Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huomanneet että tosi monilla ihmisillä on luomi kaulassa?

Vierailija
01.01.2016 |

Minä olen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole huomannut :D

Vierailija
2/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Itselläni on kaulassa luomi, mutta harvalla muulla olen kyllä nöhnyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miten paljon sienimikrobeja teillä on ihossa, ne aiheuttavat lopulta syöpääkin. Vetyperoksidi 35% auttaa asiaan.

Vierailija
4/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos onkin? Mitä se mielestäsi tarkoittaa?

Vierailija
5/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä julkkiksia, joilla on luomi kaulassa:

Susanna Koski, Antti Tuisku, Paleface, Evan Rachel Wood, Josh Hartnett, Taylor Swift, Winona Ryder, Charlize Theron, Shiri Appleby, Edward Snowden.

Ap

Vierailija
6/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa. Siis tuo lista julkkiksista, joilla on luomi kaulassa. Mullakin kyllä on, samoin kuin naamassa, kädessä, toisessa kädessä, navassa, jalassa, toisessa jalassa, selässä, pakarassa...

Vierailija
7/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on mielestäni hassua, että ihmisen kehossa on monia muita kohtia, joissa se yksinäinen luomi voisi olla, mutta kaulassa tuntuu monilla olevan se yksinäinen luomi. Miksi juuri kaulassa niin usein? Missään muussa paikassa en ole nähnyt niin usein esiintyvän yksinäistä luomea kuin kaulassa.

Tästä on kehkeytynyt minulle jonkin sortin pakkomielle. Hakeudun hoitoon välittömästi.

Ap

Vierailija
8/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole huomannut, mutta mulla kyllä on.

Vierailija
9/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli raskauksien jälkeen, mutta leikkautin pois. Ei ole koholuomia muita ja jotenkin ällötti ruskea patti kaulassa.

Vierailija
10/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestänne ihan normaalia, että jos joku mainitsee minulle julkkiksen nimen, jolla on luomi kaulassa, minulle tulee hänestä ensin mieleen juurikin se luomi?

Mitä tämä mielestänne kertoo minusta ihmisenä? Olen kiinnostunut itsetutkiskelusta, mutta uskon, että parhaimman analyysin minusta voi tehdä vain toinen ihminen, en minä itse.

Ap

Vierailija
11/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulassa iho on yleensä aika vaaleaa ja virheetöntä, ja kaula näkyy usein peittävissäkin vaatteissa. Ehkä kaikilla julkkiksilla on luomi myös reidessä, mutta sitä ei näy tai se ei erotu? :)

Vierailija
12/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska on mielestäni hassua, että ihmisen kehossa on monia muita kohtia, joissa se yksinäinen luomi voisi olla, mutta kaulassa tuntuu monilla olevan se yksinäinen luomi. Miksi juuri kaulassa niin usein? Missään muussa paikassa en ole nähnyt niin usein esiintyvän yksinäistä luomea kuin kaulassa.

Tästä on kehkeytynyt minulle jonkin sortin pakkomielle. Hakeudun hoitoon välittömästi.

Ap

No suurin osa vartalosta on yleensä vaatteiden peitossa ja et siksi niitä mahdollisia muita yksinäisiä luomia näe. Minulla on luomi kaulassa

ja toinen ylhäällä sisäreidessä, oikeastaan lähes nivusesa. Muita luomia ei sitten olekaan.

Vierailija
13/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No suurin osa vartalosta on yleensä vaatteiden peitossa ja et siksi niitä mahdollisia muita yksinäisiä luomia näe. Minulla on luomi kaulassa

ja toinen ylhäällä sisäreidessä, oikeastaan lähes nivusesa. Muita luomia ei sitten olekaan.

Tiedän erään julkkiksen, jolla on myös luomi sisäreidessä. Haluatko tietää kenellä?

Ap

Vierailija
14/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko aiheuttaa luomia.

Vierailija
15/17 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt noita isoja luomia lähinnä pyllyssä. Ikäni muistan yhden tapauksen jonka kanssa olin vuosia. Oli useita pienempiä ruskeita luomia siellä pyllyvaossa että näytti, kuin olisi tuo pyllyn pyyhkimisessä ollut turhan kiire.

Vaikka tosiaan oltiin pitkään yhdessä, niin hihittelin vain itsekseni enkä sanonut mitään.

16/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko aiheuttaa luomia.

Käsittääkseni ei aiheuta, varmuutta ei ole mutta aurinko voi saada aikaan muutoksia luomen värissä ja koossa. Tuttu mies oli reilu 20 vuotiaana vuoden Afrikassa ja kuollut jo alle 25 vuotiaana. Sai sieltä melanooman ja se kai iskee juuri ensimmäiseksi luomiin.

Vierailija
17/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedän erään julkkiksen, jolla on myös luomi sisäreidessä. Haluatko tietää kenellä?

Ap

Haluan, kerro :)