Lääkäriä/ihmisen mielenterveydästä tietäviä apua!!! Oonko seonnu?
Eli olen vasta nuori ihminen.
Lapsuuteni oli traumaattinen. (Väkivaltaa jne)
Olen aina ollut herkkä .
Pelkäsin jo ala-asteella, että mulla on syöpä. Silloin pelot eivät ohjanneet elämääni.
Kuitenkin koin ison tressaavan ajan elämässäni.
Sen jälkeen hetkeksi hellitti kunnes aloin hysteerisesti aivan yhtäkkiä pelätä terveyttäni. Pelkäsin taas, että mulla on syöpä.
Tällöin pelot olivat pakonomaisempia ja jatkuvia.
Tätä jatkui vuoden jonka aikana sairaus kerkesi vaihtua kolme kertaa.
En tiedä laukaisiko nuo pelot tuo stressi, aijemmat traumat vaikö murrosikä (mikä alkoi samoinhin aikoihin pelkojen kanssa)
Vuoden kerkesin olla todella huolissani terveydestä.
Elämäni oli ja on täysin tyhjää.
Ja keksin jtn hullua.
Minulla on aina ollut seksi fantasioita tupakkaan liittyen.
Aloin aluksi vain ajatuksella fantasoida siitä, että näen jonkun heittävän tupakan lopun käryävänä maahan ja käyn noukkimassa sen.
No kerran kuitenkin tylsistyneenä ulkona minulle tuli siihen tilaisuus ja menin keräämään hetki sitten käryävänä heitetyn natsan maasta. Pitelin sitä kädessä ja sain siitä todella suurta nautintoa.
Lopulta kotiin mennessä se haju, joka jäi käteeni niin se vielä lisäsi sitä... tiedätte kyllä jos on (fetissi tupakkaan) hävettää ihan kertoa.
No en missään vaiheessa ole tehnyt mitään LAITONTA/KETÄÄN LOUKKAAVAA.
Mutta tuo oli asia, joka pitkään aikaan toi jonkinlaista jännitystä /nautintoa elämään.
Aloin ulkoilla niin, että pyöräilin ja kyttäilin tilaisuutta taas tuolle...
Yhtenä kertana kesällä 2015 tein jtn mitä ei olisi pitänyt tehdä.
Kyllästyin siis pian vain käryävän tumpin katseluun ja yhtenä kertana tein virheen josta kaikki lähti.
Keräsin maasta jonkun heittämän käryävän natsan ja poltin sitä
Se toi taas tosi suurta nautintoa vaikka yskittikin. Mutta jälkeen päin sain siitä sitten taas....
Samalla mielenkiinto asiaan heräsi ja päätin tehdä jonkun ajan päästä tuon uudelleen ja taas uudelleen...
Tuo toi suurta mielihyvää ja tein tuota paljon.
Heinäkuussa 2015 keksin, että voin tehdä niin, että kerään maasta tumppeja joita syttelen uudelleen
Tein tuota paljon välillä 2015 heinäkuu - elokuu2015 jolloin aloin taas polttaa taas muiden käryävänä heittämiän natsoja.
Polttelin taas pitäen välillä pieniä taukoja. Natsat jätin hetkeksi rauhaan koska ne olivat uudelleen sytettynä vielä ällöttävämpiä, kuin jonkun vasta heittämä vielä käryävä tupakka.
Lokakuun loppu 2015 - joulukuu 14 pv (2015 tein taas paljon tuota tumppien keräilyä eli oli kausia, että päivittäin noukin maasta muutaman tumpin joita sytyttelin sytkärillä)
Lopetin joulukuussa 2015 ja olin polttamatta
Välin joulukuu 2015 -kesäkuu 2016.
Sairauden pelot olivat mukana. Myös
ja en ollut jäänyt koukkuun, mutta meinasin useita kertoja polttaa (fetissini takia, koska helpompihan se on aina mennä uudelleen tekemään, kun on kerran alottanut)
TEKSTI JATKUU VIELÄ JATKAN TOHON ALAS:
Kommentit (45)
Se on ihan tutkittua faktaa, että luulotautisen immuunijärjestelmään tulee aukkoja, kun elimistö "luovuttaa", ja tällöin taudeista tulee muutakin kuin luulosellaisia. Rauhoitu, ihminen.
Tee testamentti, kuolet syöpään viikon sisällä.
Mukavaa provoilla ..ja vieläpä itse kommentoida.
Kuka susta pitää pieni huolta? Katsoo että sulla on puhtaat vaatteet, puhdas sänky, joku joka auttaa läksyissä, jaksaa kuunnella sua, tukea ja kannustaa? Ei taida olla ketään? Pieni lapsi yksin pärjäilemässä, sydäntä raastaa.