Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä EN kirjoita ilman nimimerkkiä!

20.03.2016 |

Viestini, jossa tiedotin tästä eräälle spekuloijalle taas vaihteeksi poistettiin! Käsittämätöntä. Paska saa jäädä mutta puolustukseni poistetaan?? Tätä on tapahtunut ennenkin! Anyway, käyn puhelimella palstalla aivan liikaa, MINULLA EI OLE AIKAA SEN LISÄKSI KIRJOITELLA VIERAILIJANA. Näen keskusteluja, joissa ap:ta tai jonkun yksittäisen viestin kirjoittajaa epäillään minuksi. Tätä tapahtuu päivittäin tai muutaman kerran viikossa. Se on aivan varmasti yhtä ärsyttävää viestin kirjoittajalle kuin se on minullekin. Voisitteko te opetella jättämään ääliö-syytöksenne pois vai onko se liikaa pyydetty?? On ihmisiä, jotka ovat kanssani asioista samaa miltä, ANTAKAA HEIDÄN OLLA! Käsittämätöntä on myös se, kuinka näen ajoittain viestejä, jotka alkavat "en ole ssss mutta..." Siis vierailijana kirjoittavat ihmiset joutuvat täällä ilmoittamaan, etteivät ole minä kun kommentoivat jotain mitä minäkin voisin kommentoida??? Uskomantonta, mihin pyöritykseen koko nickini on joutunut, ei kai voi muuta sanoa?!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että sinulla on muitakin kuin paino-ongelmia.

Jaxuhali

Vierailija
2/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että jaksat kuitenkin mainostaa itseäsi ja sinun "pyöritystäsi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mainostamista tässä on?? Tätä on jatkunut kuukausien ajan, alan olla kyllästynyt, kyllä sinäkin olisit!

Jos et halua, että sinusta keskustellaan, niin älä avaa itseäsi koskevia ketjuja.

Vierailija
4/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin jo toiseen ketjuun, että ainakaan itse en edes tiennyt, että SSSS oli nimimerkki. Luulin, että se on vain joku ihme lyhenne ihmisestä, jolla viiraa päässä ja on sairaalloisen kiinnostunut painosta.

Vierailija
5/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö nälkä ssss:n kiukkuiseksi? En muista koskaan lukeneeni mitään hyväntuulista tai edes neutraalia häneltä. Hyvin ahdistunut, aggressiivinen ja onneton ihminen vaikuttaa viestien perusteella olevan.

Vierailija
6/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssss on tän palstan oma leopardituubitoppityttö :)

Vierailija
7/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mainostamista tässä on?? Tätä on jatkunut kuukausien ajan, alan olla kyllästynyt, kyllä sinäkin olisit!

Jos et halua, että sinusta keskustellaan, niin älä avaa itseäsi koskevia ketjuja.

En ymmärrä mitä tarkoitat? En aloita keskusteluja, jotka koskisivat itseäni! Mitä "ssss vastaa tähän ja tähän kysymykseen" -ketjuihin tulee, niin pakko avata vaikka ei pitäisi! En kestä sitä, että niissä levitetään vääriä tietoja!

Mikä tämä keskustelu sitten on? Kuka tämän aloitti?

Vierailija
8/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palstaillut täällä 10 vuotta ja ssss on sinä aikana kaikkein ilkein kirjoittaja ja piilovittuilija. Esim kysymys miten lihavan pitäisi pukeutu. Tämä postaa läjän kuvia aivan naurettavan pellen näköisestä, viittoihin ja ihme kaftaaneihin pukeutuvasta keski-ikäisestä äijästä. Lähinnä kreivi Draculaa muistutti ukko naurettavissa viitoissaan. Ja lisäksi sitten vielä poststaan linkkiä aivan ihania kaftasneja suunnittelevaan muotisuunnittelijaan, silmät kirkkaina. Ja tämän kaiken viestihän on että lihavan pitäisi pukeutua burkhaan. En ole itse lihava edes mutta silti tällainen paskamainen ilkeys loukkaa. Ja tuntuu kurjalta avata psinoon liittyviä ketjuja kun melko varma voi olla että jotain ilkeää sieltäkin löytyy.

Vierailija
9/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa nyt saatana elämä. Aina kun ssss kirjoittaa mitä tahansa, alkaa sama helvetin riekkuminen. Hän on yleensä ihan oikeasti asiallisimpia kirjoittajia niissä ketjuissa joihin kirjoittaa. Suuri osa muista alkaa saman tien sen koulukiusaajatasoisen nälvimisen ja syytökset vakavista henkisistä ongelmista. Harva vastaa niinkin asiallisesti itseään koskeviin typeriin väitteisiin ja syytöksiin.

Ssss kirjoittaa muustakin kuin painosta, mutta te riekkujat ette muuta osaa. Eli, kuten sanottua, hankkikaa nyt saatana se elämä. Ei muuta, hyvää päivänjatkoa...

Vierailija
10/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa nyt saatana elämä. Aina kun ssss kirjoittaa mitä tahansa, alkaa sama helvetin riekkuminen. Hän on yleensä ihan oikeasti asiallisimpia kirjoittajia niissä ketjuissa joihin kirjoittaa. Suuri osa muista alkaa saman tien sen koulukiusaajatasoisen nälvimisen ja syytökset vakavista henkisistä ongelmista. Harva vastaa niinkin asiallisesti itseään koskeviin typeriin väitteisiin ja syytöksiin.

Ssss kirjoittaa muustakin kuin painosta, mutta te riekkujat ette muuta osaa. Eli, kuten sanottua, hankkikaa nyt saatana se elämä. Ei muuta, hyvää päivänjatkoa...

:D

Vierailija
11/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ssss nimenomaan haluu nyt tätä, mikä sinä olet sen kieltämään? Se on kuin kuka tahansa turha julkkis irl, haluu et siitä puhutaan ja lisää itse vettä myllyyn.

Vierailija
12/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen palstaillut täällä 10 vuotta ja ssss on sinä aikana kaikkein ilkein kirjoittaja ja piilovittuilija. Esim kysymys miten lihavan pitäisi pukeutu. Tämä postaa läjän kuvia aivan naurettavan pellen näköisestä, viittoihin ja ihme kaftaaneihin pukeutuvasta keski-ikäisestä äijästä. Lähinnä kreivi Draculaa muistutti ukko naurettavissa viitoissaan. Ja lisäksi sitten vielä poststaan linkkiä aivan ihania kaftasneja suunnittelevaan muotisuunnittelijaan, silmät kirkkaina. Ja tämän kaiken viestihän on että lihavan pitäisi pukeutua burkhaan. En ole itse lihava edes mutta silti tällainen paskamainen ilkeys loukkaa. Ja tuntuu kurjalta avata psinoon liittyviä ketjuja kun melko varma voi olla että jotain ilkeää sieltäkin löytyy.

Tämä on totta. Hän tekee täysin mahdottomaksi mitenkään pitää hänen viesteistään. Luulen kuitenkin, että syynä on pitkälti hänen vakava sairautensa, jota hän itse hellii kalleimpana aarteenaan.

Vierailija
13/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, postasit tosiaan ehkä kaksi kuvaa mutta läjän niitä sain eteeni kun mun piti oikein ekan kuvan jälkeen (jossa oli kaksi henkilöä) käydä googlettamassa että tarkoittaako tämä ihminen ihan tosissaan tuota hirveään viittaa pukeutunutta keski-ikäistä ukkoa eikä sen vieressä seisovaa naista. Ja on ihan sama miten kauan kyseinen mies on toiminut muodin parissa jos yrität tarjota hänen äärityyliään suomalaiselle naiselle. Se ei ole mitään muuta kuin puhdasta, äärimmäisen ilkeää vittuilua.

Vierailija
14/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt tehdään itsestään tärkeää.

Vierailija
15/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss nimenomaan haluu nyt tätä, mikä sinä olet sen kieltämään? Se on kuin kuka tahansa turha julkkis irl, haluu et siitä puhutaan ja lisää itse vettä myllyyn.

Kun nimenomaan en halua.

Eli sä oot niitä ihmisiä joille käy sanonta "älä tee niin kuin minä teen vaan tee niin kuin minä sanon". Ssss ei halua että kommentoitte häntä, vaan olkaa hiljaa ja antakaa hänen touhuta avauksiaan.

Vierailija
16/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä aloitus muka todistaa? Vaikka sä kuinka vakuuttelet että et muka kirjoita anonyymisti niin kukaan ei pysty sitä tarkistamaan mistään (lukuunottamatta ylläpitoa).

Vierailija
17/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän ketjun aihe oli?

Vierailija
18/36 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain kokemusta pro-ana-piireistä? Pyöriikö tämä henkilö siellä? Tyyli varmasti erottuu.

Vierailija
19/36 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä edes pyörit täällä jos palsta aiheuttaa sulle noin paljon sydämentykytystä ja verenpaineen nousua?

Vierailija
20/36 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tähän ketjuun ei oltu vastattu enää ollenkaan eilisaamun jälkeen, mutta nyt piti äkkiä tulla nostamaan oma ketju takaisin etusivulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi