Paljonko on pohkeesi leveys? Ovatko kenkäkauppojen saappaat
Kommentit (31)
mutta saappaat eivät minulle yleensä mene ollenkaan. pohkeeni on tosi leveä, eikä se ole juurikaan riippuvainen painostani. harmitta, että saappaita en yleensä voi käyttää, mutta onhan niitä muita kivoja kenkiä sitten...
Pitäisi ostaa uudet talvisaappaat tänä syksynä, mutta harvemmin löydän sellaisia, mitkä mahtuisivat pohkeista. Onneksi saappaita voi venyttää suutarilla, muuten tuskin saisin koskaan saappaita itselleni.
Pohkeeni on paksuimmasta kohdasta n. 38 cm. Ja joo, en ole läski enkä painonnostaja...
olikohan Topman myy leveäpohkeisille saappaita. Ostin viime talvena ja olin erittäin tyytyväinen!
nykyisin saappaat istuvat myös pohkeesta, kun olen pulskistunut. Aiemmin aina hölskyivät rumasti.
Vinkiksi: tulin juuri Puolasta, jossa ilmeisesti naisilla on vielä paksummat pohkeet kuin täällä. Esim kaupassa nimeltään CCC oli loistavat valikoimat kenkiä ja saappaita, ja hinta noin puolet täkäläisistä hinnoista.
vähän isoksi jäävät saappaat yleensä
Ja muuten olen aika pieni ja jopa ihan hoikka. Harmittaa, kun ei löydy saappaita. Ja epäilyttää myös se, et jos jotkut saakin kiinni, miten hyvältä lopputulos mahtaa näyttää.
Ja oon vähän punkero, mutta en nyt mikään laardikasa. Polvesta 15 cm ylöspäin on edelleen paksuus 44 cm...
Yhdet saappaat olen kerran löytänyt kenkäkaupasta.
ja oikeastaan kaikissa varrellisissa kengissä on sellainen kumisaapas-efekti, eli eivät näytä nätiltä jalassani.
Kaikki saappaat ei mahdu kiinni, mutta jotkut mahtuu. Joidenkin kanssa saa vetoketjun kanssa taistella, varsinkin jos saappaan varsi yltää pohkeen paksuimpaan kohtaan.
Ja ihan normaalipainoinen/hoikka olen. Lihkasikkaat pohkeet on tullu pyöräilystä.
Itsellä pohje ympärykseltään n. 30 cm. Voitte varmaan kuvitella, miten tyhjältä saappaan varret näyttää. Asiaa ei lainkaan helpota se, että kengänkokoni on 40! Muutenkin omaan niin kapean jalan ja nilkan, että kenkien etsiminen toivotonta! Suomessa myytäviin malleihin kun mahtuisi kaksii jalkaa samaan kenkään!
Onko kellään kapeajalkaisella vinkkejä, mistä löytyisi suomesta mahdollisimman kapealestisiä kenkiä ilman jättimäistä vartta?
Kokoni 37-38 on varresta sopiva tai väljä.
42 oli mun pohkeen ympärys ja on kyllä vaikeaa monesti löytää saappaita kun ovat tosi tiukkoja usein. En ole myöskään mitenkään lihava.. samaa kanssa miettinyt että miten normaalivartaloiset/muodokkaat löytää mistään saappaita kun ne on kaikki tehty rimppakintuille.
Olen mä sit kuitenkin aina löytänyt aikani kateltua.
pohje paksuimmasta kohtaa 33,5 cm. Kengänkokoni on 40, joten melko usein jää vähän väljää. Olen leveäharteinen, mutta kintut on sutjakat!
saappaat ovat sopivia ja löysiä varresta. Jalan kokoni on 40 ja jalka on tosi kapea eli on aina todellinen ongelma löytää kenkiä.
Yllätyin muuten pohkeeni paksuudesta, kun kaikki sanovat aina jalkojani törkeän kapeiksi, eikä ne olekaan, kun täällä vertaan :)
tänne nyt niitä perus riittojen ja marjattojenkin pohkeitten ympäryksiä, kun nyt kaikki ohut pohkeiset on tullu tänne imottamaan oman pohkeensa paksuuden.
Eli paksupohkeiset huomio!
eikä oo saappaita. Eikä varmaan tuukan.
Saappaat ku saappaat ja efekti on semmonen keppi ämpärissä... :(
ihan turha ns tavissappaaista edes etsiä. nilkkanikin on sen verran paksu ettei läheskään kaikki nilkkuritkaan sovi. Gaborilta löysin viime vuonna XXL varren saappaat jotka on jopa liian isot, XL:kin meni jalkaan mutta en uskaltanut ostaa kun pelkäsin jalan turvotessa tiukkuutta.
Netissä on joku ulkomainen kauppa josta saa eri varren leveyksillä, kauheasti tekis mieli sieltä joskus tilata, hirvittää vaan maksaa lähes 200 e jalkineesta sovittamatta, lesti kuitenkin se tärkein.
Muutamia saappaita mulla on.
Ongelmaksi muodostuu myös se, että oon 155cm pitkä, eli vaikka löytäisinkin tarpeeksi leveät saappaat, niin ne ovat liian pitkät...eli polviläskit puristuu, tehden jaloista "vääräsäärisen" näköiset!
Painoindeksi on 21,5
Eli varsinaisesti en oo läski!
Rasva vaan varastoitunut epätasaisesti!!;)
Ympärysmitta on 33 cm. Saappaat ovat yleensä liian löysiä, mutta mahtuupa villasukka sitten ainakin. Kengänkoko 36-37.