Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa nainen joka ei välitä että alapäätäni nuollaan?

Vierailija
08.11.2015 |

Onko muita jotka ei välitä siitä että mies lipittää pinperoa?
Mä en ole koskaan ymmärtänyt mitä hienoa siinä on.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärtänyt ennen kuin kohtasin miehen joka osasi homman... Ei ollut ihan eka eikä toka äijä.

Vierailija
2/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! En usko, että kyse on siitä, osaako äijä hommansa vai ei. Itseä vaan ärsyttää maata siinä kuuntelemassa sitä litkutusta. Tykkään nussimisesta, en kaipaa edes sormettamista ollenkaan.

Vierailija
4/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olet.

Vierailija
5/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaa oo kohdannu viel sellasta joka sen homman taitaa täydellisesti.

Vierailija
6/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Suuseksi kumminkaan päin ei ole mun juttu muutenkaan. Jotenkin vain tuntuu halventavalta lätsäyttää toisen naama sukuelimiinsä kiinni.

Vierailija
7/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, jos luonto olis tarkoittanut sen nuoltavaksi, niin naisen pimpero ja sumppi vaihtaisivat paikkaa, tai anus ja sumppi!

Vierailija
8/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. On koko ajan sellainen fiilis, että loppuispa jo. En osaa rentoutua siinä tilanteessa.

Vierailija
9/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! En usko, että kyse on siitä, osaako äijä hommansa vai ei. Itseä vaan ärsyttää maata siinä kuuntelemassa sitä litkutusta. Tykkään nussimisesta, en kaipaa edes sormettamista ollenkaan.

Tällä tavalla. Patukka se on mikä ratkaisee. Tykkään myös katsella miestä, penis on todella kiihottava. Tykkään keskittyä penikseen ja sen kanssa touhuamiseen.

Ap

Vierailija
10/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan ole!

Vierailija
11/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, että kumppanin pää on samalla suunnalla kuin omakin. Mulle läheisyys on tärkeää ja jotenkin se häviää, kun toinen on kaukana alapäässä.

Vierailija
12/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään välitä siitä yhtään. Saan kyllä joka kerta, mutta se ei ole olennaista.

Vierailija
13/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et vaa oo kohdannu viel sellasta joka sen homman taitaa täydellisesti.

Näitä omissa pilvilinnoissaan leijuvia haihattelijoita riittää, melkoinen pellelauma!

Vierailija
14/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä haluaisin kokeilla millaista se olisi jos nainen olisi siellä alhaalla litkuttamassa, jos se olisi jotenkin erilaista?

Vierailija
15/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mies työntää sormet pilluun ja kielen perseeseen.

Vierailija
16/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kans voi sietää sitä. Sitäpaitsi se ei edes tunnu miltään. Ainakaan mun miehen tekemänä. Joku ehkä joskus on osannutkin tehdä sen oikein mutta ei se silti mitään tajunnanräjäyttävää touhua ollut silloinkaan. En siis välitä.

Vierailija
17/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Ihan turhaa touhua. Saan itse sormilla tehtyä orgasmit, mutta miehinen elin sisällä. Sitä ei korvaa mikään.

Vierailija
18/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on parasta

Vierailija
19/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ole ikinä tykännyt, enkä tykkää myöskään sormettamisesta. Mä en myöskään masturboi ollenkaan. Seksissä saan kuitenkin aina orgasmin, etenkin kun olen päällä ratsastamassa. Rintojen ja nännien hyväilystä tykkään, mulla riittää se ihan alkulämppäilyksi ja seksin aikana.

Vierailija
20/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Munaa mä sinne haluan enkä mitään sormia. Rakastan kyllä itse ottaa mieheltä poskeen....... HUH. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme