Olipas pettymys tuo Suomen bachelor :(
Vanha ukko (miksi häntä kuvailtiin naisten esittelyssä "päälle kolmikymppinen"? Toihan on neljissäkymmenissä eikä kolmekymppinen. 37-vuotias.
On kerennyt jo lisääntymään, eli epäonnistunut parisuhde takana (miksi? Mitä meni vikaan? Esim. pettikö?) ja lasten/uusperheen/ex-vaimon tuomat riesat päälle.
Mitäänsanomaton, hailakka suomalainen pullanvärinen naamavärkki. Ei edes aitoa tai iloista hymyä, vaan mukaviettelevä ja limainen ilme.
Ilmaisee itseään kuin teini-ikäinen.
Olipa pettymys. Eikö joskus voisi edes yrittää näiden suhteen? Toisaalta, kuka täyspäinen tollaseen lähteekään..
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä kauhea karvapersenaama trendi on? Hyi!
Eikös movemberit menny jo, sitäpaitsi miksei voisi 'aatteesta' huolimatta kammata ja trimmata naamaalisti naamansa. "Pätsselör" ei ole suomea, eikä istu mitenkään rallienglantia sönkkäävien suuhun..
Kai se on niin, että karvojen määrä universumissa on oltava vakio. Jostain kun poistetaan, niin jonnekin on lisättävä.
Iltalehdessähän on jo kaikki tiedot ansiotuloja ja lasten lukumäärää myöten.
Kattokaa sieltä.
Koska ulkonäkö (valitettavasti) merkitsee paljon ihmisille, jotta vois edes syttyä se ensikiinnostus, mä veikkaan ihan pelkän ulkonäön perusteella, että nämä naiset saavat lähteä ensimmäisenä (valinta oli tosi helppo mulle):
Julia
Anastassia
Susanna
Tiia
Anna
Sarianna
Mira
Elisa
Susa
Ulpu.
Sen sijaan ihan ulkonäön perusteella veikkaan, että ihan kärkikahinoihin pääsee:
Nina
Sanna
Heidi.
Veikkaan jopa että Heidi voi voittaa.
Ja huom. Tämän arvioni tein VAIN ULKONÄÖN PERUSTEELLA TÄMÄN LINKIN KUVISTA:
Iltalehden haastattelu tässä linkissä:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016030121199101_vi.shtml
Juha on myös 6-vuotiaiden kaksosten isä. Bachelor -ohjelmasta löytyi lopulta lähes kaksimetriselle miehelle naisystävä.
- Minun piti ottaa huomioon myös se, että ohjelmaan osallistuvat naiset joutuivat kohtaamaan minussa myös isän. Loppusuoralla oli neljä naisehdokasta, joista jokainen olisi voinut olla osa perhettäni.
Lopulta Juha valisti heistä yhden.
- Vielä en ole esitellyt häntä lapsilleni.
Rakkaudesta Juha ei ainakaan julkisesti puhu.
- Sanotaan näin, että minulla on häntä kohtaan vahvat tunteet.
IL-TV:lle Juha paljasti sen, mitä kaikkea hän naisessa arvostaa. Videolta käy ilmi muun muassa se, että Juha on peppu-fani.
Mun mielestä tolle miehelle ois sopinu naisehdokkaat, joka ovat jo lapsensa tehneet tai sellaiset, jotka eivät lapsia halua. En voi uskoa, että eronnut 6-vuotiaiden kaksosten isä jaksaisi lähteä siihen vauvarumbaan enää uudelleen, veikkaanpa, että on ollu melko rankka vauvavuosi hänellä takana.
Hänhän etsii rakkautta ja naisesta kumppania, ei käsittääkseni naista, jonka kanssa lähteä tekemään ne vauvavuoden rumbat uudelleen ja vielä tuossa iässä?? Hän ei kai etsi naista, jonka kanssa perustaa perhe from the scratch. (korjatkaa, jos olen väärässä)
Ja siksi tolle selkeästi ois sopinu hänen ikäluokassaan olevat naiset ihan vain max parin vuoden heitolla ylös tai alaspäin 37 v iästä.
Muistan kyllä ajan, jolloin 20-vuotiaana mielestäni jo 25-vuotiaat oli tosi vanhoja. En edes kehdannu sanoa kerran kaverilleni, että kävin treffeillä 25-vuotiaan kundin kanssa (=eli siis ikälopun äijän kanssa).
Ja 30-vuotiaat oli jo täysin ikäloppuja.
Kun olin 33 v, mielestäni jo tasan 40-vuotiaat oli aivan vanhoja kurppia ja olin ihan oikeasti tuota mieltä (vaikka näin jälkikäteen ajatellen mulla oli siihen matkaa vain 7 vuotta, siihen, että olisin itsekin se vanha kurppa, jotenkin 7 vuotta tuntui siinä iässä vielä iäisyydeltä, nykyään pikkuhetkeltä).
Noh, nyt olen 39 v ja en tunne olevani niin vanha, mitä nuorempana kuvittelin tämän ikäisten olevan.
Mutta siis ymmärrän kyllä, että jopa tasan 30-vuotiaalle, 37-vuotias on todella ikäloppu.
Vierailija kirjoitti:
Koska ulkonäkö (valitettavasti) merkitsee paljon ihmisille, jotta vois edes syttyä se ensikiinnostus, mä veikkaan ihan pelkän ulkonäön perusteella, että nämä naiset saavat lähteä ensimmäisenä (valinta oli tosi helppo mulle):
Julia
Anastassia
Susanna
Tiia
Anna
Sarianna
Mira
Elisa
Susa
Ulpu.
Sen sijaan ihan ulkonäön perusteella veikkaan, että ihan kärkikahinoihin pääsee:
Nina
Sanna
Heidi.
Jos tätä ketjua ei poisteta, hauska nähdä, käykö näin :)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tolle miehelle ois sopinu naisehdokkaat, joka ovat jo lapsensa tehneet tai sellaiset, jotka eivät lapsia halua. En voi uskoa, että eronnut 6-vuotiaiden kaksosten isä jaksaisi lähteä siihen vauvarumbaan enää uudelleen, veikkaanpa, että on ollu melko rankka vauvavuosi hänellä takana.
Hänhän etsii rakkautta ja naisesta kumppania, ei käsittääkseni naista, jonka kanssa lähteä tekemään ne vauvavuoden rumbat uudelleen ja vielä tuossa iässä?? Hän ei kai etsi naista, jonka kanssa perustaa perhe from the scratch. (korjatkaa, jos olen väärässä)
Ja siksi tolle selkeästi ois sopinu hänen ikäluokassaan olevat naiset ihan vain max parin vuoden heitolla ylös tai alaspäin 37 v iästä.
Vanhemmat naiset ei sopisi tuohon formaattiin, koska tuo sälli on ihan tavallinen ja he kohtelisivat häntä ihan tavallisena. Tuossa on haettu jotain asetelmaa jossa miehellä olisi jonkunlainen ylilyöntiasema naisiin verrattuna ja kai se ikä sitten tuo jotain uskottavuutta nuorempiin nähden.
Hei tässä klipissä on jo ekasta jaksosta klippejä, kun ovat mansionissa odottamassa bacheloria täysissä vermeissä
Livin kevään odotettu uutuusohjelma Bachelor Suomi alkaa maaliskuussa. Sarjan ensimmäisessä jaksossa komea ja karismaattinen poikamiehemme tapaa 17 upeaa naista, mutta ruusuja ei riitä kaikille. Bachelor valitsee naisista kymmenen onnekasta ja vie heidät unohtumattomalle matkalle Etelä-Afrikkaan. Matkan aikana selviää, kuka kymmeniköstä on se oikea.
Kun sarjaan valitut seitsemäntoista sinkkua kohtaavat tavoittelemansa hurmurin ensimmäistä kertaa, polvet alkavat notkua: "Pitkä, ihan mun tyylinen. Tuli vähän niitä perhosia vatsanpohjaan" "Kaikin puolin erittäin unelmien poikamies." "Olen sataprosenttisesti täysin myyty!"
Kamppailu poikamiehen huomiosta alkaa heti ensi metreillä, eikä kaudesta selvitä ilman katkeria pettymyksiä. "Tässä on aidot tunteet pelissä. Vaikka kaikki naiset ovat tosi herttaisia ja tullaan hyvin toimeen keskenämme, niin kyllä mä luulen, ettei draamalta vältytä tällä matkalla", eräs naisista sanoo.
Bachelor Suomi alkaa Livillä tiistaina 15. maaliskuuta kello 21! Sarjan seuraava jakso on katsottavissa ennakkoon aina edellisen jakson tv-esityksen jälkeen.
Ketjua lukematta totean, että miten "unelmien poikamies" voi olla kahden lapsen viikonloppuisä? Kuka haluaa oikeasti kilpailla/tapella miehestä jolla on jo ainakin yksi entinen perhe elätettävänä?
Vierailija kirjoitti:
Julia
Anastassia
Susanna
Tiia
Anna
Sarianna
Mira
Elisa
Susa
Ulpu.
Nina
Sanna
Heidi.
Heidi?!? Mielipiteitähän voi olla monia, mutta en minä Heidiä kyllä porukan kaunottareksi nostaisi sitten millään spekseillä.
Olen 27 ja voisin seurustella 37-vuotiaan isän kanssa, mutta ei kyseinen henkilö mulla olisi missään "unelmien poikamies"-kategoriassa :D Ihan kivan näköinen toi on mun mielestä, mutta kuulostaa vähän liikaa pk-seutulaiselta, kun sen pienen haastatteluklipin katsoi. Olen siis toki itsekin Helsingistä, mutten paljon jaksa katella sellasia ihmisiä, jotka oikeesti on käsityksessä, että susiraja alkaa Kehä III:sta (joillakin jo tietysti I:stä). Aivan kuin Helsinki nyt olis jotain suurta ja mahtavaa. Ei siis todellakaan sanonut mitään sellaista toi "poika"mies, mutta jotenkin välittyi vain se kuva. Toivottavasti olen väärässä ja hän paljastuukin ihan miellyttäväksi tyypiksi.
Vierailija kirjoitti:
Pyysit korjaamaan ;). From scratch, ei 'from the scratch' jolla on vahan eri merkitys.
Kuten joku jo sanoikin niin unelmien poikamies on ollut jenkkiversiossa oikeasti kohtelias, varakas, elämässä menestynyt ja jollain tapaa tyylikäs. Tässä kuitenkin juurikin myyntimiehen tapaan vähän liuhu juppi (nykyään tietty hipsterparta ja crossfitharrastus) jolla on tullut pikkulapsiaikaan ero exästä ja tatuoitu lasten nimet rintaan. Luulis näitä olevan muut ohjelmat, kuten temptation island täynnä. Eikö näihin ohjelmiin hae ketään koulutettuja tai persoonallisia ihmisiä? Näitä tyyppejä on Helsinki täynnä. Kaveri myös seuraa instassa suurta määrää näitä 16-19v pyllytyrkkyjä ja bikinimalleja, lisämainintana myös Dan Bilzeriania. Itse näillä spekseillä istuisin illallisen seurassa ja kiittäisin kauniisti + luikkisin omaan piikkiin taksilla himaan.
Kieltämättä harmittaa, kun oli niin kovat odotukset tätä ohjelmaa kohtaan. Enpä taida vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku jo sanoikin niin unelmien poikamies on ollut jenkkiversiossa oikeasti kohtelias, varakas, elämässä menestynyt ja jollain tapaa tyylikäs. Tässä kuitenkin juurikin myyntimiehen tapaan vähän liuhu juppi (nykyään tietty hipsterparta ja crossfitharrastus) jolla on tullut pikkulapsiaikaan ero exästä ja tatuoitu lasten nimet rintaan. Luulis näitä olevan muut ohjelmat, kuten temptation island täynnä. Eikö näihin ohjelmiin hae ketään koulutettuja tai persoonallisia ihmisiä? Näitä tyyppejä on Helsinki täynnä. Kaveri myös seuraa instassa suurta määrää näitä 16-19v pyllytyrkkyjä ja bikinimalleja, lisämainintana myös Dan Bilzeriania. Itse näillä spekseillä istuisin illallisen seurassa ja kiittäisin kauniisti + luikkisin omaan piikkiin taksilla himaan.
Kieltämättä harmittaa, kun oli niin kovat odotukset tätä ohjelmaa kohtaan. Enpä taida vaivautua.
Oikeesti... ei helvetti :D
ps: hyvää stalkkausta! arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri myös seuraa instassa suurta määrää näitä 16-19v pyllytyrkkyjä ja bikinimalleja, lisämainintana myös Dan Bilzeriania. Itse näillä spekseillä istuisin illallisen seurassa ja kiittäisin kauniisti + luikkisin omaan piikkiin taksilla himaan.
Toisaalta.. sä meet instaan ja lasket, ketä se seuraa.
just saying.
*normaalisti
#karvanaamalisti