Alfauros kertoo: näin nuori vaimo antautuu
Seminaarissa parikymmentä vuotta nuorempi nainen ”jäi kiinni” kun tuijotti minua esitelmäni aikana. Tiesin kokemuksesta että tuo viipyvä vähän tyhjä katse tarkoittaa että tyttö haluaa syventää tuttavuutta ja fantasiat pyörivät jo mielessä. Toisena iltana kun olimme kahdestaan sain hänet hyvän syyn takia huoneeseeni käymään työasian varjolla. Hän istui tuolilla ja minä sängyllä kun sanoin että päästäkö minut hetkeksi siihen tuoliin. Samalla kun istuin vedin hänet syliini ja suutelin kaulalle. Hän tärisi nautinnosta kun hyväilin kiinteitä rintoja paidan alla. Hetkeä myöhemmin tämä tuore vaimo antautui alfaurokselle hiljaisesti uikuttaen.
Kommentit (33)
Opettavainen tarina. Naisen saaminen on alfaurokselle helppoa.
Kirjoitatko näitä juttuja myös rahasta johonkin naistenlehteen?
Kirjoittelitko kenties nuorena 1960-luvulla "lukijan kirjeitä" Jalluun ja Kalleen?
Onko tämä nyt jonkun uusmaskuliiniseen-liikkeeseen kuuluvan miehen fantasia?
Jep. Että oikein sänky siellä toimistossa haha 😂😂
Se katteli vaa, et hyi vittu miten ruma ja lihava jätkä.
Reginassakin oli parempia tekstejä 1990-luvulla.
Minuun tämä kolahti..
Tosin iän mainitsemin vähän särähti
Oikeat alfat eivät tule mamma-palstalle avautumaan että ovat saaneet seksiä.
Ap onkin oikeasti beta, joka tuli jakamaan ensimmäisen seksikokemuksen kahteen vuoteen.
Jallun horoskooppi lupaili aina minulle, että pi**ua tulvii sisään ikkunoistasi ja ovistasi, tällainen sonni ei kuulemma koskaan joudu olemaan ilman naista. No olen odottanut jo yli kaksikymmentä vuotta, eikä kertaakaan ole näin käynyt ja aina olen joutunut poistumaan baarista ilman naista.
Ja sitten ap heräsi ja tajusi ettei ole vaihtanut hikisiä lakanoitaan puoleen vuoteen.
Miten en oikein voi kuvitella ketään naista uikuttamaan :Dd
Aion kirjoitella tänne aina kun ehdin ja jaksan millaista on olla alfa. Näistä voi miehet oppia. Tämän tarinan opetus oli miten tunnistaa kiinnostunut nainen ja miten edetä sujuvasti maaliin.
AP
*Haukottelee* Vieläköhän sitä tänään keittäisi kahvit... Kyllä, se on nyt mentävä. Terve!
:D Jestas miten huono. Otsikon perusteella odotin "hieman" erilaista tekstiä. Mut okei, minäkin:
Seksikäs nainen kertoo: Näin mies antaa pippeliä
Näin miehen tuijottavan minua huoneen toiselta puolen. Kävelin hänen luokseen ja kysyin"Onks sulla kaljaa?". Hänellä oli. Menimme juhlien emännän kylpyhuoneeseen, miehen avatessa lämmintä Karjala-tölkkiä kiskoin hieman horjuen sukkahousuni pois. Käännyin hanuri pystyssä nojamaan pyttyyn, ja kysyin seksikkäästi kähisten "No panetsä vai et. Ja anna sitä kaljaa". Sekunnin päästä mies viettiensä viemänä antautui mulle ähkien. Tökki viettiensä viemänä pari minuuttia. Näön vuoksi hieman voihkin samalla kun yritin pitää bissetölkkiä pystyssä. Vedin sukkikset jalkaan ja lähin menee. Loppuillan välttelin miehen koiranpentu-tuijotusta.
Noooh? Pöksyissä kuumottaa kaikilla, eipä varmana hä! :D
Ja sitten tuli paikalle Omegauros ja veti kaikki perseeseen tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tuli paikalle Omegauros ja veti kaikki perseeseen tasapuolisesti.
Mitkä kaikki se sinne perseeseen veti?
Semmoset voimafantasiat siellä.