Kuka tv-sarjan äitihahmo on idolisi?

Vierailija

Jos olisi pakko valita joku?
Perustele myös hieman :)

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Olen vela, ja idolinikin ovat tietääkseni lapsettomia, esim. Amy Farrah Fowler ja River Song. Hm, jos nyt on pakko joku sanoa, niin sanotaan Dorothy Zbornak, hänellä muistaakseni oli lapsia vaikka heitä ei paljon sarjassa nähtykään. Roseanne voisi olla toinen. Heillä on oikea asenne ja rautainen huumorintaju.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pieni talo preeriallla-sarjan Caroline-äiti. On kaunis, viisas, lempeä..

Oi. Itse olin just aloittamassa keskustelua, kuka TV-sarjan isähahmo on idolisi... Se nimittäin mulla olisi ehdottomasti Pieni talo preerialla sarjasta Charles Ingalls.

Yksi suurimmista syistä, miksi tuosta ko. sarjasta tykkään on just tuo Charles ja sen hyvyys ja reiluus isänä lapsiaan kohtaan. Itse en ole sellaista saanut oikeassa elämässäni kokea. Siksi kyyneleet tulee silmiini aina kun näen hänen toimintaa sa lapsiaan kohtaan. Erityisesti siis näissä isä-tytär-suhteissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni talo preeriallla-sarjan Caroline-äiti. On kaunis, viisas, lempeä..

Oi. Itse olin just aloittamassa keskustelua, kuka TV-sarjan isähahmo on idolisi... Se nimittäin mulla olisi ehdottomasti Pieni talo preerialla sarjasta Charles Ingalls.

Yksi suurimmista syistä, miksi tuosta ko. sarjasta tykkään on just tuo Charles ja sen hyvyys ja reiluus isänä lapsiaan kohtaan. Itse en ole sellaista saanut oikeassa elämässäni kokea. Siksi kyyneleet tulee silmiini aina kun näen hänen toimintaa sa lapsiaan kohtaan. Erityisesti siis näissä isä-tytär-suhteissa.

Ja avioparinakin he, Charles ja Caroline olivat niin ihana <3

Vierailija

That 70's shown Kitty. Sillä on hyvä asenne. On yhtä aikaa äidillinen, vähän hassu ja siltin ymmärtää nuoria.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Marge Simpson :)
Perheensä tukena - aina, vaikka mitä tapahtuisi

Mutta eikös hän ole ns.lompakkoloinen?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat