Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

heh, Fingerporin tekijä lukee AV-palstaa: uli-mies

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jarla saa valtaosan ideoistaan lukijoilta, näin on kertonut.

Eli ei välttämättä viihdy täällä itse, vaan joku on vinkannut.

Kyllä tämä on varmaan Pertin omasta kynästä. Vaatii jonkin tason syventymistä asiaan, että voi ymmärtää, missä mennään. Ellei joku vinkkaaja ole sitten postannut täältä kymmeniä viestejä, joissa käsitellään ulimiehiä. Sitä en usko.

Vierailija
22/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta vinoillaanko tuossa uliulimiehille vai uliulihaukkujille? ;)

Miehet ulisevatkin itse, vaikka syyttävät aina naisia ulisemisesta. Samalla he saavat etualan naiselta pahan silmäyksen.

Miehet syyttävät aina naisia ulisemisesta? :D Tuo oli sarkasmia, eikö vain? En ole kertaakaan lukenut mitään juttua "ulinaisesta".

Aika erikoista, että miesasialiikkeen kustannuksella saa pilailla, mutta naisasianaisten (=feministien) kustannuksella ei.

Ei siinä ole sinänsä mitään erikoista.  Aina on ollut hyvien tapojen vastaista pilkata sorrettuja.

No et sä nyt ihan oikeasti ole sitä mieltä, että naiset ovat Suomessa sorrettuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska vitsi, mutta miksi feministit tekevät jatkuvasti kaikkensa vaientaakseen keskustelun? Nykyfeminismi tosin juontaa juurensa postmodernismiin, joten syyn ymmärrän, mutta turha odottaa että miehiä alkaisi kiinostamaan feministien asia, jos miesten puheenvuorot ovat mansplainingia tai ulinaa. Itse käsitän sen niin, että feministien argumentit ovat kelvottomia omasta mielestäänkin.

Vierailija
24/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ulisevatkin itse, vaikka syyttävät aina naisia ulisemisesta. Samalla he saavat etualan naiselta pahan silmäyksen.

Miehet syyttävät aina naisia ulisemisesta? :D Tuo oli sarkasmia, eikö vain? En ole kertaakaan lukenut mitään juttua "ulinaisesta".

Aika erikoista, että miesasialiikkeen kustannuksella saa pilailla, mutta naisasianaisten (=feministien) kustannuksella ei.

Toinen on paksunahkainen ja toinen ei.

Antaa keskustelun jatkua,... myös. Se ero on suuri.

No onhan se ehkä noinkin, mutta kyllä siitä saattaa olla ihan konkreettistakin haittaa miesliikkeelle ja miesjärjestöille, jos ne leimataan "ulijoukoksi" Suomen suurinta lehteä myöden. Aina täällä palstallakin hoetaan, että miesten pitää itse hoitaa omat ongelmansa, se ei kuulemma ole feministien tehtävä, mutta sitten kun miehet tekevät työtä käskettyä, niin eiköhän koko hommaa pilkata ja valtiokin kieltäytyy toimintaa rahoittamasta. 

https://asiakas.kotisivukone.com/files/miesjarjestojenkeskusliitto.koti…

Sulta jäi vitsi tajuamatta?

Jotenkin mä arvasin, ettei sulta selitystä heru. :D

Mä tiedän, että olet huomionkipeä, mutta oli tässä välissä muutakin elämää. Selitys löytyy viestistä 11, se lainattu osuus, onneksi joku sen lainasi, koska poistatit sen alkuperäisen.   :(

Vierailija
25/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se ehkä noinkin, mutta kyllä siitä saattaa olla ihan konkreettistakin haittaa miesliikkeelle ja miesjärjestöille, jos ne leimataan "ulijoukoksi" Suomen suurinta lehteä myöden. Aina täällä palstallakin hoetaan, että miesten pitää itse hoitaa omat ongelmansa, se ei kuulemma ole feministien tehtävä, mutta sitten kun miehet tekevät työtä käskettyä, niin eiköhän koko hommaa pilkata ja valtiokin kieltäytyy toimintaa rahoittamasta. 

No selitäpä se.

En ole tuo, jolta kysyit, mutta tuossahan miehet huutavat Uli-nimistä koiraa ja nainen kulkee ohi ihmetellen tätä ulinaa. Eli ulkopuolisen silmään käytös näyttää hölmöltä. Jälleen kerran tulivat väärinymmärretyiksi nämä miehet.

Vierailija
26/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vinoillaan molemmille osapuolillle! Olen koko ajan ollut sitä mieltä, että ulimiehet ja ulimiehistä valittavat palstapäivystäjät ovat vain kolikon eri puolet. Samanlaisia pölhöjä molemmat :D

M33

Vierailija
27/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista metatason valkoritarointia mammoja kohtaan Pertiltä nyt. Eikö se muuten pillua saa?

Uli  bongattu!

Vuoden paras!

Vierailija
28/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No selitäpä se.

En ole tuo, jolta kysyit, mutta tuossahan miehet huutavat Uli-nimistä koiraa ja nainen kulkee ohi ihmetellen tätä ulinaa. Eli ulkopuolisen silmään käytös näyttää hölmöltä. Jälleen kerran tulivat väärinymmärretyiksi nämä miehet.

Ei siinä oikeastaan naureta vain noille miehille, vaan koko miesliikkeelle.

"Miesliike tai miesasialiike on yhteiskunnallinen liike, joka koostuu erilaisista miesnäkökulmista ja järjestöistä, jotka pyrkivät tukemaan miehiä, muuttamaan miehen roolia ja parantamaan miesten asemaa mm. avioliittoon, huoltajuuteen ja perheväkivaltaan liittyvissä kysymyksissä."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Miesliike

Vierailija
29/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarla itse ei ole uli, hänellä riittää kykyä naureskella myös itselleen. Sunnuntain sarjakuvasta sen näkee oikein hyvin.

Vierailija
30/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fossiili, en tajunnut vitsiä, voisiko joku avata?

Vierailija
31/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kolmanteen, onko Rautalankapori kesälomalla? Tuorein on 21.6.

Vierailija
32/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siellä av-mammakin edustettuna :D Oli oikein näköinen.

Vierailija
33/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

? kirjoitti:

Olen fossiili, en tajunnut vitsiä, voisiko joku avata?

Täällä on yksi vakkarityyppi, jonka anti on se, että hän ei saa naista, koska ei ole rikas eikä komea. Tätä se harrasti niin paljon, että ulinaksi jo menee. Naiset ovat kypsyneitä tähän ulinaan ja tulkitsevat jo viattomankin tilanteen ulinaksi. Näin mä tajusin ton. Voi toki olla, että meni metsään, mutta nauratti silti.   :)

Vierailija
34/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jarla itse ei ole uli, hänellä riittää kykyä naureskella myös itselleen. Sunnuntain sarjakuvasta sen näkee oikein hyvin.

Joo, samalla tavalla kuin Jari Tervollakin, eli kunhan se tehdään heidän toimestaan ja heidän ehdoillaan. Jos joku muu vääntää heistä vitsiä, niin johan alkaakin kiukuttelu.

Vierailija
35/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samoin kuin S24:ää, ainakin aiemmin. Olen melko varma, että yksi lohkaisuni siellä päätyi Fingerporiin.

Vierailija
36/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No selitäpä se.

Rautalankaa, kiitos!

Vierailija
37/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei feministejä leimata Alban jutuilla, jos miesliikkeen voi leimata "ulin" jutuilla?

Vierailija
38/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen aikaansa seuraava nainen ja mies lukee av-palstaa ja näin on ollut jo muutaman vuoden. Ap, elät aikamoisessa umpiossa ellet tuota tiedä. 

Vierailija
39/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei feministejä leimata Alban jutuilla, jos miesliikkeen voi leimata "ulin" jutuilla?

Minä en tiedä, kuka on alba, mutta sen kun leimaat. Ei ole minulta pois. Mutta stripissä pitää olla jokin yksinkertainen sopiva juju, ei riitä pelkkä pilkkaaminen. Eli, jos Jarla ei hyväksy ehdotustasi, on se vain todennäköisesti huono.

Vierailija
40/54 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään joku miesasiamies otti nokkiinsa tuosta sarjakuvasta, jossa ei mitenkään edes pilkattu miesliikettä vaan kyseessä oli tyypillinen fingerpori-puujalkavitsi.

Hauskaa kun yliherkät miesasiamiehet käyttäytyvät aivan samalla tavalla kuin yliherkät feministit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi