Toin eilen kotiini miehen - hän ei ole lähtenyt vieläkään!

Vierailija

Toin tänne baarista erään puolitutun miehen viime yönä, koska panetti.

Aamulla heräsin joskus 9 aikaan ja hänkin vähän availi silmiään, joten ehdotin ystävällisesti josko hän haluaisi kupin kahvia ennenkuin lähtee kotiinsa (vinkvink). Ei ottanut oikein koppia tuosta, käänsi vaan kylkeään ja pyysi tuomaan lasin vettä. Joi, nukahti uudelleen.

Mä olen tässä käynyt suihkussa, käynyt koirani kanssa lenkillä, siivoillut ja puuhaillut kaikenlaista, mutta toi vaan nukkuu tossa. Mä oon käynyt tökkimässä ja vähemmän ystävällisesti tuuppimassa häntä, että heräisi ja painuis matkoihinsa mun kotoani, mutta kääntelee vaan kylkeään ja jatkaa uniaan!!!

MITEN pääsen tosta eroon? Sanoin jo hänelle, että mulla on tosiaan suunnitelmiakin tälle päivälle, että oon kohta lähdössä liikenteeseen, mutta jatkaa vaan nukkumistaan täysin välinpitämättömänä mun tekemisistä ja menemisistä. Alkaa vituttaan.

Tarkistin jo, kyllä se hengissä kuitenkin on. Kuorsauksestakin päätellen.

Sivut

Kommentit (97)

Vierailija

"Jos et nyt herää ja kähde kamoines niin kaadan kylmää vettä sun päälle". Sen jälkeen toteutat uhkauksesi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Herätä se ja sano, että lähes kotiis.

Mä oon sanonut jo, mutta se vaan murisee mulle tuolta peittojen seasta!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Jos et nyt herää ja kähde kamoines niin kaadan kylmää vettä sun päälle". Sen jälkeen toteutat uhkauksesi.

Tän jätän viimeiseksi vaihtoehdoksi, koska en halua kastella sänkyäni :(

Vierailija

Laukase palohälytin ja ohjaa se kiireesti rappuun vaatteet kainalossa. Ovi äkkiä kiinni, ettei se vaan livahda takaisin. Jos se joskus yrittää puhua sulle, niin leiki kuollutta. Kyllä se siitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanot että "mieheni pääsi linnasta lomille ja on tulossa käymään" eiköhän se sillä lähe.

Me tunnetaan yhteisten tuttujen kautta ja se kyllä tietää, että mä olen vapaa kuin taivaan lintu. 

Mietin kyllä josko itse menis tohon ulko-ovelle rimputtaan ovikelloo. Siihen ääneen kyllä herää ja sitten voin sanoa, että mun kaveri tuli käymään =D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laukase palohälytin ja ohjaa se kiireesti rappuun vaatteet kainalossa. Ovi äkkiä kiinni, ettei se vaan livahda takaisin. Jos se joskus yrittää puhua sulle, niin leiki kuollutta. Kyllä se siitä.

Hahah joo "mee sä vaan, pelasta itsesi! Mä täs äkkiä pakkaan tärkeimmät kamani"

Mä harkitsen tätä vakavasti.

M39

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tän jätän viimeiseksi vaihtoehdoksi, koska en halua kastella sänkyäni :(

Siitä onkin sitten pikkupakkasessa mukava lähteä talsimaan kotia :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ota toi panon hintana! Uusiks? 😀

En ota uusiks tollasen haisevan darranaaman kanssa, oli muutenkin niin huono pano, että olisin voinut heittää sen tonne pakkaseen jo yöllä...

Näin tää lorttoilu näköjään kostautuu mulle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat