Onko 2 euroa 3 desin kahvikupillisesta likaa ? Lapsen synttäreillä siis. Tulossa sukulaisia
Ja muutama ystävä.
Hinnasto olisi:
- Kahvikuppi 3dl: 2€
- pala katkarapupiirakkaa 1 €
- piparit 0.30 €
- mehulasi 2dl ( 1.20€)
- lasi colaa (halvempaa rajamarketin versiota) ja 2dl lasi 1.20€
- pala mansikkakakkua 1.70 €
- pala mustikkapiirakkaa 1.40 €
- kulhollinen mansikka kiisseliä 1.20
Onko hinnasto liian korkea?
Tulossa kylään sukulaisia ja syntymäpäivät pidetään kotonamme.
Lahjan saa antaa rahana tai tavarana.
Hinnasto kuitenkin mietityttää.
Kommentit (341)
Ei ole. Meillä oli hinta 5 €/kuppi. Servetin sai eurolla. Muuten sai tuoda omat eväät, kun kaikki on jotain erityisruokailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi on kyllä ylihintaista, muuten hyvin kohtuullista.
Okei jos lasken kahvin 1.85€ niin olisiko parempi?
T. Ap
Kyllähän se aika likaista on. Sitähän sää kysyit.
Tee vähän parempaa kakkua. Voit ottaa lähemmäs kolme euroa silloin.
Ai synttäreille oikeen hinnastot? :D Just näin!
Mulla on ollut tapana laittaa sopivia tasarahoja hinnoiksi. Tosi monet ei nykyään kanna mukanaan pieniä kolikoita, tosi hankalaa näiden synttärihinnastojen kanssa :/ Pyöristäisin sinuna siis kaikki kymmenet sentit seuraavaan tasasummaan. Ja sellainen vinkki vielä, että kannattaa laittaa kutsuun maininta siitä, että teillä ei voi maksaa kortilla (oletan että ei voi). Tosi monet yrittää vedota siihen, että eivät käytä nykyään enää käteistä ollenkaan :/ Aika törkeetä minusta, jos eivät edes muutamaa euroa pyst varaamaan synttäreitä varten :/ Mut meitä on joka lähtöön!!!
Mun tuntiveloitus on 70 e+ alv.
T. Kummitäti
Onhan sulla riittävästi vaihtorahaa?
Siis mitä v***ua mä just luin? Veloitatte vieraitanne tarjoiluista..? Ei helv...
Tää on helvetin huono. Ei jatkoon.
Syömättä jäis. Jos kutsuu synttäreille, niin todellakin kuuluu tarjota maksutta. Toivottavasti laitat jo kutsuun hinnaston ja mieluiten otat vastaan ennakkotilaukset, niin ei tule tehtyä ylimääräisiä
Intoa täynnä porvoillaan, enemmän on intoa kuin taitoa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä v***ua mä just luin? Veloitatte vieraitanne tarjoiluista..? Ei helv...
En minäkään ymmärrä, täytyy olla vitsi.
Kun meille kutsutaan vieraita, tarjoamme kyllä syömiset ja juomiset.
Mun mielestä voisi olla myös tarjous että kahvi ja kakku 2e, olisi helpompi maksaa yhdellä kolikolla eikä tarvitsisi pelailla senttien kanssa. Muista myös eteispalvelu, yleensä 3e on maksimi siitä ilman että tulee paha mieli.
Kannatan myös tasarahaa kaikessa! Kahvin hinta on ihan kohtuullinen. Itse laitoin myös vessamaksun edellisiin juhliin, mutta varsinkin perheelliset antoivat aika paljon palautetta tuosta, joten ajattelin että ensi kerralla vessamaksu on vain 0,50€.
Ehkä 2€ vois olla ihan ok, jos sit santsikupin saa vaikka eurolla?
Kahvi on kyllä ylihintaista, muuten hyvin kohtuullista.