Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi ihanaa jos olohuone ei olisi leluja täynnä.

Vierailija
29.04.2014 |

Mutta kun on vaan niin kamalan ahdasta ja tuon 5v leluja on olkkarin lattia täynnä,samoin makuuhuoneessa on niitä muutama laatikollinen. Tällaista se on kun joutuu asumaan 2 huoneen ja keittiön mummonmökissä vakituisesti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö niitä leluja haalia sille pennulle tuollaisia määriä. Karsi.

Vierailija
2/11 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis ihanaa, jos keittiö ei olisi täynnä leluja. Kohta saamme olohuoneen, jee! Lelut sitten sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 16:33"]Pitääkö niitä leluja haalia sille pennulle tuollaisia määriä. Karsi. [/quote]

Aika paljon niitä on tullut lahjaksikin ja pakkohan hänen on jollain leikkiä.

Vierailija
4/11 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ainakin ne trollit kiertoon. 

Vierailija
5/11 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:53"]

Mutta kun on vaan niin kamalan ahdasta ja tuon 5v leluja on olkkarin lattia täynnä,samoin makuuhuoneessa on niitä muutama laatikollinen. Tällaista se on kun joutuu asumaan 2 huoneen ja keittiön mummonmökissä vakituisesti.

[/quote]

Heh. Kaikki on suhteellista.

Itse olen yhdeksän lapsen äiti, jonka nuorimmainen on jo 7-vuotias.

Kaipaan aikaa, jolloin olohuone oli täynnä leluja...

:)

Vierailija
6/11 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso talo, ja lastenhuoneet + leikkihuone ja oleskeluaula yläkerrassa. Silti on hirveä määrä leluja alakerrassa olohuoneessa.

Tykkäävät tulla olkkariin leikkimään vaikka ovat jo koululaisia.

Toisaalta ärsyttää lelut olkkarissa, mutta toisaalta on kiva että lapset viihtyvät siellä missä aikuisetkin ovat :)

Vierailija
7/11 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 16:55"]

Meillä on iso talo, ja lastenhuoneet + leikkihuone ja oleskeluaula yläkerrassa. Silti on hirveä määrä leluja alakerrassa olohuoneessa.

Tykkäävät tulla olkkariin leikkimään vaikka ovat jo koululaisia.

Toisaalta ärsyttää lelut olkkarissa, mutta toisaalta on kiva että lapset viihtyvät siellä missä aikuisetkin ovat :)

[/quote]

Voi kun olisikin lapsella oma huone, se olisi ihanaa.

Vierailija
8/11 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se nykyajan vika kun pitää hommata leluja niin paljon. Karsikaa. Sanokaa sukulaisille ym. Että ei tarvi sitten tuua niitä leluja. Niin meillä tehtiin eikä lapset siltikään ilman joudu leikkimään, kotonakaan.

Vierailija
9/11 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 17:02"]

Se on se nykyajan vika kun pitää hommata leluja niin paljon. Karsikaa. Sanokaa sukulaisille ym. Että ei tarvi sitten tuua niitä leluja. Niin meillä tehtiin eikä lapset siltikään ilman joudu leikkimään, kotonakaan.

[/quote]

Ei niitä leluja tarvitse paljonkaan olla, kun ne ovat tiellä. Meillä keittiö on läpikulkuhuone, ja kun siinä on lattialla leluja levällään, ne ovat usein väkisinkin tiellä.

3

Vierailija
10/11 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 17:02"]

[/quote]

Mä olen karsinut niitä tosi paljon pois ja olen todellakin kertonut mummolle joka ainut joka leluja tuo ettei niitä toisi,samoin aina kun on synttärit olen toivonut esim kummeilta joita näkee vain synttäreinään että antaisivat aineettoman lahjan eli veisivät lapsen vaikka puistoon mutta ei sekään käy kummallekkaan kummille.

Vierailija
11/11 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan leluja olohuoneessa. Välillä potkaisen vahingossa jonkun muovitötsän kaamealla metelillä päin seinää, välillä astun kuvakirjan kulman päälle, mutta ei haittaa. En vaihtaisi tätä mihinkään.

nimim. viisi vuotta lapsettomuushoidoissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme