Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä, jotka ovat ennakkoluuloisia 30v mies ja 20v nainen -parien suhteen.

Vierailija
05.01.2016 |

Aikuiset ihmiset saavat tehdä mitä haluavat. Miksi siis arvostella tuntematta kyseisiä ihmisiä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 40-vuotias nainen ja deittaillessani yritän välttää kymmenen vuotta itseäni vanhempia miehiä. 45 on maksimi. Viisikymppiset tuntuvat jo aika ukkoutuneilta ja mietin, mikä meno mahtaa olla sitten kun mies on vaikka 70 ja itse 60.

En tuomitse muita, ihmettelen vain.

Vierailija
2/3 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ennakkoluulot johtua siitä, että ihminen on psyykkisesti aikuinen vasta 25 tai jopa 28v iässä? Siksi 30v ja 20v voi olla aika epäsuhta pari. 30v ja 40v ei enää eroa henkisesti niin paljon toisistaan kuin 30v ja 20v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tuomitse, mutta ihmettelen kyllä. En olisi itse vielä 20 -vuotiaana voinut kuvitellakaan seurustelevani itseni kymmenen vuotta vanhemman kanssa. Olimmehan luultavasti niin erilaisissa elämäntilanteissa! Minä aloitin juuri yliopisto-opinnot ja itsenäistyin. Matkustelin, biletin ja ohessa kävin töissäkin. Nautin vapaudesta.

30 -kymppinen taas olisi jo opintonsa suorittanut (jos niitä suoritti) ja olisi luultavammin siirtymässä " oikeisen aikuisten" elämään, johon kuuluisi vakituinen työpaikka, omistusasunnot, lapsia ja kultainen noutaja. Tämä ei olisi sopinut elämääni tuolloin millään tavoin.

Tai jos 30- kymppinen ei lähivuosina tuollaiseen elämään olisi tähtäämässä vaan eläisi yhä kaltaistani huoletonta "20-kymppiselämää", niin minun olisi hyvin vaikea uskoa, että mies kykenisi koskaan siirtymään huolettomasta elämästä vastuullisemman elämän puolelle. Tämäkään ei olisi sopinut minulle.

Siispä seurustelin 20-kymppisenä ikäisteni opiskelijapoikien kanssa. Nyt valmistuttuani ja astuttuani ison askeleen kohti "aikuisten elämää" voisin jo kuvitellakin seurustelevani itseäni jopa 10 vuotta vanhemman kanssa.

N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän