Asia, mitä et haluaisi kenenkään saavan selville sinusta
Voin aloittaa: Väitän eläväni terveellisesti, mutta syön salaa jopa useita suklaalevyjä päivittäin...
Kommentit (1581)
Harrastin ensimmäisen kerran seksiä vasta 25-vuotiaana. En tiedä onko tämä pahempi vai se, että minut tuntevat luulevat varmaan, että en ole ikinä harrastanut seksiä, kun en ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa tai juurikaan kaveerannut vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ehkä luulevat homoksi vaikka aivan hetero olen.
Sitä kenen kanssa vietän vapaa-aikani
Vierailija kirjoitti:
Varmaan anonyyminä voit kertoa millainen henkilö hän on?
Että rakastuin netissä mieheen jota en koskaan tavannut.
Sitä miten jaoin itseäni kamalille ukoille ollessani päihteiden väärinkäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan anonyyminä voit kertoa millainen henkilö hän on?
Joo kerro!
Vähän poikkeaa aiheesta, mutta: Söin joskus alle kouluikäisenä kaupassa irtokarkin laatikosta, myyjä näki ja hymyili. Se hymy jäi mieleeni!:D
Kyllä nyt joillekin tutuille olen kertonut, mutta he ovat samanlaisia, joten ei lasketa. Enkä nyt niin suuria skitsoja asiasta saisi, jos laajemmalti asia tiedettäisiin, mutta silti. Olen käynyt huorissa. Jonkin verran. Kävisin varmaan vieläkin, mutta köyhyys ja keski-iän libido, niin en käy. Ehkäpä jonain päivänä vielä intoudun!
Oon löhönnyt sängyssä koko päivän.
Mulla on pakkomielle symmetriaan ja numeroon 3.
Pudotin kerran kämppiksen hammasharjan vahingossa vessanpönttöön. Nostin pois, huuhtaisin vesihanassa ja laitoin takaisin peilipöydälle.
Että olen parantumattomasti sairas. Jatkoajalla tässä mennään päivä kerrallaan.
En halua kertoa kenellekään koska en kestä sääliä ja suremista.
Pidän rään syömisestä. Illalla kun kukaan ei huomaa kaivan nenästä kuivunuta räkää ja syön sen.
Vierailija kirjoitti:
Syön jalkapohjiani iltaisin.
Sama!
Kahteen poikabändin jäseneen jotka on ehkä homoja... aaaawww larry!!!
Jään todella helposti koukkuun alkoholiin. Varsinkin olueeseen. Sen takia en juurikaan juo alkoholipitoisia juomia. En vaan uskalla. Muille väitän etten pidä alkoholista tai ettei vaan tee mieli.