Tässä on äitiyspakkaus 2016: esittelemme videolla koko paketin!

Liittynyt6.5.2015

Nyt hypistellään uusi ihana äitiyspakkaus vaate vaatteelta, tuote tuotteelta.
http://www.vauva.fi/artikkeli/lapsi/vauva_ja_taapero/tassa_on_aitiyspakk...

Sivut

Kommentit (104)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa talvilakkia ollenkaan?

Mitäpä jos ostaisit itse lapsellesi sen talvilakin? Vai oletko niin wt että teet lapsia vaikka rahaa ei ole ja valitat kun valtio ei elätä? Musta tosi hyvännäköinen pakkaus

Vierailija

Kivalta näytti ja paljon käyttökelpoisen näköisiä vaatteita. Enemmän kuin meidän lasten aikaan (11- ja 8-vuotiaat). 

Vierailija

Kivat värit! Meillä viime vuoden pakkaus ja siinä tosi paljon valkoista, mistä en itse lasten vaatteissa oikein tykkää.

Vierailija

Oi olis ihana päästä hypistelemään ja haistelemaan noita vaatteita.

Mun osalta ohi, pitänee odotella vaan niitä lapsenlapsia.

Ä-pakkaus on todella hyvä keksintö. Väreihin voisi vaan kiinnittää enemmän huomiota ja käyttää esim, lilaa, vihreää, keltaista.

Sellaista neutraalimpaa. Tai jos on sinistä, niin siinä paljon punaisia kuvioita yms. Nytkin todella poikavoittonen, niinkuin aikalailla joka vuosi. Nyt enemmän kuin ennen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos ostaisit itse lapsellesi sen talvilakin? Vai oletko niin wt että teet lapsia vaikka rahaa ei ole ja valitat kun valtio ei elätä? Musta tosi hyvännäköinen pakkaus

Rahaa on, ja aionkin ostaa lapselle talvilakin, varmasti useammankin. Kiinnitti vaan huomioni tuo paksumman pipon puuttuminen, kun se on aina aikaisemmin ollut pakkauksessa mukana.

Vierailija

Äitiyspakkaus on ihana juttu ja sisältää paljon tarpeellisia juttuja vauvavuodelle. Vaatteiden väritys menee kyllä yli ymmärryksen. Aina ollut poikavoittoinen, mutta nyt on kyllä niin että tyttövauvan äitinä lähes kaikki vaatteet jäisivät käyttämättä. Miksi ei voi olla beigeä, vaalean harmaata, kirjavaa tms neutraalia tai edes yhtä pientä pilkahdusta pastellisävyjä? Onko jonkun mielestä tumman siniset ja vihreät kuvioinnit ja lohikäärmeet jotenkin sukupuolineurtaaleja?

Vauvaa ei tietenkään haittaa, mutta kyllä mielestäni on erikoinen ajatus pukea tyttövauva pojaksi vain sillä perusteella, että vauvaa se ei haittaa. 

Onneksi mulla on viimevuoden pakkaus.

Vierailija

Voi oksennus tuota toppahaalaria, kun on rumaa kuosia. Ja mikä ihmeen pupuja saalistava karhu siihen toiseen haalariin on oikein painettu?

Noissa bodyissa ja puolipotkareissa/collegehousuissa on suurimmassa osassa sellainen väritys, mitä ostaisin mielelläni kaupastakin...pojalle.

Punaista pitäisi saada tuonne vaatteisiin kaiken sen sinisen ja vihreän värin sekaan, niin saataisiin myös pojille sopivaa "tyttöväriä".

Vierailija

Bonusta noin monesta jatkopalabodysta! Viime vuoden versiossa oli vaan yksi. Ja parannusta on myös värikkäämmät vaatteet, niitä valkoisia paitoja on meillä turhan monta. Paksu lakki tosiaan puuttuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Äitiyspakkaus on ihana juttu ja sisältää paljon tarpeellisia juttuja vauvavuodelle. Vaatteiden väritys menee kyllä yli ymmärryksen. Aina ollut poikavoittoinen, mutta nyt on kyllä niin että tyttövauvan äitinä lähes kaikki vaatteet jäisivät käyttämättä. Miksi ei voi olla beigeä, vaalean harmaata, kirjavaa tms neutraalia tai edes yhtä pientä pilkahdusta pastellisävyjä? Onko jonkun mielestä tumman siniset ja vihreät kuvioinnit ja lohikäärmeet jotenkin sukupuolineurtaaleja?

Vauvaa ei tietenkään haittaa, mutta kyllä mielestäni on erikoinen ajatus pukea tyttövauva pojaksi vain sillä perusteella, että vauvaa se ei haittaa. 

Onneksi mulla on viimevuoden pakkaus.

Mielestäni pakkauksen housut ja sukat onkin hyvin neutraaleja, mutta bodyt ovat kieltämättä aika poikamaisia. Mutta tyttövauvalle me ainakin saatiin vauvalahjoina käytännössä vain pinkkejä tai vaaleanpunaisia vaatteita, niitä oli sitten hyvä yhdistellä pakkauksen neutraaleihin kuteisiin (2015 pakkaus käytössä)

Vierailija

Mulla jää käyttämättä räikeen turkoosi potkari ja raidallinen body, olis vauva sit kumpaa sukuolta vaan. Muuten aivan ihana ja tulee käyttöön myös tytölläkin:). Noita voi yhdistellä sitten vähän hempeempiin väreihin, kun kyllähän niitä vaatteita tulee itsekin ostettua. Ja esimerkiks turkoosi on mun mielestä tosi neutraali väri ja käy oikein hyvin myös tytölle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tyytyväinen, että se on jätetty pois, oli ehdottomasti pakkauksen turhin vaate. Paljon parempi kun ostaa itse oikean kokoisen.

Vierailija

Mulla myös 2015 pakkaus, ja nimenomaan yhdsistelty tyttöjen vaatteita pakkauksen neutraaleihin vaatteisiin. Tyytyväinen olen ollut :) 

Tuolla kuitenkin oli mielestäni nyt reippaasti ihan suoraan poikien vaatteita ja aika vähän neutraaleja, eikä yhtään tyttömäistä vaatetta. Sikäli tuntuu oudolta, että poikien vaatteita jaetaan ilmaiseksi tasan kaikille, ja ja jos tyttöjen äidit eivät halua pukea vauvojaan pojiksi, on heidän osteltava jokaisen poikavaatteen pariksi jotain hempeää roosaa tms. Yksinkertaisempaa olisi ehkä, jos tämä kaikille vauvoille suunnattu pakkaus sisältäisi neutraalia vaatetta, johon jokainen voi yhdistää sitten oman värimaun mukaisia ja omalle vauvalle sopivia vaatteita. Tämä tietysti vain minun mielipide, ja niitä mahtuu maailmaan (olihan tuolla aiemmin monia kirjoittajia jotka eivät tykänneet viime vuoden neutraaleista (valkoisista) vaatteista). 

Veikkaisin, että tosta pakkauksesta jää enemmän vaatteita käyttämättä tyttövauvaperheissä kuin poikavauvaperheissä. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat