Voiko olla turhempaa ammattia kuin valokuvaaja

Vierailija

Uskomatonta että tuo on ihan oikea ammatti josta maksetaan palkkaa. Pitävät itseään varmaan hyvinkin tärkeinä ihmisinä

Sivut

Kommentit (421)

Vierailija
Viesti

puhelinmyyjä tuli ekana mieleen.

kyllä mun mielestä esim. valokuvaajien otokset kriisialueilta ovat ihan aiheellisia ja tarpeellisia.

Vierailija
Viesti
Vierailija

Sun on pakko olla joku hihhuli uskis, muslimi tai lesta.

En ole, ihan järjellä ajattelen. Katso mitä tahansa lehtijuttua niin siinä on tietenkin kirjoittaja ja sitten valokuvaaja erikseen. Mitä järkeä lennättää jutun tekoon valokuvaaja räpsimään kuvia, kun tuon maailman yksinkertaisimman homman tehdä jutun kirjoittaja itse yhtä hyvin.

Vierailija
Viesti
Vierailija

kyllä mun mielestä esim. valokuvaajien otokset kriisialueilta ovat ihan aiheellisia ja tarpeellisia.

Toimittaja voi ottaa ne kuvat

Vierailija
Viesti

Toimittaja ei välttämättä osaa tai ehdi.

Vierailija
Vierailija

Vierailija
Viesti

Kuka tahansa ei osaa ottaa hyviä kuvia, ap voi ihan huvikseen vertailla omia tuotoksiaan esim. National Geographicin kuviin ja katsoa näkyykö mitään eroa.

Vierailija
Viesti
Vierailija
Vierailija

Ahaa. Mitens sitten hoidettaisi esim hää/kihlajaiskuvaukset, potrettikuvaukset, hautajaiskuvaukset, ym ym.? Joku naapuri napsaisi siitä vaan?

Vierailija
Viesti
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Ahaa. Mitens sitten hoidettaisi esim hää/kihlajaiskuvaukset, potrettikuvaukset, hautajaiskuvaukset, ym ym.? Joku naapuri napsaisi siitä vaan?

Puhumattakaan tuotekuvaukset, mainoskuvaukset, muotikuvaukset...?

Vierailija
Viesti
Vierailija
Vierailija

tai sitten valokuvaaja voisi kirjoittaa sen jutun? Kuka tahansa osaa kirjoittaa, viimeistään tää av-palsta todistaa sen...

Vierailija
Viesti

Ammattimaisesta työstä maksetaan, ap tuskin tunnistaa ammatilaisen ottamaa kuvaa, joten annetaan hänen elää harhakuvitelmiensa kanssa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat