Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako seksipartneria sulla on ollut?

Vierailija
11.07.2016 |

Ja sun ikä/sukupuoli? Kiinnostaa tietää, on niin monenlaista tullut jo vastaan.
Mä alotan: 14
N22v

Kommentit (373)

Vierailija
121/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutteessa elävät takakireät ämmät alapeukuttaa raivolla :DD ...

.../quote]

Tai Mr. Täydellinen.

Vierailija
122/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baariin ensisijaisesti hauskaa pitämään...miehetkö tekevät niin?

No minä en ainakaan ensisijaisesti mene baariin muijia iskemään. Valitettavaa jos niin kuvitellaan. En ole myöskään homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 ja 29 en täytä nollana, joko rahalla tai sitten en täytä 29 vuotta.

M28

Ei pillun puutteen takia kannata itseään tappaa. Rahalla vaan. Kerran oon kelvannut naiselle ilman rahaa säälistä ja muuten aina hommannut seuralaisen rahalla. Harmittaahan se, mutta siihen tottuu ajan myötä.

M37

Vierailija
124/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme jakareita palsta täynnä. Suominaisten maine ei ole tuulesta temmattu.

Totta. Ei ole ihme, että moni tuo ulkomailta oikeita naisia. Jakorasiat joutavatkin kierrätykseen.

Sama pätee toisinkin päin. Olen kellistänyt aika monta jakorasiamiestä, mikä onkin aika helppoa :p

Vastauksena ap:lle, n.100-120

N34

Ne miehet on silti paljon vähemmän jakorasioita, mitä sinä.

No enpä menis sanomaan. Nykyisellä avomiehelläni on ollut yli 300 seksikumppania ennen mua (mies on 38v). Eipä ole kummallakaan tarvetta lähteä vieraisiin, plus seksielämämme kukoistaa ;) Menneet on menneitä, who cares? Taidat olla vaan kateellinen, kun toisilla vientiä riittää. Tervetuloa 2010-luvulle 😃

100€ vetoa että teidän suhde kaatuu vieraissa käymiseen. Kun on tuollaiset tavat oppinut, niin ei niistä pääse eroon.

Vierailija
125/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30, ei niitä ole tullut laskettua, joten tarkkaa määrää hankala heittää. N28

Vierailija
126/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sisältää nk."hauskanpito"? Miten "pidetään"hauskaa?Tell me

Vierailija
127/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ihmettelen sitä kuinka on edes teoriassa mahdollista hankkia noin saatanasti seksikumppaneita mitä täälläkin jotkut luettelevat. Tuskin kuitenkaan ihan joka kauppareissulta tarttuu päiväkahviseuraa mukaan, ja enpä ainakaan omissa sosiaalisissa kuvioissani ole havainnut sentään niin kiihkeää menoa että partnereita vaihdettaisiin kuin sukkaa kerran viikkoon. Eli miten jotkut ihmiset hommaavat noita kumppaneita? Täytyykö "metsästää" jossain Tinderissä, Alastomassa Suomessa, mitä näitä paikkoja nyt onkaan? Siis että kyse on melkein täyspäivähommasta? Väitän että se, että menee baariin viihteelle edes kerran kuukaudessa ei tarkoita että sieltä tarttuisi mukaan mitään seksikumppania. Eikö useimmat sitä paitsi mene baariin kavereiden kanssa hauskaa pitämään eikä ensisijaisesti seksiseuraa hakemaan? Miehenä tosin saatan olla näistä kuvioista pihalla, ehkä naisilla tosiaan menee sitten niin että "senkus valkkaa vaan seuraavan panon" :S

Mä olen hankkinut kaikki panoni tinderistä. Baarista en saa miestä koskaan. T. 21 miestä vähän yli vuodessa kaatanut nainen

Vierailija
128/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutteessa elävät takakireät ämmät alapeukuttaa raivolla :DD Menkää rukoilemaan meidän syntisten puolesta, mä meen harrastamaan esiaviollista 😆

N35, yli 60 kumppania

Taidat itse elää itsehillinnän puutteista elämää ja täyttää tyhjää elämääsi horoilemalla ympäriinsä. Mitä sinua ylipäänsä kiinnostaa kuka mihinkin suuntaan peukuttaa? Oletko itsekin hieman epävarma toimintasi mielekkyydestä ja haluaisit, että kaikki puoltaisivat näkemyksiäsi? Loistavaa logiikkaa sinänsä, että alapeukuttajat ovat takakireitä ja uskovaisia. Mitään muita syitähän ei voi olla..

Vierailija
129/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, yksi niistä ulkomaalainen megastara-futari.

N24

Vierailija
130/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ihmettelen sitä kuinka on edes teoriassa mahdollista hankkia noin saatanasti seksikumppaneita mitä täälläkin jotkut luettelevat. Tuskin kuitenkaan ihan joka kauppareissulta tarttuu päiväkahviseuraa mukaan, ja enpä ainakaan omissa sosiaalisissa kuvioissani ole havainnut sentään niin kiihkeää menoa että partnereita vaihdettaisiin kuin sukkaa kerran viikkoon. Eli miten jotkut ihmiset hommaavat noita kumppaneita? Täytyykö "metsästää" jossain Tinderissä, Alastomassa Suomessa, mitä näitä paikkoja nyt onkaan? Siis että kyse on melkein täyspäivähommasta? Väitän että se, että menee baariin viihteelle edes kerran kuukaudessa ei tarkoita että sieltä tarttuisi mukaan mitään seksikumppania. Eikö useimmat sitä paitsi mene baariin kavereiden kanssa hauskaa pitämään eikä ensisijaisesti seksiseuraa hakemaan? Miehenä tosin saatan olla näistä kuvioista pihalla, ehkä naisilla tosiaan menee sitten niin että "senkus valkkaa vaan seuraavan panon" :S

No en minä oikeastaan ihmettele. 10v aktiivista seksielämää mutta ei pitkiä parisuhteita ja seksikumppani kerran kuussa, niin sehän tekee jo 120. Eihän tuo nyt ole niin tavatonta nykyisin.

t. M45

Vierailija
131/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24

Tuntuiko mukavalta kun kelpasit patjaksi? Oletko vähän kuin bändäri tms?

Vierailija
132/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hankkinut kaikki panoni tinderistä. Baarista en saa miestä koskaan. T. 21 miestä vähän yli vuodessa kaatanut nainen

Kyllä sut on kaadettu, etkä sä oo kaatanu yhtään ketään.

Vierailija
133/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24

Neymar Junior? Aika vähällä kokemuksella arvioit senkin yön.

Vierailija
134/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

N27

Vierailija
135/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä oikeastaan ihmettele. 10v aktiivista seksielämää mutta ei pitkiä parisuhteita ja seksikumppani kerran kuussa, niin sehän tekee jo 120. Eihän tuo nyt ole niin tavatonta nykyisin.

t. M45

Siis uusi kumppani joka kuukausi? :O Ei ole tavatonta nykyään... Ehkä ei sinulle tai kavereillesi, mutta kyllä tuollainen ainakin minun ympyröissäni olisi aika h..vetin tavatonta.

Vierailija
136/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Poika 14 :D

Vierailija
137/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

M35

Niistäkin 2 turhaa. Toivottavasti jää loppuiäksi tuohon määrään, jos ero tulisi, en jaksaisi enää uutta kumppania etsiä.

Vierailija
138/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se harrastus tuokin.

Vierailija
139/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24

Suosittelen yrittämään saavuttamaan elämässä jotain itsekin, niin ei tarvitse kertoa seksikumppaneidensa saavutuksista. Tulee vähän huorahtava ja halpa vaikutelma nimittäin.

Vierailija
140/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme t: N30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän