-13 ja sen jälkeen on ruoka-aika ohi.
Kuinka vanha se edes oikeasti on!? En katso hänen ohjelmaansa paitsi joskus satunnaisesti jos ei muutakaan tule. Hirvittää vain millaiset ruokailutavat lapsillensa opettaa. Laittoi äsken muffinsia poikansa puuron sekaan että saadaan pojalta paino nousemaan...
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:29"]
Tuot mä olen miettynyt että kun hehkuttaa aina tuota urheilua niin eikö silloin pitäisi olla myös ruokavalio kunnossa. Kyllä aktiivisesti liikkuvn kalorimäärä pitää,olla sen yli 1000 jota marjo hehkuttaa. Eihän tuolla ole edes lihaksia.
[/quote]
Juu, ei noissa sen syömisissä ole kyllä mitään järkeä. Raskaanakin ollessa söi 1200 kcal/päivä ja vauvakiloja ei saa tulla enemmän kuin 8 kg. Lisäksi vauvakilojen pitää lähteä pois 3 viikon sisään synnytyksestä.
Ja sitten tosiaan urheilee siihen päälle ihan hulluna. Ihmekään, että selkä on köyry ja on niin nälkiintyneen näköinen.
Oli myös toisessakin ohjelmassa , pelasta perheemme, Marjo, jossa keskityttiin siivoukseen, terveelliseen syömiseen ja normiarkeen Marjon ja kotitalousneuvojan opastuksella. Voisi noudattaa itsekin niitä terveellisen syömisen neuvoja, näyttää kovin laihalta, ja ehkä syökin epäterveellisesti.
Katson nyt elämäni ekaa kertaa Supermarjo ohjelmaa. Jotkut blondit retkeilee metsässä siideritölkkien kanssa.
Suoermarjon lapset esiintyy jossain. Oikeesti, onko ne lapset lahjakkaita OIKEESTI vai miksi ne roudaa niitä tollasiin. Toi esitys näytti ihan kenen tahansa lapsen kotikutoiselta naamiastouhulta.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:31"]
Kuinka vanha se edes oikeasti on!?
[/quote]
Eikös se ole 41-42 vuotta tänä vuonna.
Sehän on vasta nelikymppinen. Mun lähes 80-vuotias mummonikin näyttää terveemmältä ja nuorekkaammalta.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:31"]
Kuinka vanha se edes oikeasti on!?
[/quote]
Eikös se ole 41-42 vuotta tänä vuonna.
[/quote]
Mitä! Heittämällä yli 50-vuotiaan näköinen!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:43"]
Suoermarjon lapset esiintyy jossain. Oikeesti, onko ne lapset lahjakkaita OIKEESTI vai miksi ne roudaa niitä tollasiin. Toi esitys näytti ihan kenen tahansa lapsen kotikutoiselta naamiastouhulta.
[/quote]
Sama käynyt mieless aina kun niiden "esiintymisiä" olen tuossa ohjelmassa nähnyt... Jotenkin tuntuu, että lasten leikeistä ja soittamisista on tehty jotain paljon suurempaa kuin ne oikeasti on. Ja sitten nämä lapset puhuvat "uusien esitystensä" "lanseeraamisesta", tyrkyttävät "ohjelmanumeroitaan" joka paikkaan ja haluavat itse hoitaa "keikkatoimintaansa". Siitä puhumattakaan, kuinka vanhemman tytön äänittämälle levylle laitettiin oikein "julkistamisbileet" pystyyn.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:29"]
Eihän tuolla ole edes lihaksia.
[/quote]
Miten niin ei ole? EIhän se urheilla jaksais, jos ei olis lihaksia, rasvaa sillä ei taida kyllä olla paljoakaan. Ei kaikki urheilijat ole tämän päivän fitness-naisia...
Mitä se syö sitten vuorokauden aikana, te ketkä tiedätte, kertokaa, tuo aamupala tuli jo selväksi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:31"] Kuinka vanha se edes oikeasti on!? [/quote] Eikös se ole 41-42 vuotta tänä vuonna. [/quote] Mitä! Heittämällä yli 50-vuotiaan näköinen!
[/quote]
Aivan... Super-Marjo ohjelman 1. kaudella Marjo taisi olla 38-vuotias. Vai peräti 37-vuotias. Alta nelikymppinen kuitenkin.
Uusi, nuori veronmaksaja, tämä vanhempi tyttö, kai niistä esiintymispalkkioista pitää veroakin maksaa
Huonot hampaat, laiha korppu ja paska ryhti. Todella SUPER-marjo..
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:50"]
Mitä se syö sitten vuorokauden aikana, te ketkä tiedätte, kertokaa, tuo aamupala tuli jo selväksi.
[/quote]
Kuten jo sanottu, omien sanojensa mukaan syö max 1200/päivä, mikä on kyllä helppo uskoa kun häntä katsoo. Siitä, mitä hän syö mihinkin vuorokauden aikaan, ei ole tarkempaa tietoa kuin se ohjelmassa nähty. Tanssityttönsä ihmettelivät joskus siinä tv-ohjelmassa, että eivät ole nähneet Marjon syövän yhtään mitään vaikka ovat joskus olleet tuntikausia Marjon kotonakin.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:29"]
Eihän tuolla ole edes lihaksia.
[/quote]
Miten niin ei ole? EIhän se urheilla jaksais, jos ei olis lihaksia, rasvaa sillä ei taida kyllä olla paljoakaan. Ei kaikki urheilijat ole tämän päivän fitness-naisia...
[/quote]
No näkeehän sen ettei ole lihaksia. Kyllä aktiiviliikkujalla on lihaksia eikä puhuta mistään fitneksestä. Mitäpä luulet että syö loppupäivänä kun syö aamull suklaalevyn,ja ei syö päivässä kuin max 1000,kaloria.
Olen nähnyt Marjon livenä ja jloiss ei kyllä ole lihaksia edea nimeksii.
Kuivakka ja ikäistään vanhemman näköinen, koska ei syö oikein ja tarpeeksi.