Lauatai illan gallup: Mahtuuko tisulisi mariskooliin?
Kommentit (47)
Kokeilin jos mahtuu ja nyt en saa Mariskoolia irti. Sinne jäi kiinni!
Toinen mahtui, toinen ei. Olen friikki. :(
Mahtui hyvin. Oli kuin sille tehty.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:55"]
Mä tunnen itseni.. tai siis tissini jotenkin pieniksi näiden vastausten jälkeen :D Eli varmasti mahtuisi, mutta luulisin että jää tilaa. En nyt kuitenkaan kehtaa kokeilla!
[/quote]
Kokeile! :D Siis mäkin luulin että mahtuu helposti mutta ei! :D
[/quote]
Mahtui ja jäi vielä tilaakin :( :D
Mulla normaalit B-kupin tissit, mahtuu siis. Mitä hirveitä jätesäkkitissejä täällä on, mahtuuko teidän lollot edes 10 L ämpäriin? Yäk
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 01:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:57"]
Ei oo testattu. Ilmotan hetiku testi suoritettu. Saako kaupoissa testata asiaa vapaasti vai onko tissikosketus jo ostopäätös?
[/quote]
Ei ole ostopäätös, kyllähän tuotetta sovittaa saa! ;) T.Myyjä
[/quote]
Niin ja jos on liian löysä se isompi kulho, muista kysellä niitä pienempiä mariskooleja! Ja jos taas liian pieni, niin ehkä osaavat auttaa sopivan kulhon valinnassa. Joo ymmärrän et mariskooli on toiveissa, mut kyl esim arabian 24h kulhotkin on ihan jees ja enemmän tilaa niissä isoissa keittokulhoissa.
[/quote]
Hirveen hankalaa kyllä toi sovittaminen kun jostain syystä sovituskoppeja ei ole astiaosastoilla. :/ Joskus sovitin ihan siinä käytävällä mutta ohjasivat mut ulos kaupasta, ei kuulemma ollut sopivaa sellainen.
Kyllä mahtuu mutta kokeilemattakin tiedän että tyhjää jää runsaasti Terv A70
Mulla ei ole mariskoolia millä testata. Se on siinä ja siinä mahtuuko vai ei.
Testaamatta sanoisin että taitaa mahtua. Siis yksi kerrallaan.
Mä luulin, et mahtuis. Mut ei mee. T. C-kuppi
Testaamatta mäkin sanoisin että mahtuu... On meillä kyllä yksi mariskooli, ja se hengailee keittiön kaapissa, mutta en viitsi alkaa testaamaan kun ukko varmaan katsoisi oudosti. Tai no, se ei ole se pääpointti (teen muutenkin outoja asioita, eikä se niitä säikähdä), mutta en vaan jaksa.
Ei hyvä luoja taas näitä ;D Ei mahdu, ja isompi malli kyseessä.
Siihen tavalliseen luulisin että joo, pienempään ei mitenkään...
Mahtuu :(((