Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymyksiä miehesi ympärileikkauksesta ja seksistä

Vierailija
12.03.2014 |

Koetko miehesi ympärileikkauksen vaikuttaneen seksielämäänne?
Millä tavoin koet seksuaalisen mielekkyyden miehesi ympärileikkauksesta johtuen?
Oletteko keskustelleet miehesi ympärileikkauksesta keskenänne?
Millaiseksi ympärileikattu miehesi kokee kehonkuvansa mielestäsi?

Kiinnostaa tämmöiset kysymykset!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mitenkään, emme koskaan puhu siitä, mies ei ajattele siitä mitään. Ihan yhdentekevä juttu. Leikattu lapsena.

Vierailija
2/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ehkä ihan ymmärrä mitä haet takaa, mutta meillä on hyvä seksielämä, en koe että miehen ympärileikkaus siihen juuri vaikuttaisi. Miehellä on mun mielestä maailman kaunein ja seksikkäin vehje (johon toki myös ympärileikkaus vaikuttaa) ja tykkään sitä koskea ja ottaa suihin jne. Mies kokee ympärileikkauksen olleen hyvä asia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies leikattu myös lapsena, terveyssyistä. Mies itse epäilee aina kun jotain menee pieleen seksissä, esim lopahtaa vaikka omasta mielestään haluaisi vielä jatkaa, että syy on leikkaamisessa. Häntä harmittaa että on leikattu. Pienenä kuulemma kiusattiin kun "kaverit" näki suihkussa että nahkaa ei ole. Mä itse luulen tuollaisen vaikuttavan enemmän lopahtamisiin, muutenkin uskon koko ongelman olevan henkinen. Mies siis ei välillä saa erektiota, välillä saa, välillä on pehmeähkö, välillä kuin luu. Jos ongelma olisi fyysinen, ongelma ei olisi niin vaihteleva.

Vierailija
4/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena joskus leikattu. Mies on oikeastaan aika tyytyväinen asiaan. Seksi on hyvää. Pelkkää positiivista.

Vierailija
5/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaista vastausta mietin kuin nro 4 laitto.. Onko ympärileikkaus vaikuttanut mahdollisesti miehen identiteettiin ja sitä kautta kehonkuvaan kun esari on poistettu. Itse ympärileikkauksen poiston syy ei minua kiinnosta vaan se, että kuinka nainen kokee seksin onnistumisen.. joskus seksi voi käsittääkseni olla kivuliasta erektiossa kun esinahka on leikattu.. ja onko pariskunta pystynyt puhumaan asiasta ym.

Kiva kun vastaatte uteliaalle.

-Ap

Vierailija
6/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on leikattu 8-vuotiaana. Ei koe, että seksissä olisi ongelmia, päinvastoin. Olen kysellyt toimenpiteestä melko paljon, sillä en ole aikaisemmin törmännyt leikattuun mieheen. Mielestäni leikattu on miellyttävämmän näköinen ja tuntuinen kuin ei-leikattu.

Vierailija
7/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:06"]

Juuri tuollaista vastausta mietin kuin nro 4 laitto.. Onko ympärileikkaus vaikuttanut mahdollisesti miehen identiteettiin ja sitä kautta kehonkuvaan kun esari on poistettu. Itse ympärileikkauksen poiston syy ei minua kiinnosta vaan se, että kuinka nainen kokee seksin onnistumisen.. joskus seksi voi käsittääkseni olla kivuliasta erektiossa kun esinahka on leikattu.. ja onko pariskunta pystynyt puhumaan asiasta ym.

Kiva kun vastaatte uteliaalle.

-Ap

[/quote] Onko sinun korvasi lavistetty? Keskusteletko siita usein miehesi kanssa?

Taidat vaan hakea negatiivisia kommentteja kun nelosen vastaus oli ainoa joka heratti mielenkiintosi.

Vierailija
8/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sellainen....juutalainen olo...

Vierailija
9/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni on ympärileikattu lapsena. ihan hyvin se seksi sujui. En huomannut mitään eroa nahalliseen omissa tuntemuksissani. Suihinottokin ihan samanlaista, mitä nyt vähän enemmän löysää nahkaa, kun on esinahka. 

