Paskaa elämä lyhyenä miehenä
Naisia kiinnostaa tyypillisesti todella paljon miehen pituus. Oon joskus saanut jopa suoraan naisen suusta kuulla olevani liian lyhyt. Rittävästi kun oon nähnyt näitä naisten kriteerejä niin oon pikkuhiljaa alkanu pitää niitä kylminä olentoina. Ei ne ole kinnostuneita miehistä ihmisinä, vaan erilaisista suojeluntarpeeseen ja menestykseen liittyvistä ominaisuuksista. Seksiin voin naisen vielä nykyäänkin kelpuuttaa, mutten ihinkään muuhun.
Kommentit (58)
Sulla on ongelma, että niputat kaikki naiset samaan "kastiin". Miten sä muka niiden petiin pääset?
No haluatko itse naisen, jolle se pituus on tärkeä? Tuskinpa, joten miksi edes sitten välität niiden puheista.
Jahtaa lyhyempiä naisia, lähde vaikka thaikkuihin hakemaan jos ei muuten onnista
Ehkä sä et vaan ole ihmisenä kiinnostava?
No mistä saat edes sitä seksiseuraa, jos kerran olet lyhyt pätkä joka ei naisille kelpaa?
Hauska juttu tuo suojelutarve, liitukaudella suojelua ehkä tarvikin, mutta mihin nykyään?
Älä ole milläsikään, suominaiset eivät ole ainoa vaihtoehto.
ja ei tuo varmaan nyt niin ehdotonta ole jos sulla on jotain muita apuja. esim räppäri uniikki on 160cm ja silläkin on nainen.
Miehiä kiinnostaa tyypillisesti todella paljon naisen ulkonäkö. Oon joskus saanut jopa suoraan miehen suusta kuulla olevani liian ruma. Rittävästi kun oon nähnyt näitä miesten kriteerejä niin oon pikkuhiljaa alkanu pitää niitä kylminä olentoina. Ei ne ole kinnostuneita naisista ihmisinä, vaan erilaisista esittelyn tarpeen ja egon buustaamiseen liittyvistä ominaisuuksista. Seksiin voin miehen vielä nykyäänkin kelpuuttaa, mutten ihinkään muuhun.
Niinhän se on, että mitä paremmat miehiset ominaisuudet sinulla on niin sitä paremmin attraktivoit potentiaalisia naisia enemmän.
Lyhyenä ainut mahdollisuutesi on raha. Eli hommaa hyvä ammatti ja tienaa paljon rahaa. Ja tällöinkin saat sellaisen naisen joka etsii hyvää suojelijaa/elättäjää.
Naiset haluavat aina hyötyä miehestä. Naiset pystyvät vain rakastamaan lapsiaan, mutta harvinaista on että nainen tekisi jotain miehen vuoksi. Eli voit hommata rahaa ja ryhtyä aisuriksi lompakkoloisija naiselle.
Jos yksi pettää ja toinen jättää, niin kolmas ystävä on.
Vaan muista: hän on kyyneliisi täysin viaton.
Hyvän ystäväni puoliso on häntä ainakin 10cm lyhyempi. Ovat onnellisia, varmaan molemmilla hyvä itsetunto. Varmasti löytyy ap:llekin kumppani joka ei välitä lyhyydestä.
Olin deiteillä 160 cm pitkän miehen kanssa. Jostain syystä mies tuntui ihan kääpiöltä (vaikka itsekin olen saman pituinen). Ihan ok mies, ei mikään naamaltakaan minuun vetoava, ei korkeakoulutusta. Ei vaan napannut, ei varmaan olisi pidempänäkään napannut. Vertaisin naiseen, joka on ylilihava. Vaikea herättää vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on, että mitä paremmat miehiset ominaisuudet sinulla on niin sitä paremmin attraktivoit potentiaalisia naisia enemmän.
Lyhyenä ainut mahdollisuutesi on raha. Eli hommaa hyvä ammatti ja tienaa paljon rahaa. Ja tällöinkin saat sellaisen naisen joka etsii hyvää suojelijaa/elättäjää.
Naiset haluavat aina hyötyä miehestä. Naiset pystyvät vain rakastamaan lapsiaan, mutta harvinaista on että nainen tekisi jotain miehen vuoksi. Eli voit hommata rahaa ja ryhtyä aisuriksi lompakkoloisija naiselle.
Nää on hauskoja. Mä tienaan enemmän kuin mieheni. Hyödytään kyllä toki toisistamme, saadaan rakkautta, seksiä ja elää perheenä. Rakastan miestäni, en ainoastaan lapsiani.
Mites te luuserit selitätte tällaiset suhteet joissa nainen tienaa enemmän?
Niin. Nuorena pituus on naisille tärkeää.
Onneksi naiset näyttävät kypsyvän nopeasti :DD
– Ei se ehkä enää niin paljon haittaa kuin nuorempana. Sitten en vaan laittaisi korkkareita jalkaan, sanoo toinen opiskelija.
http://yle.fi/uutiset/treffipalstoilla_pituus_on_valttia__lyhyt_mies_ei…
Mieheni on 168 cm eli minua 10 cm pidempi. En ikinä edes ole ajatellut hänen pituuttaan. Hän vain on kertakaikkisen täydellinen paketti muuten :) ihana luonne, ihana kroppa (sopivasti lihaksikas, harteikas).
Yrität vääriä naisia. Meinaat sitten kostaa kaikille, jos nyt tuolla yhtälölläsi jonkun sänkyyn saat.
Kun nainen ei halua " metrimakea" , hän on pinnallinen paska. Kun mies haluu hoikan isotissin se on vaan mielipide😩.
Jännä että saarnaat kaikkien naisten olevan pinnallisia ja silti niputat heidät kaikki itse samaan.
Itse olen seurustellut lyhyempienkin miesten kanssa mutta yleensä heidän huono itsetunto pilaa koko homman.
Eli psykologille mars että pääset eroon tosta itsetunto ongelmasta.
Sinun pitää yrittää naisia, joilla on kanssa joku vika ulkonäössään. Vähän kuin samaa sarjaa itsesi kanssa. Tai sitten sinun pitää yrittää kompensoida tämä vikasi jollakin: rahalla, huumorintajulla yms.
Jestas. Minun mieheni on sentin pidempi kuin minä eli 168cm, hän tienaa myös vähemmän kuin minä. Miten ap selittää meidän rakkautemme?
Vierailija kirjoitti:
Hauska juttu tuo suojelutarve, liitukaudella suojelua ehkä tarvikin, mutta mihin nykyään?
Älä ole milläsikään, suominaiset eivät ole ainoa vaihtoehto.
ja ei tuo varmaan nyt niin ehdotonta ole jos sulla on jotain muita apuja. esim räppäri uniikki on 160cm ja silläkin on nainen.
Juuh
Ja Tom Cruisella! Ja Putinilla!
Hankinpa tässä joutessani jättileuan ja menestyksekkään hollywood-uran tai alan suurvallan presidentiksi... notta voi sitten kompensoida
Kun on huono itsetunto niin sitä keksii tekosyyn mistä hyvänsä. Jos olisit pitkä, niin olisit mielestäsi liian pitkä tai liian jotain muuta.