Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirja, mitä juuri nyt luet.

Vierailija
11.07.2014 |

Itselläni on John Simonin Koneen ruhtinas. Ollut hyllyssä jo pitkään, nyt lukusessa. Aika mielenkiintoinen. Seuraavaksi luen Kari Välimäen Todensanat, sain lahjaksi ja en ole ehtinyt lukea. Loma on ihanaa aikaa tarttua kirjaan, eikö?

Kommentit (313)

Vierailija
1/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pakko yhtyä tähän. Arvioni henkilöstä laskee roimasti ainakin älyllisellä tasolla, jos hän kertoo suosikikseen Coelhon. Voihan kaikilla olla hairahduksia, joo, mutta kertoo kyllä paljon jos kokee löytäneensä sen suuren kirjailijan...

Vierailija
2/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Karenina.Alkuun oli niin tylsä että meinasin loettää lukemisen,nyt olen päässyt loppuu. Olen lukenut kirjaa lähes kuukauden.

Yleensä luen yhden kirjan illassa tai kahdessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:08"]Mä olen niin hihitellyt tuolle Tilhi Tiklille. Just sellanen moga, jonka voisin itse tehdä. Kirjaa en ole lukenut mutta on varauksessa. Edellinen Tartt oli suuri pettymys ja Jumalat juhlivat öisin oli kerrassaan upea. Nyt luen Jussi Adler-Olsenin dekkaria.

[/quote]

Kyllä "Tilhi" on niin upea ettet varmasti pety.

Vierailija
4/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kirjaa kesken. The Design of everyday things ja Suomen arkkitehtuurin ääriviivat.

Vierailija
5/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Pietikäisen Hulluuden historia =O

Vierailija
6/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.K. Rowling: Paikka vapaana (positiivinen yllätys)

Vierailija
7/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuurin Alkemistit Maallinen rakkaus alkoi juuri tänään pihatuolilla kelliessä. Tosi harvoin ostan kirjoja uutena, mut nyt oli pakko..=)

Vierailija
8/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon lukenut sen, juuri luin Oryx ja Crake! On vielä kolmas osa tähän itsenäiseen "trilogiaan, Maddaddam, jota nyt metsätän!

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:41"]

Ajattelin aloitella: Margaret Atwood - The Year of the Flood

[/quote]

Vierailija
9/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elsa Moranten History, suosittelen.

Vierailija
10/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaine Harden - Leiri 14, pako pohjoiskoreasta

Vierailija
11/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 02:27"]

Mä en voi sille mitään mutta kaikki Coelhon tuotantoa lukevat ja niistä pitävät ovat vaan auttamatta vajaita mun silmissä. Sori OT

En siis ole aina, jonka mielestä Coelhon ajatukset on kirjoitettu jo aikoja sitten ja paljon paremmin.

Vierailija
12/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:42"]Miksi täällä alapeukutetaan Riikka Pulkkista?

Itselläni kesken tällä hetkellä John Ajvide Lindqvistin Ystävät hämärän jälkeen, joka on kiinnostava, vaikka olen nähnyt tuohon kirjaan perustuvan (aivan loistavan) elokuvan. Toinen kesken oleva kirja on Harry Potterin kuudes osa, jonka lukeminen on ollut aikamoista pakkopullaa, mutta pakkohan tuo sarja on lukea loppuun. 

[/quote]

Koska tuo Vieras on myötähäpeää herättävää tekotaiteellista huttua!

Vierailija
13/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deng Maomaon Isäni Deng Xiaoping. Ollut hyllyssä vuosia, nyt otin käsittelyyn ja tosi mielenkiintoinen tiiliskivi:). Loma on ihanaa aikaa lukea, olen täältä saanut monia hyviä vinkkejä kirjaostoksille tai kirjastoon.

Vierailija
14/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kirjaa kesken: Kate Atkins: one good turn, suosittelen, saatavilla myös suomeksi.Anne B. Ragde: satunnaista seuraa, kirja on melko seksipitoista viihdettä. Lisäksi kesken Knausgårdin taisteluni I ja Dregenin elämäkerta.

Vierailija
15/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin juuri Pär Lagerkvistin kääpiön ja aloittelen Peter Hoegin Hiljaista tyttöä.

Vierailija
16/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Pohjantähden alla, pitkä aika kun viimeksi sen luin niin päätin nyt kesän aikana lukea uudelleen.

Vierailija
17/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donna Tarttin Jumalat juhlivat öisin. Ihana kirja, oikein mukaansatempaava. Hämmästelen vain tuota kirjan alkuperäistä nimeä, The Secret History. Todella huono nimi näin hyvälle kirjalle. Suomentajalla on ollut vähän enemmän luovuutta :D

Vierailija
18/313 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronica roth kapinallinen

Vierailija
19/313 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 14:39"]Anna Karenina.Alkuun oli niin tylsä että meinasin loettää lukemisen,nyt olen päässyt loppuu. Olen lukenut kirjaa lähes kuukauden.

Yleensä luen yhden kirjan illassa tai kahdessa.

[/quote]

Minä luin Kareninan kesäkuussa. Aloitin ensimmäinen päivä, lopetin pari päivää ennen kesäkuun viimeistä. Hirveä järkäle, mutta lukemisen arvoinen. :)

Vierailija
20/313 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Katariina uudestaan luvussa pitkästä aikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan