Saat viettää kaksi tuntia valitsemasi henkilön kanssa. Kenet valitset
Kommentit (83)
Tarja Turunen. Jutellaan kahvilassa tai puistossa.
Ensin tuli mieleen läheisiä mutta heidän kanssaanhan olen muutenkin.
Sitten päädyin yhteen laulajaan jonka tekemä biisi auttoi minua pysymään jaloillani kun elämässäni tapahtui iso muutos ja piti opetella uutta elämää. Eli valitsen Lasse Turusen (biisi on "Et koskaan kaipaa takaisin" jos jotakin kiinnostaa), voisin tarjota vaikka aterian tai kaffet jossain kivassa paikassa. Yksi elämä päätyi ja toinen alkoi ja nyt olen tyytyväinen tähän uuteen elämääni enkä todellakaan kaipaa sitä entistä.
Exäni. Haluaisin jutella hänen kanssaan asiat selviksi :-)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:57"]
Ensin tuli mieleen läheisiä mutta heidän kanssaanhan olen muutenkin.
Sitten päädyin yhteen laulajaan jonka tekemä biisi auttoi minua pysymään jaloillani kun elämässäni tapahtui iso muutos ja piti opetella uutta elämää. Eli valitsen Lasse Turusen (biisi on "Et koskaan kaipaa takaisin" jos jotakin kiinnostaa), voisin tarjota vaikka aterian tai kaffet jossain kivassa paikassa. Yksi elämä päätyi ja toinen alkoi ja nyt olen tyytyväinen tähän uuteen elämääni enkä todellakaan kaipaa sitä entistä.
[/quote]
Ooh! Itse valitsisin Ville Karttusen ;)
Mun tennisvalmentajan. Treenattais. ;)
Hyvä asianajaja, keskusteltaisiin mahdollisesti tapahtuneesta rikoksesta, omaisuuteen liittyvä
Lasteni isän. Haluaisin pyytää anteeksi sitä miten paskasti häntä kohtelin ja selvittää muutenkin välit kuntoon.
Jutta G. sais viedä mut kuntosalille ja tehdä mulle ruokaohjelman.
Olen varmaan tylsä, mutta valitsisin mieheni. Ja saisimme vain olla ja jutella, ihan kahdestaan. Joo, meillä on pienet lapset eikä hetkeäkään rauhaa ikinä :D
Itseni! En saa nykyään koskaan olla yksin.
Valitsen oman itseni ja olemme rauhassa kotona.
Edesmenneen mummoni. Juteltaisi tai sitten oltaisi hiljaa, kunhan saisi tunninkin takaisin.
Käpykakun kanssa. Pidettäisiin vähän hauskaa...
Jeesus Nasaretilainen. Istuttais rantakalliolla juttelemassa. Eväänä ois paistettuja kaloja.
Minäkin oon tylsä ja oman miehen siis...on se niin ihana. Mentäisiin johonkin kävelylle, ja sen jälkeen......hmmmmmm ;)
Jaa, Lahtisen kanssa pitäisi tuo terassi laittaa, että eiköhän se olisi sopiva.
Jos saisi valita jo edesmenneen ihmisen, niin oman äitini. Esittelisin hänelle tyttäreni ja kertoisin, että elän ihanaa elämää ja ajattelen häntä usein.
Itsemurhan tehneen pikkuveljeni kanssa. Istuttaisiin vaan laiturin nokalla. Kysyisin miksi.
Lorna Byrne. Juteltaisiin vain.