Outo naapuri roskiksella
Outo tapaus, nuorehko nainen, pukeutuu tosi oudosti, pitää aina verhoja kiinni, ei tervehdi vastaantullessa nyökkää kyllä jos itse tervehtii, välillä päiväkausia pois, välillä useamman päivän ainakin auto pihassa ilemisesti itse sisällä, välillä käy säännöllisesti jossain ilmeisesti töissä. Ihmeellinen hiippari. Huomasin äsken että kantoi pari (painavaa?) mustaa jätesäkkiä roskikseen. Pitäisiköhän käydä katsomassa mitä siellä on?
Kommentit (20)
Tietenkin käyt ja raportoit sitten tänne! Muutenki voisit ottaa tavaksi tutkia naapureidesi roskat ja tehdä siitä vaikka blogin.
Ahdistaa kyttäävä naapuri. Pakko pitää verhoja kiinni aina, kun kurkkii sisään. Varmaan kohta roskatkin penkoo, kun äsken vein kaksi säkillistä roskia ja taas oli ikkunassa kyttäämässä. Ei kai se niin hullu voi olla? Jään usein miesystäväni luo yöksi, kun alkanut ahdistaa kotona olo tuon naapurin takia. Mitä voisin tehdä?
Huu huu huuuu! Kyllä täytyy käydä katsomassa mitä niissä säkeissä on! SE on luultavasti vämppyyri, joka on imenyt ihmisiä kuiviin ja laittaa ne kuiviinimettyjen ruumiit niihin säkkeihin. Tai oikeastaan, sinuna en uskaltaisi käydä itse katsomassa vaan ilmoita poliisille että naapurissasi asuu vämppyyri ja pyydät että poliisit käyvät katsomassa.
Muista myös ilmoittaa oma nimesi koska voit saada palkkion!
Näin joulun jäljiltä voi olla vaikka vanha tekokuusi jonka päättänyt heittää roskiin. Tai sitten matolle mennyt punkkua ja päättänyt heittää sen pois.
Voithan käydä tsekkaamassa, ettei vaan oo mitään ruumiita niissä säkeissä. Eihän sitä koskaan tiedä. Toi kuvaus muistuttaa muuten jonkin verran mua, mutta ei ihan täysin onneksi. :)
Mene soittamaan ovikelloa ja kysy, mikä meininki? Se naapuri varmaan arvostaa, että kyyl.... äh, ...... huolehdit siitä 24/7.
Helkkari, että pitää olla uteliaita ihmisiä. Meillä on myös yksi mummeli, joka pöyhii roskapussitja tutkii tarkkaan, jos vaikka joku olisi heittänyt biojätteisiin vääränlaisen jätteen tai biojätettä sekajätteisiin.
Hanki itsellesi elämä, niin kuluneelta kuin se kuulostaakin, ettei tarvitse vahdata, mitä naapurit tekevät.
Hui, kuvailemasi henkilö kuulosti pelottavan paljon minulta. Vastaan kyllä tervehdykseen ihan ääneen tosin. Tykkään pukeutua erikoisemmin, en kyllä oudoksi tyyliäni sanoisi. Verhot minulla on aina kiinni, koska jotkut kurkkivat sisälle ja tykkään olla sisällä vähissä vaatteissa. Auto on paikallaan, koska bensaan ei ole aina varaa ja välillä on vaan helpompi kulkea kouluun junalla. Kotoa saatan olla poissa parikin viikkoa putkeen, jos olen poikaystävän luona. Joko helpotti?
Ei, onneksi tämä ei ole minä. En ole vienyt tänään roskia ulos, muuten olisi voinut ollakin. Suosittelen lopettaa kyttäämisen, hiukan pelottavaa.
Mullakin on aina verhot kiinni yhdessä huoneessa ja aika usein muissakin, koska tykkään hyppiä kotonani vähissä vaatteissa. Ei olisi kiva jos näkyisi naapuriin asti. Ei siinä oikeasti ole mitään epäilyttävää jos on aina verhot tai kaihtimet kiinni. En varmaan avaisi verhoja koskaan tietyissä huoneissa jos asuisin esim. 1 kerroksessa maantasalla. Vähän ällöä, että kuka tahansa ohikulkija voisi katsella sisään ja esimerkiksi tiirata miten kalliita tauluja seinillä riippuu.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 20:49"]
Outo tapaus, nuorehko nainen, pukeutuu tosi oudosti, pitää aina verhoja kiinni, ei tervehdi vastaantullessa nyökkää kyllä jos itse tervehtii, välillä päiväkausia pois, välillä useamman päivän ainakin auto pihassa ilemisesti itse sisällä, välillä käy säännöllisesti jossain ilmeisesti töissä. Ihmeellinen hiippari. Huomasin äsken että kantoi pari (painavaa?) mustaa jätesäkkiä roskikseen. Pitäisiköhän käydä katsomassa mitä siellä on?
[/quote]
Siis onko siinä jotain outoa, että ei tervehdi vastaantullessa? Kuulostaa ihan mukavalta jos edes nyökkää kun muut tervehtivät. Asun Pk-seudulla ja iso osa naapureista ei koskaan tervehdi. Osa kyllä tervehtii. Jotenkin on outoa, että pidät jotain tyyppiä outona sen vuoksi että hän ei tervehdi.
Kammotuksia tällaiset ap:t. Toivottavasti tuleva miniäsi tai vävysi on toodella kovaluontoinen tyyppi :(
Tää voisin olla myös minä, en tosin vienyt tänään roskia joten ei ole. Tervehdin myös ihan ääneen, tosin täällä ei yleensä kukaan moikkaile. Pukeudun kai aika tavallisesti, keskivertoa kalliimmin yleensä kyllä tällä alueella (ei pahalla). Kotoa olen pois ystävieni luona paljon :) Yhdessä vaiheessa suursiivosin asuntoani ja vein jätesäkkejä roskikseen, jos olisit silloin penkonut, olisit voinut löytää ainakin satojen eurojen arvosta tavaraa! Sori, laiskuuttani heitin vaan roskikseen.
Kun ei huutele esim. naapurin miehille häirintäänsä, voinee toistaiseksi olla siellä.
Vierailija kirjoitti:
Mene soittamaan ovikelloa ja kysy, mikä meininki? Se naapuri varmaan arvostaa, että kyyl.... äh, ...... huolehdit siitä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin käyt ja raportoit sitten tänne! Muutenki voisit ottaa tavaksi tutkia naapureidesi roskat ja tehdä siitä vaikka blogin.
vuodelta 2014.......................kopsaat vanhoja juttujasi.
Älä nyt sentään roskia mene penkomaan. Muutenkin omituisempaa on kytätä naapuria tuolla tavalla. Jos naisesta ei ole häiriötä, niin anna olla.