Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edes yhtenä päivänä maailman tärkein -ryhmän perustaja kärysi nettikiusaamisesta

Vierailija
14.12.2014 |

Siinä se ihana ja "ketään ei saa kiusata" periaate perustajalla näytti valuvan hukkaan, kun pitää pilkata ja haukkua toista ihmistä vajakiksi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli levitellyt netissä vääriä faktoja toisesta ihmisestä, tuntematta tätä edes profiilikuvaa tarkemmin. Solvasi myös Serttilää raa'alla kädellä (niinkuin aika moni). Puhui itsensä moneen kertaan pussiin kun yritti tilanteen pelastaa. Kertoi aluksi, ettei aio tekojaan pyytää anteeksi ensimmäiseltä naiselta, mutta ryhmäläisten negatiivisen palautteen vuoksi kirjoitti anteeksipyynnön jossa vielä syytti kiusattua. Kiehui kyllä kun luin neidin kommentteja, tekopyhää toimintaa, suututtaa. Levitteli ryhmäläisten juttuja toiseen ryhmään ja suuttui suunnattomasti toiselle joka teki samoin. Potki omasta ryhmästään ihmisiä ulos, vaikka asiallisesti olivat kommentoineet eivätkä rikkoneet sääntöjä. Yhdellä auttajalla jäi hyvä tekokin kesken sen vuoksi. Aiemmin potkinut jos häntä ei ole äänestetty. Kertoi muuten myös yhdessä kommentissa, miten ei tuomitse ihmisiä joilla on lapset otettu huostaan. Sen jälkeen joku laittoi ssn edellisestä kommentissa jossa kertoi miten ei todellakaan heru myötätuntoa sekopäälle jolta on lapset huostaanotettuja.

Vierailija
2/19 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 90% "kiusaamisen vastustajina" esiintyvistä on itse kiusaajia ainakin tilaisuuden tullen. Näkyy hyvin myös mamma-palstalla.

Vierailija
4/19 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko koko ryhmä nyt poistettu ,kun minä en ainakaan pääse siihen, luulin että minut on jostain syystä poistettu ,vaikken kyllä löytänyt minkäänlaista syytä ,mutta tiedän että tuosta ryhmästä on potkittu enneminkin pois syyttä, harmi sinänsä että siis tarkoitus ihmisillä todella hyvä jotka yrittivät auttaa, toivottavasti tulee uusi ryhmä ja ilman tietty mitään kiusaamisia, sehän selvä.

Vierailija
5/19 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kans tänään,et sul on jo lähestymiskielto =D
Ihan hyvin pukkaat..Toivottavasti saat tästä kirjoituksestasi toisen =D

Vierailija
6/19 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olka se Even kiusaaja stalkkeri.

Vierailija
7/19 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 10:21"]Taidat itse olka se Even kiusaaja stalkkeri.
[/quote]

Mitään sellasta tuskin on edes olemassa :D

Vierailija
8/19 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kuvakaappaukset tallella noista even ihanista kommenteista muille. Hirvein oli kuitenkin se ripsi juttu, miten kukaan kehtaa riistää pienyrittäjältä yli 100e?

Vierailija
9/19 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa viihdyttävältä, toivottavasti tästä pääsee kohta lukeen feissarimokista tai vastaavaa!

Vierailija
10/19 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu Vettenterän jalanjäljissä.

Vierailija
11/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollasit sitä niin kauan että se lopulta nimitteli sinua? Onnea suunnattoman työn takana olleen saavutuksesi johdosta.

Vierailija
12/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kans viime yönä hereillä vielä siihen aikaan, kun se koko juttu alkoi :D ilmeisesti oli siis äitylit ryhmässä nimitellyt toista ihmistä ja siitä oli myös kuvakaappaukset..

Vierailija
13/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se laittanut anteeksipyynnön ryhmään, mutta nyt aamulla se oli jo poistettu :(

Vierailija
14/19 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, perustajan mielestä mikään sairaus "ei ole syy olla täysi vajakki". No, onhan tuo ihminen vielä aika nuori...

Vierailija
15/19 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen show oli eilen FB:n ryhmässä :/

Vierailija
16/19 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin saada selvää miksi minut on potkittu pois  ryhmästä, menin hänen blogin kautta, no vastas että anna myös sukunimi, ku olin vaan kirjottanut etunimen ,no nyt kun yritin laittaa moneen kertaan vastausta ,tulee teksti,The name you used belongs to a registered user.,     joten joo ei taida saada vastausta enään mihinkään eveliinalta, sitä ihmettelen kuinka hän on keräämässä rahaa lastensairaalalle ,jos kerta kaikkea on tapahtunut ? Kuka uskaltaa enään luottaa kyseenomaiseen . Pilasi hyvän ryhmän.

Vierailija
17/19 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Serttilä?

Vierailija
18/19 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:13"]Kuka on Serttilä?
[/quote]

Googleta ja kato facesta

Vierailija
19/19 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:13"]

Kuka on Serttilä?

[/quote]

Ai kamala mikä hirviö :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi