Hiustensiirto?
Onko täällä palstailijoissa ketään joka olisi käynyt hiustensiirrossa? Olisi kiva kuulla kokemuksia!
Itsellä kuultaa päälaki hiusten läpi ja se ankeuttaa elämää aika paljon :/ Useamman vuoden olen jo harkinnut tuota hiustensiirtoa, mutta hinta & toimenpide itsessään pelottavat.
Kommentit (24)
On käyty! Kävin 2 kertaa Nordströmmillä ja yhteensä n. 6650 siirrettä laitettiin FUT tekniikalla ja fleda on ihan luonnollisen näköinen! Hyvä fiilis koska ei tartte enää miettiä että näkyykö sisärengas! Suosittelen kaikille hiustenlähdöstä kärsiville! Mitä aikaisemmin menee, sitä parempi tulos! Tarvitsee yleensä enemmän kuin yhden kerran mutta ei pakosti koska kaikki yksilöitä ja kaikilla se hiusten tippuminen on erilaista! Päivääkään en kadu! Hintaa tuli yhteensä jotain 16-17,000€ välille
Kuulostaa hurjalta hinnalta maksaa hiustensiirrosta 17 000€. Itse kävin hiustensiirrossa Turkissa Ankarassa Tohtori Civas ekremillä. Civas on Turkin suurlähetystön suositelema kirurgi. Oma operaationi sisältö majoituksen 4 tähden hotellissa sekä kuljetukset lentokentältä. Kysyin häneltä niin suomesta käy noin 5 asiakasta kuukaudessa. Itse pidän hiukset siilinä. Tämän takia kävin teetättämässä operaation Moottorisoidulla fue tekniikalla. Täältä löytyy suomalainen konsultointi sivusto Civas Ekremille www.hiustensiirtoulkomailla.fi
Jos jonkun mies on käynyt, sellaisetkin kokemukset otetaan vastaan mielellään!
En kyllä väitä tietäväni asiasta oikeasti paljoa.
Et sitten haluaisi käyttää lisäkkeitä ja peruukkeja? Onhan meikkikin sosiaalisesti hyväksyttyä, ja hiustenpidennykset.
En usko, että peruukit tms oikeesti toimisi. Meillä on niin paljon menoa ja meininkiä, että peruukin saisi laittaa kontaktiliimalla kupoliin kiinni :D Ja kun noita omia hiuksiakin kuitenkin on - paitsi päälaella.
Oon niin kyllästynyt sääliviin katseisiin ja pään piilotteluun että alan olla aika valmis maksamaan hyvän tukon rahaa.
ja vieläpä sellaisia, joilla voi peittää sen pelkän päälaen, jos ei kokoperuukkia halua. Voisithan selvitellä asiaa netistä, tällä palstalla ei liene suurta asiantuntemusta.
Synnytyksen jälkeen, hiukseni alkoivat tulla ohuiksi. Aiemmin minulla on aina ollut tuuheat hiukset, vaalean-tummat, aaltoilevat. Voisin kirjoittaa, että näinä aikoina raha ei ole ongelma, mutta se ei ollut ensisijainen näkökulmani. Minulla on vain yksi pää, ja halusin parhaan tuloksen. Etsin tietoa lukuisilta hyviltä keskustelupalstoilta, luin lukuisia kommentteja ennen päätöksentekoa. Kesti jonkin aikaa ennen kuin ymmärsin kaiken tiedon mitä luin ja ennen kuin tein lopullisen päätöksen. Lopulta valitsin PHAEYDE Klinikan. He leikkasivat takahiuksiani 15cm, jotka korvattiin hiuksilla viiden päivän hoidon aikana, myöskin huivi oli hyvä ystäväni näinä päivinä. Menettely kesti klo 8 klo 19 asti, hoito olisi edennyt nopeammin, ellen olisi halunnut samaa hoitoa myös etuhiuksiin. Tällä tavalla hiukset saatiin siirrettyä pitkien hiuksieni sekaan. En sanoisi hoitoa kivuliaaksi, mutta se tietysti riippuu henkilöstä: Olen kokenut myös hauskempia päiviä. Etu- ja keskiosaan siirrettiin 3 000 hiussiirrännäistä. Teoriassa, niitä olisi voinut olla vielä enemmänkin, mutta useammilta alueilta olisi pitänyt leikata, ja sanoin nyt katsotaan ensin miltä tuo määrä näyttää. Luulen etten tarvitse lisää hoitoja, sillä hiusten tuuheus on riittävä minulle ja pidän myös niitten lujuudesta. Ehkä, että muiden silmissä hoito ei tehnyt minusta kauniimpaa, mutta syvällä sielussani olen paljon onnellisempi, ja olen tullut paljon itsevarmemmaksi.
Muakin kiinnosta. Onko vain hyviä kokemuksia? Pettymyksiä kellään?
Hei!
Minä olen menossa Helsinkiin hiusten siirtoon kesäkuun alussa samoista syistä kuin sinäkin. Pelottaa kyllä, sillä en minäkään tiedä ketään, joka olisi aiemmin moisessa operaatiossa käynyt. Siirto maksaa noin 4500 euroa. Siksikin toivon, että homma toimisi halutusti. Kävin jo kerran klinikalla etukäteiskäynnillä; vakuuttivat, että ovat jo vuosia tehneet siirtoja onnistuneesti.
PRP-plasmahoito on ratkaisu silloin, kun hiustenlähtö huolestuttaa. Hoidossa hiuspohjan iholle injisoidaan verihiutalekylläistä plasmaa. Sarjahoidon avulla uusien hiusten kasvamista saadaan stimuloiduksi jopa 80 prosentissa tapauksista. Lisää tehoa toimenpiteeseen saadaan, jos plasma rikastetaan stabiloidulla hyaluronihapolla.
Plasmahoito sopii sekä miehille että naisille, jotka kärsivät hiustenlähdöstä ja hiusten ohenemisesta. PRP-hoito pysäyttää hiustenlähdön. Se ei kuitenkaan kasvata uusia hiuksia täysin kaljuuntuneisiin kohtiin.
Yksi putki (riittää hiuspohjan suppealle alueelle) 299 €Lue lisää
Kaksi putkea (riittää koko hiuspohjan käsittelyyn) 399 €
En laita tähän klinikan nimeä, koska mainostaminen kielletty, mytta osaat varmaan itsekin googletella.
Eikö sitä geenihoitoa jo pikkuhiljaa saada aikaiseksi, että napsautetaan vaan kaljuuntumisen aiheuttava geeni pois ja sillä siisti.
Civas on tosi hyvä. Kaikessa. Kokemusta on. Tsekkaa vaikka nettisivuilta.
Tauski. Varmaan löytyy jotain juttua googlaamalla
Kävin hiustensiirrossa 2 vuotta sitten Ankarassa Civas klinikalla ja en voi muuta kuin kehua. Tulos oli erittäin luonnollisen näköinen ja palvelu aivan erinomaista. Kävin toisen hius siirron läpi muutama kk sitten ( yhdellä kerralla voi siirtää vain määrätyn määrän hiuksia) ja toiseen arvioitiin 2700 graftia mutta kun olin klinikalla tohtori sanoi ettei päässäni ole tarpeeksi tuotetta eli tuommoiset 400 jää puuttumaan mutta tulos on erittäin hyvä kummiskin. Jotkut klinikat olisivat ottaneet sen tarvittavan määrän mutta Civas on rehellinen asiasta vaikka hinta tippui. Tiimi Civaksella on erittäin ammatti taitoinen ja kohtelias. Civas ei ole halvimmasta päästä mutta lopputulos ratkaisee ja kun valitsin klinikkaa oli Civaksella erittäin hyvät arvostelut sekä Ankaran Ameriikan suurlähetystö suosittele Ko klinikkaa.
Jos olet miettimässä hiustensiirroa Turkissa niin ei kannata jännittää turhia, klinikka järjestää kuljetukset lentokentältä hotellille klniikalle ja hotellille joten matkustaminen on turvallista ja illalla on ihan kiva käydä ulkona haukkaamassa iltapalaa jossain paikallisessa ravintolassa.
Lyhyesti, Civasin klinikka Ankarassa on paras mahdollinen valinta. Kokemusta on kotimaisesta (norre) ja Civasista. Civas Ekrem on huippuäijä, joka teki huippusiirron minulle. Suomalaiset asiakkaat ovat tärkeitä hänelle.
Harkitsen hiustensiirtoa Suomessa tai ulkomailla, ja olen selannut nettiä ristiin rastiin, ja on kyllä vaikea päättää, että minne sitä suunnistaa, koska netti on täynnä kaikenlaista tietoa.
Tässä linkki erääseen keskustelupalstaan https://keskustelu.suomi24.fi/t/14993867/hiustensiirto---infopaketti
Olisi kiva tuntea ihmisiä, jotka ovat käyneet hiustensiirrossa.
Olen käynyt kahdessa megasessiossa Norrella kesinä 2011-12. Siirretty noin 8000 hiusta strip tekniikalla. Tulos on vallan mainio ja nyt juoksen hiukset hulmuten....
Hintaa tuli yhteensä siinä 20.000 €. Sen siitä hyvästä lopputuloksesta saa maksella..