Nainen, mitä ajattelet miehestä, joka käyttää esimerkiksi tälläisiä vaatteita:
Kommentit (13)
EMP:llä on kivoja vaatteita, itsellänikin on sieltä vaikka mitä. Mutta nämä esimerkkien mukaiset ovat...eeehh..
Pitäisin esimerkiksi teinipoikana, en miehenä. Kai noi jonnekin lähiöön käy, Mutta olenkin jo itse vanha kääkkä, en ole kohderyhmää.
Miksi palestiinalaishuivi? Joillakin vaatteilla, koruilla ja symboleilla on poliittinen tai uskonnollinen merkitys jolloin niiden käyttämiseen kannattaa olla oikeasti perusteet.
Mulle tulee noista vaatteista (iästä riippumatta) mieleen joko hippipössyttelijä tai bändin soittaja. Käyttäjän ikä voi olla 18-55
Ja juu ei mun makuun tollaset vaatteet.
N32
No en nyt miehenä pitäisi. Poika tai wanna-be poika..
Minulla, vanhalla tädillä, on palestiinalais huivi, ja perusteet siihen. Ja myös käytän sitä.
Kuvien vaatteet ihan ok tietylle kohderyhmälle. Jos olisin nuori, tästä miehestä/pojasta kiinnostuisin varmasti! ;-)
Nuori ja pitää mielestään näyttävistä vaatteista.
Ei oikein sytytä, turhan teiniä mulle. Ei sillä, että linkkaamissasi vaatteissa olisi mitään vikaa sinällään.
N33
Mielestäni sopii tosi hyvin jollekin vatsakkaalle 50-60-vuotiaalle miehelle.
Huivista tuli heti mielen n. 20v hippipoika Helsingistä jolla on poliittisia aatteita ja osallistuu mielenosoituksiin. Nuo muut on ihan tavallisia nuoren miehen vapaa-ajan vaatteita, mutta mun makuun liian paljon kuvioita.
Toi takki oli hauska! Miettisin että rohkea ja itsevarma. Kaulahuivi liian homo ja mielenkiinto loppuisi ( mun päähänpinttymä)
Muut aika tyhmiä mut tosta takista pojot!
Aika teinimäisiä mielestäni, mutta jokainen pukeutuu mielensä mukaan, joten en ainakaan mitään negatiivista ajattelisi.