Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo haluaa olla kämppis: Kauanko odottaa ennen eroa?

Vierailija
15.10.2013 |

Kaksi alle kouluikäistä tervettä lasta. Lyhyet työajat. Osallistun lasten hoitoon ja ilman rakkaita lapsiani olisinkin varmaan jo eronnut. Ongelmana vaimo joka ei halua enää kanssani parisuhdetta. Kahden viimeisen vuoden ajan seksiä vain minun aloitteestani. Yhteistä aikaa ei löydy kuin kinuamisen jälkeen ja silloinkin pariksi tunniksi kun terveet 3 ja 6 vuotiaat eivät pärjää ilman vanhempiaan. Arjessa hän ei koskaan tee aloitetta hellyyteen tai kysele kuulumisia. 

Pitäisikö heittää verkot vesille, jatkaa kulissina lasten aikuisuuteen asti vai mitä tehdä? Juttelu ei auta, parisuhdeterapioille sun muille ei kuulemma ole tarvetta tai aikaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan vaimo on kuin minun mieheni. Tai no seksi kelpaa, mutta muuten ei ole kiinnostunut minusta, ei myöskään oleta minun olevan kiinnostunut hänestä koska ei kerro mitään kuulumisiaan vaikka kuinka kyselen. Anopilta sitten kuulen jos miehellä on töissä tapahtunut jotain erityisempää. Tai kuten viimeksi kun joutui työtapaturman vuoksi sairaalaan ja soitti sieltä äidilleen. Tämä ei edes sanonut minulle mitään koska luonnollisesti oletti, että mies olisi ehkäpä itse kertonut.

(kun kysyin syytä sanoi, että ilmoitti vain tärkeimmille kun oli sen verran pihalla lääkkeiden takia ettei jaksanut kaikille alkaa soittelemaan. Tuohon tärkeysjärjestykseen sisältyivät siis hänen äitinsä ja pomonsa)

Mitään yhteistä aikaa meillä ei käytännössä ole ollut sen jälkeen kun ensimmäinen lapsi on syntynyt (8v.). Pari kertaa ollaan käyty elokuvissa mutta silloinkin olen suunnilleen raahannut miehen väkisin sinne ja sitten ollaankin tultu taas kiireellä kotiin. Mies makaa sohvalla kaiken sen ajan mitä ei ole töissä (tosin mainittakoon nyt että hänellä on fyysisesti raskas työ ja pitkät matkat, eli käytännössä ei paljoa siinä ehdi oleilla), mikä taas tarkoittaa että iltaisin minä istun makuuhuoneessa tai keittiössä lukemassa tai koneella koska sohvalle en mahdu istumaan kun mies makaa siinä. Nukkuu myös sohvalla silloin kun ei ole seksiä ohjelmassa, koska ei viitsi nousta ja mennä sänkyyn.

Eroa olen vasta nyt alkanut harkita tosissani, toteuttaminen vain tuntuu niin työläältä. Mies suuttuu jos asiasta mainitsee ja alkaa vinkumaan miten kaikki on aina hänen syytään. Tuntuu vain jotenkin väärältä erota kun mies ei ryyppää, ei ole väkivaltainen, ei petä ja pyydettäessä jopa siivoaa ja huolehtii lapsista ja lemmikeistä. On siis oikein hyvä kämppis, mutta en vain suostu uskomaan että koko loppuelämän kuuluisi olla tällaista.

Vierailija
2/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vain eroaisitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero.

Vierailija
4/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienet on lapset.. Oletteko jutelleet, miksi vaimo ei halua? Joku syy siihen yleensä löytyy. Ei jaksa arjen pyörityksessä, ei rakasta sinua tai olet huono rakastaja, ei saa tyydytystä kanssasi. Ensimmäinen ja viimeinen hoituu, jos keskustelette ja katsot itseäai peiliin. Voitko helpottaa vaimosi taakkaa tai pystytkö tyydyttämään vaimosi paremmin kun tiedät mitä tehdä? Jos vaimosi ei sinua rakasta tai vaimollasi on toinen, ero lienee ainoa järkevä vaihtoehto. Keskustelua siis kehiin.

