Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Canada goose suomi, onko luotettava verkkokauppa?

Vierailija
22.09.2012 |

saisi edullisesti kensington parka rotsin, 200€

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin takin sieltä ja just äsken maksoin tullimaksun, että saa nähdä mitä sieltää tulee..:)

Vierailija
2/100 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomaan meille minkälainen se takki sit on, mielellään kuvien kera.

Laitan tämän sivun reserviin vastaisen varalle, kiitos.

Mulla on aito cg takki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kertoi minulle heidän maaedustajansa.

Vierailija
4/100 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mä inffoon sitten mitä sieltä tulee.:)

Vierailija
5/100 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mä inffoon sitten mitä sieltä tulee.:)

Kiitos etukäteen.

Terveisin no 18.

Vierailija
6/100 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huiiii!!!!! Älä nyt mussuta ja hauku tyhmäksi kun ei tiedä mitä sieltä tulee.

Vierailija
7/100 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, canada goose takki saapui ja ikävä tuottaa epäilijöille ja haukkujille pettymys, että takki on aito.:=) Kävin tänään jälleenmyyjän kaupassa vertaamassa takkiani ja myyjän kanssa emme huomanneet mitään eroa heidän takkeihinsa verrattuna jotka maksoivat puolet enenmän.Jos haluat kuvia takista niin laita maili osoite. Naurattaa enenmänkin muitten tietämättömyys ja varmuus asioista mistä ei ole mitään tietoa. Mistä tiedät jos et ole kokeillut??:=)

Vierailija
8/100 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi laadullisesti. Ota yhteyttä maaedustajaan, hän voi kertoa sinulle totuuden. Canada Goosea ei saa koskaan myydä alennuksessa, ei edes Stockmann.

Vierailija
9/100 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän piraattituotteita saa ihan prikulleen samanlaisia, mutta laatu on ihan eri.

Siellä ei sisällä ole sitten sitä, mitä pitää. Lämmönkestävyys ei ole sama ja sisältö on niin myrkkyä, ettei sitä oikeasti saisi pitää päällään.

Meinasin minäkin ostaa, mutta sitten luin, mitä ne piraattituotteet oikeasti on.

Vierailija
10/100 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä varmaan uskot jeesukseenkin vaikka et ole nähnyt sitä.

Vierailija
11/100 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla canada goose talvitakkien tulipalo turvallisuuden laita? syttyvätkö helposti tuleen?

Entäs kopioitten paloturvallisuus?

Tänään on nimittäin joissakin lehdissä ollut mainintaa, että jotkut ovat jopa kuolleet kun talvitakki on syttynyt tulee.

Tietääkö kukaan?

Vierailija
12/100 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai siitä huomautuksen. En tiedä, saiko se enää CG:a myyntiin tänä vuonna. Goosea ei koskaan myydä alennuksella.

Ympäri maailmaa myydään eioota eli firmalla ei ole mitään tarvetta myydä alennuksella ikinä missään koskaan. Stocka on myynyt kantiksen -20 % esim. viime vuonna, ja sekin oli aika pieni erä, jonka saivat myytniin. Jäätiin silloin ilman ja nyt ostettiin normihinnalla ajoissa. Tiedoksi vain, että mikäli tulli huomaa tuoteen väärennökseksi, rapsahtaa sakot. Tulli tarkkailee erityisesti lähettäviä firmoja, ja ovat hyvin perillä, mitkä firmat myyvät aitoja. Olen itse törmänyt tällaiseen muiden tuotteiden kohdalla ja ollut tyytväinen, että olen ostanut ehtaa tavaraa, en väärennöksiä.

Vierailija
13/100 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla ihan rekkikaupalla ko. takkeja...

Vierailija
14/100 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla ihan rekkikaupalla ko. takkeja...

Asiasta tosiaan käytiin kovaa keskustelua.

Vierailija
15/100 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai siitä huomautuksen. En tiedä, saiko se enää CG:a myyntiin tänä vuonna.

Vierailija
16/100 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tilasi samantyyppiseltä sivulta CG:n takin parilla sadalla eurolla viime vuonna. Takki on muuten ihan samannäköinen, helvetin taitavasti tehty, mutta kopiohan se. Vetoketju paskana, lisäksi hiostuttaa saakelisti, eli materiaalit eivät hengitä. Kosteammalla kelillä kostuu sisuksia myöten kylmäksi. Vähän eri materiaalit siis käytössä, mutta jos haluaa hienonnäköisen takin parilla sadalla, siitä vaan.

Vierailija
17/100 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin just kanssa takin ja mua kanssa rupes  lievästi sanottuna arvelluttamaan, että menikö se 200e kuin tuhka tuuleen? Mulla näkyy kuitenkin luottokortin tilitiedoissa, että katevaraus on mennyt. Joku teistä oli siis saanut takin? Kauan toimituksessa meni ja siis menikö tullin kautta? Tuossa tilausvahvistuksessa kun ei lue mitään, että mitä kautta toimitetaan. Put me out of this mysery!!

Vierailija
18/100 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllä olevaan lisätäkseni että tein tilauksen tuolta arctic parka sivustolta.

Vierailija
19/100 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, että ihmiset on tyhmiä!! Jos takin ovh. on 600-900€ niin miten luulette, että joku huonosti suomennettu nettikauppa myy samaa takkia parilla sadalla. Samanlaatuisen takin saisit H&M:ltä parilla kympillä...

Vierailija
20/100 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 22:46"]

Oikeesti, että ihmiset on tyhmiä!! Jos takin ovh. on 600-900€ niin miten luulette, että joku huonosti suomennettu nettikauppa myy samaa takkia parilla sadalla. Samanlaatuisen takin saisit H&M:ltä parilla kympillä...

[/quote]

Eikä H&M-takin valmistuksessa ole kidutettu eläimiä.