Kertokaa pelottavimpia tilanteita joita teille on sattunnut!
Itselleni ei ole hirveästi mitään tapahtunut, mutta näitä on todella jännää lukea. Kuvailkaa tilannetta niin, kuin Se tapahtuisi juuri. Itse pidän eniten noista mökki kauhukokemuksista ja yksin kotona olosta. Mutta kirjoittakaa tänne mitä vain tilanteita joissa olet pelännyt. Mieluiten sii kuvailkaa tapahtumia.
Kommentit (223)
Tapahtui ehkä 15 vuotta sitten. Oltiin yksi talviyö kotona ilman vanhempia. Minä joku 8v ja isosisko 10v. Kuultiin siskon kanssa takkahuoneessa sijaitsevalta takaovelta koputusta. Sisko sanoi, että mene kattomaan kuka siellä on. Takaovessa oli siis iso ikkuna, jossa rullaverho kiinni. Aukasin rulliksen ja eka näkyi pelkkää pilkkopimeyttä ja sit mustalaismies työns naamansa siihen lasiin. Säikähdin ihan helvetisti ja isosisko meni häätämään sen pois.
Siitä päivästä lähtien oon pelännyt pimeää.
Siskoni hullu ex-mies tuli vanhempieni pihaan aseen kanssa. Olin 4 lapsen kanssa sisällä. Mies luuli siskoni olevan sisällä, ja hän huuteli pihalla ja kiersi taloa. Kun näin hänen lähestyvän taloa, käskin kaikki lapset sisempään huoneeseen, juoksin lukitsemaan oven ja sitten juoksin lasten kanssa sängyn alle piiloon. Olimme hipihiljaa ja lapsetkin tajusivat tilanteen vakavuuden. Soitin poliisin paikalle mutta heillä kesti varmaan 15 minuuttia. Mies karkasi metsään ja poliisi lähti perään. Häntä ei saatu kiinni mutta hän on kyllä poliisin tuttu, joten sai lähestymiskiellon. Olen siskolleni ikuisesti katkera siitä, että hän toi tällaisen hullun perheeseemme ja vaaransi minut, pikkusiskoni ja siskonlapsenim
Jee, lisää! :)
Näitä on niin hauska lukea. ;)
En ala sen kummemmin aukomaan näitä, mutta pelottavimmat tapaukset on sattunut töissä. Olen siis hoitajana psykiatrisessa sairaalassa. Osastollamme hoidetaan kaikkein vaativimmat psykoosipotilaat sekä kriminaalipotilaita (henkirikoksen tehneitä). Toisinaan tulee tiukkoja paikkoja potilaiden kanssa kun jokaisella heistä on jonkinlaista väkivaltaista käyttäytymistä historiassaan. Arkielämäni onkin sitten todella tylsää ja innolla odotan kaikenlaisia kertomuksia tänne ketjuun!
Naapurissa pillerihörhö sekosi. Sitä oli jo edeltänyt kovaäänistä riitelyä (siellä siis asui tuo narkki avokkinsa ja tämän lapsen kanssa). Muistan, että minulla oli hoidossa kaksi allekouluikäistä velipuoltani jotka eivät aluksi tajunneet, mitä tapahtui. En oikeastaan reagoinut riitelyyn koska se oli aika normaalia. Ei ollut ensimmäinen kerta kun tuo narkki heitteli avokkiaan pitkin seiniä.
Olin hakemassa vettä kun yhtäkkiä rappukäytävästä alkoi kuulua naisen avunhuutoja ja oven hakkausta kun avokki yritti päästä toiseen naapuriin turvaan. Minä siinä seisoskelin kauhusta kankeana kaksi vesilasia kädessä miettien, että mitä helvettiä pitäisi tehdä. Sitten kuului laukauksen ääni ja komensin lapset (omani oli ihan vauva tuolloin) olohuoneeseen. Sinne ei edes oven läpi pysty ampumaan.
Soitin poliisille joka oli jo saanut tiedon tapahtumista. Yritin siinä sitten rauhoitella kahta pelokasta poikaa ja yrittää selittää, ettei ole mitään hätää.
Ei siinä sitten mennyt kauaa kun poliisi ja karhuryhmä tuli. Täällä on vain neljä kerrostaloa ja niiden kaikkien kulmille karhuryhmä asettautui, tiukimmin tietenkin meidän talon nurkille. En ole koskaan nähnyt niin paljoa poliiseja samassa paikassa.
Loppujen lopuksi narkki vietiin hoitoon (oli aivan sekaisin), avokki selvisi muutamilla ruhjeilla. Tuo avokin poika oli karannut jonnekin ja häntä etsittiin sitten "kyläläisten" voimin kunnes löytyi kunnossa, mutta pelästyneenä (ikää tuolla pojalla taisi olla 10v. tuolloin).
Tämä alue ei todellakaan ole mikään lähiö vaan rauhallinen "kylä" jossa ei ikinä tapahdu yhtään mitään. Tuo narkki toi todella paljon ongelmia tänne mutta luojan kiitos, tuon tapahtuman jälkeen hänet nähty vain kerran. Ilmeisesti ei saa edes tulla tänne enää. Tiedä sitten, missä mahtaa nykyään olla mutta jokunen vuosi sitten joku osasi kertoa että olisi suljetulla osastolla.
Hullu narkkariteini uhkaili puukolla, heilutteli sitä viiden sentin päässä naamasta ja kurkusta.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 16:49"]
Naapurissa pillerihörhö sekosi. Sitä oli jo edeltänyt kovaäänistä riitelyä (siellä siis asui tuo narkki avokkinsa ja tämän lapsen kanssa). Muistan, että minulla oli hoidossa kaksi allekouluikäistä velipuoltani jotka eivät aluksi tajunneet, mitä tapahtui. En oikeastaan reagoinut riitelyyn koska se oli aika normaalia. Ei ollut ensimmäinen kerta kun tuo narkki heitteli avokkiaan pitkin seiniä.
Olin hakemassa vettä kun yhtäkkiä rappukäytävästä alkoi kuulua naisen avunhuutoja ja oven hakkausta kun avokki yritti päästä toiseen naapuriin turvaan. Minä siinä seisoskelin kauhusta kankeana kaksi vesilasia kädessä miettien, että mitä helvettiä pitäisi tehdä. Sitten kuului laukauksen ääni ja komensin lapset (omani oli ihan vauva tuolloin) olohuoneeseen. Sinne ei edes oven läpi pysty ampumaan.
Soitin poliisille joka oli jo saanut tiedon tapahtumista. Yritin siinä sitten rauhoitella kahta pelokasta poikaa ja yrittää selittää, ettei ole mitään hätää.
Ei siinä sitten mennyt kauaa kun poliisi ja karhuryhmä tuli. Täällä on vain neljä kerrostaloa ja niiden kaikkien kulmille karhuryhmä asettautui, tiukimmin tietenkin meidän talon nurkille. En ole koskaan nähnyt niin paljoa poliiseja samassa paikassa.
Loppujen lopuksi narkki vietiin hoitoon (oli aivan sekaisin), avokki selvisi muutamilla ruhjeilla. Tuo avokin poika oli karannut jonnekin ja häntä etsittiin sitten "kyläläisten" voimin kunnes löytyi kunnossa, mutta pelästyneenä (ikää tuolla pojalla taisi olla 10v. tuolloin).
Tämä alue ei todellakaan ole mikään lähiö vaan rauhallinen "kylä" jossa ei ikinä tapahdu yhtään mitään. Tuo narkki toi todella paljon ongelmia tänne mutta luojan kiitos, tuon tapahtuman jälkeen hänet nähty vain kerran. Ilmeisesti ei saa edes tulla tänne enää. Tiedä sitten, missä mahtaa nykyään olla mutta jokunen vuosi sitten joku osasi kertoa että olisi suljetulla osastolla.
[/quote]
Mikset ilmoittanut poliisille jo silloin kun tää narkki nakkeli avokkiaan ympäri seiniä? Ihmetyttää että annat asian olla vaikka tiedät että asunnossa on myös lapsi. Huh huh mitä välinpitämättömyyttä.....
Tämä nyt ei ole niin pelottava, mutta kun olin lapsi kouluissa ja joka paikassa oli varoitettu vaaleahkosta pakettiautosta, jota ajaa mies joka pyytää lapsia kyytiin. Lähdin ulos kaverini kanssa ja menimme yhdelle kalliolle, joka oli keskellä metsää , leikimme siellä ja ajattelin vielä, että mitä jos Se pakettiauto tulee tänne ,mutta Sitten ajattelin ettei Se pääse sinne. Sitten meni jonkin aikaa ja aloin tuntea, että joku tarkkailee meitä ja katsoin niin ihan oikeasti sinne oli ilmestynyt vaaleapakettiauto . Ja Se oli vielä silleen, että Se näki parhaiten meidät, mutta me emme sen rekisteri kilpiä. Menin shokkiin, kun näin sen ja huusin vain, että vaalea tai valkoinen pakettiauto ja lähdin juoksemaan, kaverini ei ensin uskonut, mutta näki sitten myös ja juoksimme niin lujaa kotipihaani asti. Silloin oli sellainen tunne, ettei tehnyt vähään aikaan yksinliikkua ja säikkyi jokaista valkoistapakettiautoa. Nyt myöhemmin ajateltuna Se saattoi olla joku ihan viaton ihminen.
Lisäys vielä pakettiauto kertomukseen niin vielä ,kun sanoin vahemmilleni ,niin ne vain sanoi, että se varmaan oli joku koiran ulkoiluttaja, kun sielä käy niitä. Ja he sanoivat vielä, että eriasia olisi ollut jos olisi vaikka huutanut, että tulkaas tänne. Mutta silti uskoin ja epäilen vieläkin, että se oli se , joka pyysi lapsia kyytiin.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 16:49"]
[/quote]
Mikset ilmoittanut poliisille jo silloin kun tää narkki nakkeli avokkiaan ympäri seiniä? Ihmetyttää että annat asian olla vaikka tiedät että asunnossa on myös lapsi. Huh huh mitä välinpitämättömyyttä.....
[/quote]
Kyllä olin useampaankin kertaan soitellut poliisille, en tosiaan ole niin välinpitämätön. Aina vain tuo avokki otti hörhön takaisin ja sama rumba alkoi taas alusta. En ymmärrä, miksi lastensuojelu ei puuttunut tiukemmin asiaan kun kerran taloudessa asui alaikäinen lapsi, joka joutui todistamaan noita tilanteita (ja juu, tein kerran ls-ilmoituksen mutta niin on varmasti poliisikin tehnyt).
Olin yläasteella. Minua kiusasi noin nelihenkinen tyttöporukka, ja yhtenä päivänä sain tarpeekseni kidutuksesta. Luokanvalvoja jututti minua ja otti yhteyttä kiusaajien vanhempiin. Tästähän sen porukan johtaja raivostui.
Käytävällä kävellessäni hän tönäisi minua rajusti takaapäin ja kävi käsiksi. Hän kaatoi minut lattialle, painoi polvillaan olkapääni maahan ja painoi minua tukasta ja kaulasta alaspäin. Menin ihan paniikkiin. Olin tätä tyttöä paljon lyhyempi ja pienempi (olinkin seiskaluokkalaiseksi varsin lyhyt, juuri ja juuri 154-senttinen). Luulin, että hän ihan oikeasti aikoo tappaa minut.
Sain aivotärähdyksen, sillä pääni oli tönäisyn takia osunut maahan, ja koska tämä muija kuristi kaulaani, hapenpuutteessa pyörryin.
Tämä kyseinen ämmä erotettiin tapauksen takia koulusta (oli ollut muutenkin hiukan väkivaltainen). Itse muutin kasiluokan jälkeen muualle enkä ole kiusaajistani sen jälkeen kuullut. Hyvä niin.
Mutta näen yhä tapauksesta painajaisia. Siinä tilanteessa uskoin oikeasti, että voin kuolla.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 16:35"]
Tapahtui ehkä 15 vuotta sitten. Oltiin yksi talviyö kotona ilman vanhempia. Minä joku 8v ja isosisko 10v. Kuultiin siskon kanssa takkahuoneessa sijaitsevalta takaovelta koputusta. Sisko sanoi, että mene kattomaan kuka siellä on. Takaovessa oli siis iso ikkuna, jossa rullaverho kiinni. Aukasin rulliksen ja eka näkyi pelkkää pilkkopimeyttä ja sit mustalaismies työns naamansa siihen lasiin. Säikähdin ihan helvetisti ja isosisko meni häätämään sen pois. Siitä päivästä lähtien oon pelännyt pimeää.
[/quote]
Just. 10 v. pikkutyttö häätää mustalaismiehen.. Varmaan sai se miespolo elämänsä sätkyn. :-D
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:35"]Olin yläasteella. Minua kiusasi noin nelihenkinen tyttöporukka, ja yhtenä päivänä sain tarpeekseni kidutuksesta. Luokanvalvoja jututti minua ja otti yhteyttä kiusaajien vanhempiin. Tästähän sen porukan johtaja raivostui.
Käytävällä kävellessäni hän tönäisi minua rajusti takaapäin ja kävi käsiksi. Hän kaatoi minut lattialle, painoi polvillaan olkapääni maahan ja painoi minua tukasta ja kaulasta alaspäin. Menin ihan paniikkiin. Olin tätä tyttöä paljon lyhyempi ja pienempi (olinkin seiskaluokkalaiseksi varsin lyhyt, juuri ja juuri 154-senttinen). Luulin, että hän ihan oikeasti aikoo tappaa minut.
Sain aivotärähdyksen, sillä pääni oli tönäisyn takia osunut maahan, ja koska tämä muija kuristi kaulaani, hapenpuutteessa pyörryin.
Tämä kyseinen ämmä erotettiin tapauksen takia koulusta (oli ollut muutenkin hiukan väkivaltainen). Itse muutin kasiluokan jälkeen muualle enkä ole kiusaajistani sen jälkeen kuullut. Hyvä niin.
Mutta näen yhä tapauksesta painajaisia. Siinä tilanteessa uskoin oikeasti, että voin kuolla.
[/quote]
No hyi vittu. Itsekin pyörtyisin ihan silkasta järkytyksestä, kun joku psykopaatti hyökkää kimppuun.
näitä on aika helppo keksiä päästään :)
Näin lapsena omituisen unen: siinä valkoasuinen hahmo viittelöi minua seuraamaan häntä läpi pelottavan metsän. Tulimme aukiolle, jossa oli vastakaivettu hauta, joka ammotti tyhjyyttään. Haudan ääressä oli hautakivi, jossa luki veljeni nimi! mutta kuolinvuotta en muistanut enää kun heräsin.
Kaikista oudointa oli, että veljeni alkoi kertoa aamiaispöydässä oudosta unesta, jossa valkoasuinen hahmo, sekä haudasta - tosin hän näki haudassa MINUN nimeni!
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:59"]
näitä on aika helppo keksiä päästään :)
[/quote]
Niin tai vetäistä joku iänvanha urbaani legenda. Tosijutut ois jees.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 16:58"]
Tämä nyt ei ole niin pelottava, mutta kun olin lapsi kouluissa ja joka paikassa oli varoitettu vaaleahkosta pakettiautosta, jota ajaa mies joka pyytää lapsia kyytiin. Lähdin ulos kaverini kanssa ja menimme yhdelle kalliolle, joka oli keskellä metsää , leikimme siellä ja ajattelin vielä, että mitä jos Se pakettiauto tulee tänne ,mutta Sitten ajattelin ettei Se pääse sinne. Sitten meni jonkin aikaa ja aloin tuntea, että joku tarkkailee meitä ja katsoin niin ihan oikeasti sinne oli ilmestynyt vaaleapakettiauto . Ja Se oli vielä silleen, että Se näki parhaiten meidät, mutta me emme sen rekisteri kilpiä. Menin shokkiin, kun näin sen ja huusin vain, että vaalea tai valkoinen pakettiauto ja lähdin juoksemaan, kaverini ei ensin uskonut, mutta näki sitten myös ja juoksimme niin lujaa kotipihaani asti. Silloin oli sellainen tunne, ettei tehnyt vähään aikaan yksinliikkua ja säikkyi jokaista valkoistapakettiautoa. Nyt myöhemmin ajateltuna Se saattoi olla joku ihan viaton ihminen.
[/quote]
Tapahtuiko tämä Espoossa kauan sitten vai onkohan tuo valkoinen pakettiauto joku namusedän prototyypin vakioauto? Itse en ehtinyt edes pelästyä, kun iltahämärissä teininä olin bussipysäkillä ja pysäkille seisahtui valkoinen pakettiauto (mistä oli varoiteltu). Kuski oli just astunut autosta ulos, kun kundikaverini tuli pysäkin takaa (kävi siellä pissalla) ja ukko palasi takaisin autoonsa ja kaahasi tiehensä.
Tästä tuli mieleeni, että muistaako kukaan yksityiskohtia 80-luvulla olleesta raiskaajasta, joka osoittautui olevan perheenisä Karakalliosta?
No yksi mökki kauhukokemus minulla kyllä löytyy..:)
Olin siis 2 vuotta sitten mökilläni, ihan keskellä kesää siis. :) Laitoin siellä ruokaa itselleni (olin siellä siis yksin). Kunnes yhtäkkiä kuulin aivan järkyttävän kolahduksen. Ymmärsin, että se tulee yläkerrasta, joten menin sitten sinne. Siellä oli ikkuna auki, vaikka en ikinä pidä siellä ikkunaa auki! :/ Minua alkoi karmimaan aivan järkyttävästi, minulle tuli oikein kylmiä väreitä. Ja kun katsoin ikkunasta ulos, siellä oli joku hahmo, mutta näin hänestä vain ihan pienen vilauksen.
Ja nyt kun muistelen tätä niin...hyi. :/ Sen jälkeen ei ole kuitenkaan tapahtunut mitään. On meillä kyllä siinä lähellä naapureitakin, voihan se olla joku naapureista. Mutta en tiedä mitä hän olisi tehnyt meillä :D Ja vielä yläkerrassa. Siitä minulla ei ole hajuakaan, miten se pääsi sinne. O_O
Ja ei, en nähnyt mitään harhoja, totta tämä on joka sana.