Vierailija
5/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 20:53"]

Aika pienet on lapset.. Oletteko jutelleet, miksi vaimo ei halua? Joku syy siihen yleensä löytyy. Ei jaksa arjen pyörityksessä, ei rakasta sinua tai olet huono rakastaja, ei saa tyydytystä kanssasi. Ensimmäinen ja viimeinen hoituu, jos keskustelette ja katsot itseäai peiliin. Voitko helpottaa vaimosi taakkaa tai pystytkö tyydyttämään vaimosi paremmin kun tiedät mitä tehdä? Jos vaimosi ei sinua rakasta tai vaimollasi on toinen, ero lienee ainoa järkevä vaihtoehto. Keskustelua siis kehiin.

[/quote]

Ihan näin naisena... KAIKKI EI OO AINA MIEHEN VIKA!

Vierailija
6/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä verkot vesille.

Minä olen tuollainen vaimo ja haluaisin erota, mutta miehen kanssa siitä ei voi asiallisesti keskustella. Niinpä olen sitten muuttanut tämän yhteiselon sellaiseksi, jossa pystyn itse elämään. Minulle olisi helpotus, jos mies rupeaisi katselemaan uutta polkua pois tästä parisuhteesta ja haluaisi eron, tai edes suostuisi puhumaan erosta. Jos minä yritän, hän aloittaa hirveän huudon ja vetää lapsetkin siihen mukaan. Luulen myös, että jos siitä huolimatta jatkaisin eron järjestämistä, hän tekisi kaikkensa tehdäkseen asiat mahdollisimman vaikeaksi. Tässä sitten odottelen, että mies ajan kanssa tottuisi ajatukseen ja jonain päivänä voisimme aloittaa keskustelun erosta.

Vierailija
7/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-mieheni kieltäytyi puhumasta ja syy oli toinen nainen. Ei halunnut pariterapiaan tms., koska ei ollut mitään muuta ongelmaa kuin toinen nainen.

Oletko varmistanut, ettei naisella ole toista miestä? Jotkut ihmiset eivät tunnusta millään. Kävin vakoilemassa ja näin heidät itse, mutta ex-mies edelleen kieltää.

Vierailija
8/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että vaimollasi on uusi mies/ihastus. Hänellä on siitä huono omatunto, mutta ei halua itse olla "perheen hajottaja", vaan odottaa, että sinä kyllästyt ja ehdotat eroa. Näin eron syy olisikin sinussa, eikä hänessä. 

Ero näyttäisi olevan edessä jos näin on.

Vierailija
9/9 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin olla tuo ap:n vaimo. Yritän toki huomioida miestäni ja kysellä kuulumisia, mutta kyllä aloite seksiin tapahtuu 99% hänen aloitteestaan. En tiedä missä vika, mieheni on hyvännäköinen enkä ole edes kovin väsynyt. Ehkä suhde vaan on niin arkipäiväistynyt, että tuntuu koomiselta viritellä jotain seksiasuja päälle kun tuntia aiemmin on puitu eskarin vanhempainiltaa tai mietitty uusien kurahousujen ostoa. Jos jossain olisi nappula jota painamalla haluaisin kiihkeästi seksiä joka päivä tai edes kerran viikossa, niin toki sitä painaisin. En vaan tiedä miksi seksi on minulle aika yhdentekevää. Kun lapset on saatu nukkumaan, mieluiten vaan olen rauhassa tai sitten harrastan liikuntaa. Ainoa milloin olen ollut oikeasti halukas oli ajat jolloin en käyttänyt hormonalista ehkäisyä, mutta lisää lapsia ei ole suunnitelmissa joten näillä mennään.