Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei tiedä, että olen antanut teininä synnyttämäni lapsen adoptioon. Nyt odotamme ekaa yhteistä

Vierailija
28.07.2017 |

ja pelkään asian paljastuvan jotain kautta, esim. äitiysneuvolassa tai synnytyksen yhteydessä. Onko tämä realistinen pelko?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo tieto ole neuvolakortissa?

Vierailija
2/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun pitää itse kertoa miehellesi noin iso asia. Tuollaista ei ole oikeutta pitää salassa omalta puolisolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salailu?

Vierailija
4/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se neuvolassa paljastuu...

Vierailija
5/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole itse kertonut miehelle?

Vierailija
6/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastuuko, jos erikseen pyydän, ettei merkittäisi neuvolakorttiin? Mies siis uskovainen, ja hän ei olisi edes alkanut seurustella kanssani jos olisi tiennyt taustani. En voi sitä enää tässä vaiheessa paljastaa, enkä haluakaan.

Vierailija
7/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos annat miehen lukea esitäytettyjä lomakkeita. Mikään pakkohan ei ole, koska ne koskevat sinun henkilökohtaista terveydentilaasi. Mikäli mies tulee mukaan neuvolaan, kannattaisiko vinkata asiasta etukäteen neuvolahoitajalle? Tai sitten puhut miehesi kanssa ihan avoimesti. Oletan, että olit teininä selvästi alle 18 ja nyt reippaasti vanhempi? Mies voisi suhtautua ihan ymmärtäväisesti.

Vierailija
8/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo tieto ole neuvolakortissa?

Neuvolakortissa ei adoptioon annetusta lapsesta lukenut mitään. Luki ainakin minulla että oli toinen synnytys ja kerroin muka eronneeni ja että lapsi oli jäänyt isälleen. Täydestä se neuvolassa meni. Toki mieheni tietää asian.

Vierailija
9/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paljastuu kun et ole ensisynnyttäjä. Kerro miehellesi etukäteen. Kurja jännätä jos mies haluaa mukaan neuvolakäynnille tai ettei paljastu synnärillä.

Vierailija
10/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain miehesi saa sen tietää kumminkin ja se on paljon vakavampi juttu kuin, että itse rohkeasti kerrot.

Vierailija
11/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä neuvolassa ja synnytyksen yhteydessä paljastuu, että ei ole ensimmäinen synnytys.

Kerro miehelle ja kestä seuraukset.

Vierailija
12/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva.

Toi on muuten semmoinen juttu, että jos mulle tulis eteen niin saattais akka lähteä talosta.

Vierailija
13/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan isää ei kannata ottaa mukaan synnytykseen. Tieto aikaisemmista raskauksista voi hyvin paljastua kun kätilö tietoja tarkistaa.

Vierailija
14/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva.

Toi on muuten semmoinen juttu, että jos mulle tulis eteen niin saattais akka lähteä talosta.

En ihmettele yhtään. Aika sairaanoloinen parisuhde kun taustalla on noin iso valhe.

Vierailija
15/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt hienon teon antamalla lapsen adoptioon.

Voithan laittaa viestiä neuvolaan ja pyytää että tietoihisi merkittäisiin ettet halua aiemmasta synnytyksestä puhuttavan.

Vierailija
16/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva.

Miksi ihmeessä? Nainenko ei saa olla akaikäisenäkään erehtyväinen? Ja ethän sinä joudu sitå lasta elåttämään. Oletko samanlainen myös adoptoituja kohtaan eli jätät heidät kun kuulet asiasta?

Vierailija
17/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkyy ettet ole ensisynnyttäjä.

Vierailija
18/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyssalissa kysytään vielä kaikenlaista, niin viimeistään siellä paljastut. Paras kertoa itse nyt

Vierailija
19/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva.

Miksi ihmeessä? Nainenko ei saa olla akaikäisenäkään erehtyväinen? Ja ethän sinä joudu sitå lasta elåttämään. Oletko samanlainen myös adoptoituja kohtaan eli jätät heidät kun kuulet asiasta?

Eihän tossa nyt siitä ole kysymys!

Vaan siitä, että on aikamoisen iso salattava asia menneisyydestä ja luottamus on suhteen perusta.,

Kyllä mullakin suhde päättyisi jos vuosien jälkeen paljastuisi, että miehellä on lapsi josta ei ole kertonut mitään.

Vierailija
20/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei miehenä olisi ongelma tuo adoptiojuttu sinänsä. Virheitä tekee itse kukin elämässään. Mutta jos kuulisin siitä vasta äitiysneuvolassa, kun oma lapsi on tulossa, niin kyllä se luottamusta söisi aika tavalla. Miksi tuollainen asia on pitänyt salata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi