VOI HITSI. OLIN TREFFEILLÄ 163CM PITKÄN MIEHEN KANSSA JA EHDITON PITUUSRAJANI ON 166CM!!!! IIIK
Kommentit (18)
Kamalan lyhyt toi sun rajas. Mun ehdoton pituusraja oli aikanaan 175cm ja just tasan sen pituisen miehen löysinkin :D
Eihän 163cm ja 166cm nyt käytännössä eroa mitenkään. Ulkonäöllisesti eroa ei huomaa ja ihan samat mahdollisuudet on pituudella kaikkeen.
Oikeasti jos 166cm mies kutistuisi yhtäkkiä 163cm pitkäksi niin eroa ei edes huomaisi tai toisin päin.
oliko vielä lukutaidoton ja työtön musu? Sulla oikea jackpotti käsissä, anna palaa!
Mittanauha mukanako kuljet treffeillä?
Ap ei tosiaan voi mitenkään erottaa 166cm 163 senttisestä :D.
Sanoisin että ihan saman mittaisia ovat.
163-senttinen MIES? Sori mutta mitä? :D
163cm pitkä epämies. Oliko bodari ja yhtä leveä kuin pitkä? Nämä huonoitsetuntoiset taistelukääpiöt on parhaita.
Minusta naisen kuuluu olla yli 175 cm. Tapasin todella ihanan naisen, mutta hän on vain 174.5 cm. Kovasti pohdin, että voinko aloittaa suhteen hänen kanssaan.
Minä olen aika pitkä 175 ja ihastun aina itseäni lyhyempiin miehiin.
Harmi vain, että miehillä ei itsetunto riitä deittailuun. Yksi sanoi suoraan että pelkää kaverien mielipidettä. Muuten meillä meni tosi hyvin... Kemiat kohtasi ja seksi oli mahtavaa.
Aika moni mies valehtelee pituutensa varsinkin deittipalstoilla yläkanttiin koska naisilla on niin tiukat kriteerit sen suhteen, eikä joku 160cm nainen pysty silmällä edes erottamaan 175-senttistä 180-senttisestä.
Tuli itselle ihan yllärinä miten kovat kriteerit joillakin naisilla on miesten pituuden suhteen. Itse olen vain 173cm mikä menee monen naisen kriteerin alta. Ennen edes oikeastaan ajatellut tätä mutta viime vuonna jotenkin heräsin tähän. Kyllähän sen ymmärtää kun katsoo 180cm+ pitkii miehii jotka on edes vähän treenannut. Pystyy olemaan jo ihan miehekkään näkönen noissa pituuksissa. Enhä mä ny mikään kääpiö ole mutta sanotaan näin että nettideittailuun en aio lähteä koskaan, koska juuri siellä naisten valinnan takia korostuu tuo pituuden tärkeys.
Jos mies on muuten lupaava, niin unohda kriteerisi. Anna mahdollisuus. Jos ei pysty, niin sitten ei pysty, mutta älä tyrmää heti.
Kun lyhyet miehet saa vain normaalia lyhyempiä naisia (nam) ja pitkät naiset kelpuuttavat vain vieläkin pitempiä miehiä, syntyy evoluution myötä kaksi ihmishaaraa joista toiset on kääpiöitä ja toiset hujoppeja.
Positiivisia puolia jos lähdetään hakemaan, niin lyhyt ihminen elää pitempään ja kastuu viimeisenä sateessa.
s24 treffi-sivustolla näkee nopeasti, kuinka moni nainen pitää 175cm alarajana. Jotkut sitten 180cm, mutta tuo 175cm näyttää olevan normi niille jotka laittavat siihen jotain.
Jos mies laittaisi 55kg ylärajaksi, epäilen ettei yksikään nainen vastaisi hänelle, oli paino sitten mikä tahansa. :D
Ellei nyt sitten aivan poikkeuksellisen haluttu mies.
Olisi hauska jos S24 jaksaisi vääntää vastaavia tilastoja ja analyysejä kuin OkCupid.
Vierailija kirjoitti:
http://blog.okcupid.com/index.php/the-biggest-lies-in-online-dating/
.
http://cdn.okcimg.com/blog/lies/MaleMessageDistributionByIncomeBright.p…
Joop, ei kai mitään uutta, mutta kovasti tätä vieläkin vähätellään ja kielletään. Se lompakkoloismies olikin oikeassa.
No mulla on 183 cm.