Miten ymmärrät 'korkkarit kattoon'?
Mulle tulee mieleen se että auton takapenkillä heittäytyy selälleen jalat kattoon..
Kommentit (111)
Just toi sama et autossa vähän villiinnytään ja kintut kohti taivasta.
Kannat kattoon, ykä mattoon... Miksei kukaan, tule mukaan, kun mä humppaan nirvanassa...
Naisella on korkkarit jalassa kun häntä nussitaan (mies päällä) pilluun siten että jalat ovat ylhäälle päin.
Nykyaikainen tapa sanoa vanha sanonta "tanssia kannat kattoon" eli ei se meille vanhoille tarkoita muuta kuin riehakasta juhlimista. Nuoret ei ole moisia sanontoja kuulleet.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:09"]
Naisella on korkkarit jalassa kun häntä nussitaan (mies päällä) pilluun siten että jalat ovat ylhäälle päin.
[/quote]
Juuri näin. Esim. tämä tyttö laittaa "korkkarit kattoon":
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:01"]
Mulle tulee mieleen se että auton takapenkillä heittäytyy selälleen jalat kattoon..
[/quote]
huomenta
Ehkä ekaksi se, että kesäisenä tanssilavailtana tanssien jälkeen saa vierasta takapenkillä :)
Tanssikengät jalassa
N 45
Kyllä se minustakin tarkoittaa kovaa panemista.
Lauletaanhan siinä "Korkkarit kattoon tää ilta on meille, mun sielun siskoille spermaisille..."
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:00"]
Kyllä se minustakin tarkoittaa kovaa panemista.
Lauletaanhan siinä "Korkkarit kattoon tää ilta on meille, mun sielun siskoille spermaisille..."
[/quote]
"Laseissa kuohuvaa, silmissä kultaa
Ja auringonnousuun on ikuisuus aikaa" Kaijan Biisi
Read more: Kaija Koo - Supernaiset Lyrics | MetroLyrics
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:01"]
[/quote]
Autokivaa
Siitä tulee mieleen kova bailaaminen. Ei todellakaan mikään auton takapenkki.
Miten muka tanssimalla saa kengät kattoon?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:53"]
[/quote]
Ei mitenkään :D
Miten joillain tulee joka asiasta jotain seksiin liittyvää mieleen?! Puutteessa??
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:53"]
[/quote]
Se on vaan sanonta, kaikkea ei tarvi aina ottaa ihan kirjaimellisesti.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:55"]
Miten joillain tulee joka asiasta jotain seksiin liittyvää mieleen?! Puutteessa??
[/quote]
Rehellisesti sanoen kyllä
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:09"]Naisella on korkkarit jalassa kun häntä nussitaan (mies päällä) pilluun siten että jalat ovat ylhäälle päin.
[/quote]
Ai että ihan pilluun
Ap lukenut saman tyypin FB -päivityksen eilen kuin minäkin :) Pohdin tätä ihan samaa kysymystä...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:57"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:53"]
[/quote]
Se on vaan sanonta, kaikkea ei tarvi aina ottaa ihan kirjaimellisesti.
[/quote]
Täytyyhän sanonnoillakin olla joku järki. ;)
Voi kun inhoan tuota Kaija Koon biisiä. Voin vain kuvitella miten biisin soidessa yh-wt-äidit riehaantuvat tanssilattialla ja toivovat vielä olla päätteeksi saavansa korkkarit kattoon. Syvää myötähäpeää tuntien.
Tanssitaan niin paljon, että riisutaan korkkarit ja heitetään ne kattoon.