Vierailija
10/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:23"]

Tulee sellainen....juutalainen olo...

[/quote] Eiko tulekaan islamilainen tai amerikkalainen olo?

Vierailija
11/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi vain parani leikkauksen jälkeen, ennen ei akti kestäny kymmentä minuuttiakaan. Sen lisäksi se näyttää nyt paljon paremmalta. :)

Vierailija
12/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl kalu on puhtaampi ja nautinnollisempi

Vierailija
13/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:25"]

Exäni on ympärileikattu lapsena. ihan hyvin se seksi sujui. En huomannut mitään eroa nahalliseen omissa tuntemuksissani. Suihinottokin ihan samanlaista, mitä nyt vähän enemmän löysää nahkaa, kun on esinahka. 

[/quote]

Runkkaaminen on erilaista, tarvii mukaan liukuvoidetta, jota leikkaamaton ei tarvi. Ei iso haitta, mutta vähän estää spontaania käsileikkiä. Noh, suustahan tuo mies muutenkin enemmän tykkää xD

Vierailija
14/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ottaa suihin ku ei ole ylläreitä vastassa. Ehkä runkatessa tarvii liukkaria mut muuten ihan jees. Ollaan puhuttu. Ei ole ongelmia. Mies on sujut asian kanssa. Nuorena oli hävennyt ku oli erilainen ku muut mut nykyisin sinut asian kanssa. Lie oon niin paljon kehunu ;)

Vierailija
15/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksäs seksipartnerini ja nykyinen avomies ja lasteni isä, on ympärileikattu lapsena tulehduksen takia, ihan suomalainen on. Ja, paras kalu mitä voin kuvitella ja erilaisia tosiaan olen kokenut. Alusta saakka antanut eniten orkkuja, enemmän kuin osasin kuvitella olevan mahdollista. Suihin on ihana ottaa,, ei mitään valittamista. Miehen kehonkuva kunnossa, miehuus on muutakin kuin esinahka tai sen puuttuminen..

Vierailija
16/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehokuvaan voi vaikuttaa paljon jos mies kokee olevansa erilainen kuin muut. Juutalaisilla ja muslimeilla kehokuva poikkeaisi jos joku heistä olisi leikkaamaton. Leikatuilla muna voi olla epämuodostunut :/ onks kukaan törmänny tämmöseen? Kamalaa...

Vierailija
17/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehokuvaan voi vaikuttaa paljon jos mies kokee olevansa erilainen kuin muut. Juutalaisilla ja muslimeilla kehokuva poikkeaisi jos joku heistä olisi leikkaamaton. Leikatuilla muna voi olla epämuodostunut :/ onks kukaan törmänny tämmöseen? Kamalaa...

Vierailija
18/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lie oli taktiikasta kiinni mut ihan huono mies oli sängyssä. Onneks on nyt jo esinahallinen. Pystyy tuottaa orkun sängyssä tää uus. Edellinen ei tod. Kesti ehkä 2min.

Vierailija
20/57 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia molemmista. Pakko kyl sanoa et esinahan kanssa en pysty antamaan suuseksiä, puistattaa ajatuskin. Aviomiehelläni on esinahka leikattu, olen aina joka kerta aina ensimmäisestä kerrasta lähtien tullut hänen kanssansa. Jos en jostain syystä yhdynnässä onnistu, hän hoitaa muulla tavoin AINA :-). Suuseksikin on miljoona kertaa miellyttävämpää

Kosteuden kanssa en ole huomannut mitään eroa? Toisaalta ei ole myöskään tullut mitään kamalan pieniä vastaan, joten sylkeä on pelissä aina joten kosteus ei kai pääse minnekään pakoon... =)

Häntä harmittaa, ettei saanut itse lapsena vaikuttaa ympärileikkaukseen menosta, ja jos saamme pojan, ei häntä ympärileikata. Jokaisella täytyy olla oma valinnan vapaus. Meitä kumpaakaan ei kyllä haittaa ympärileikkaus seksielämässä.. päinvastoin. :) esinahalliseen en vaihtais vaikka joskus tulis mieheni kanssa ero...