Ssss! Kerro itsestäsi!
Kerro jotain faktoja itsestäsi! Esim. Mitkä ovat mittasi? Oletko laihduttanut? Paljonko? Milloin aloitit projektiksi(=laihdutus ym painoon liittyvä kiinnostus) ja miksi? Koetko sairastavasi syömishäiriötä? Huomaavatko ystäväsi ja perheesi kiinnostuksesi ruokaan ja painoon? Miten reagoivat? Voit kertoa muitakin asioita itsestäsi.
Kommentit (14)
ssss kirjoitti:
Miksi haluat tietää?
No koska tunnut jo jotenkin niin tutulta kun sinuun törmää palstalla niin usein. En kuitenkaan tiedä sinusta juuri mitään. Kuka olet mielipiteidesi takana?
Mulla on sisko jolla on kolossaalinen perse.
Vierailija kirjoitti:
Haistanko kiusaamista?
Se ei ole tarkoitukseni. Olen utelias.
Muakin vähän kiinnostaisi, oon jonkun verran viestejäsi seurannut ja aika paljon niistä tykännytkin. Mutta sitten olet kuitenkin jäänyt vähän pelkästään laihuus-nikiksi, ilman kauheasti muuta kontekstia.
ssss kirjoitti:
Okei. Vastaan noihin myöhemmin, nyt en ehdi. Pitää myös miettiä, mitä voin kertoa säilyäkseni anonyyminä :-)
Ei tietenkään tarvitse kertoa mitään liian henkilökohtaista josta voi tunnistaa. Kiva jos viitsit kuitenkin hieman raottaa persoonaasi meille :)
Moi oon Miko ja tykkään käydä lähikaupassa ostamassa ananas jaffaa 15cm plugi pyllyssä.
Paljonko olet laihtunut sillä kuukauden dieetillä, jonka kuvaa olet täällä jakanut? Kiinnostaisi kokeilla.
SSS on pohjimmiltaan läski ahmatti <3
Herranjumala. Minkäslaiset vanhemmat ei huomaa tytön 8kg laihtumista? Helevetin vastuutonta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sisko jolla on kolossaalinen perse.
Hyvä. Kuvia tai ei uskota.
Minkä ikäinen ssssss on?
liivien koko?
t.m
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ssssss on?
liivien koko?
t.m
T. Pervopertti
Nostetaan. Ssss oli ainakin hetki sitten palstalla.