Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Norwegian lento

Vierailija
13.08.2012 |

Olemme varanneet pelkät lennot Gran Canarialle Finnmatkoilta. Lento on Norwegian. Luin että lähtöselvitys tehdään automaateilla, Onko se pelkästään siellä ? Eikö ole mahdollista tehdä netissä ? Onko omat automaatit vai voiko sen tehdä esim Hilton airportissa kun siellä on myös automaatti? Kuinka paljon ennen lentoa sen voi tehdä ?Entä paluu, onko Las palmasissa myös vain automaatti vai ??

Kommentit (11)

1/11 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!



Norwegianin Helsingistä lähteville tilauslennoille on mahdollista tehdä myös iltalähtöselvitys seuraavan päivän lennoille, mitkä lähtevät ennen klo 10 aamulla. Lisäksi lähtöselvityksen voi tehdä lähtöpäivänä Helsinki-Vantaan lentokentän lähtöselvitysautomaateilla. Tällä hetkellä lähtöselvitystä ei pysty tekemään netissä.



Hotelli Hilton Airportissa on aivan samanlaiset automaatit kuin lentokentälläkin, eli myös siellä pystyy tekemään lähtöselvityksen automaatilla.



Lähtöselvityksen automaatilla voi yleensä tehdä aikaisintaan 20 tuntia ennen lähtöä, mutta käytäntö vaihtelee lennon lähtöajan mukaan ja lentokohtainen aikataulu onkin hyvä tarkistaa aina joko lentoyhtiöltä tai lentokentältä. Esimerkiksi iltalennoille lähtöselvitys automaateilla saattaa aueta vasta lähtöpäivän aamuna.



Las Palmasissa lähtöselvitys tehdään normaalisti lähtöselvitystiskeillä.





Ystävällisin terveisin

Susanna/Finnmatkat

Vierailija
2/11 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lähtöselvityksen tehdä vain automaatilla vaiko myös perinteisesti tiskillä? Voiko automaatilla muuttaa mahdollista jo määriteltyä istumapaikkaa, jos ei paikka ei miellytä, eikä ole varannut ja maksanut sitä etukäteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!



Lähtöselvityksen Norwegianin lennoille Helsinki-Vantaan lentokentällä voi tehdä ainoastaan automaateilla. Lähtöselvityksen jälkeen luovutetaan matkatavarat ‘Baggage drop’ –tiskeillä. Alueella, jolla lähtöselvitysautomaatit sijaitsevat, on lentojen lähtiessä huolitsijan edustaja auttamassa matkustajia automaattien kanssa. Oulun lentokentällä lähtöselvityksen voi tehdä joko automaateilla tai tiskillä.



Automaatilla asiakas voi vielä vaihtaa lentoyhtiön määrittämää istumapaikkaa. Osa asiakkaista varaa lisämaksusta tietyt istumapaikat jo etukäteen.



Ystävällisin terveisin

Susanna/Finnmatkat

Vierailija
4/11 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulostaako automaatti myös tarralaput matkalaukkuihin Norwegianin lennoille?

5/11 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!



Norwegianin lennoilla matkalaukkutarrat saadaan lähtöselvitysautomaatista. Lähtöselvityksen jälkeen ’Baggage drop’ –tiskillä työskentelevä virkailija auttaa tarvittaessa tarrojen laittamisessa laukkuihin.



Ystävällisin terveisin,

Kristiina/Finnmatkat

Vierailija
6/11 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tekee lähtöselvityksen edellisenä iltana ja on selvitettävänä ruumaan menevää matkatavaraa, joita kuitenkin tarvitsee vielä yön aikana hotellissa niin voiko ne viedä vasta aamulla baggage drop pisteeseen? Siis tarralaput tulostettu edellisenä iltana lähtöselvityksen yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
7/11 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Matkatavarat voi jättää myös seuraavana aamuna ennen lentoa. Tällöin kannattaa kuitenkin huomioida, että jonot ovat aamuisin myös baggage drop-pisteeseen pidemmät, joten iltalähtöselvityksestä ei varsinaisesti ole tällöin vastaavaa hyötyä.



Terveisin,

Elsi/Finnmatkat

Vierailija
8/11 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimin rollaattorin kanssa? Voinko pitää sen koneelle asti, vai täytyykö se pakata erikoismatkatavaroihin jo lähtöselvityksessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
9/11 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

 

Kiitos viestistäsi.

 

Yleisesti erikoismatkatavarat tulee jättää ruumaan kuljetettavaksi jo lähtöselvityksessä. Mikäli tarvitsette avustusta lentokentällä, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme (0303 60 640) niin voimme lisätä merkinnän varauksellenne, ja näin tieto siirtyy myös Norwegian –lentoyhitölle. Asiakaspalvelumme auttaa mielellään myös muissa lisäkysymyksissä.

 

 

Ystävällisin terveisin

Terhi / Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

 

Vierailija
10/11 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ! Olemme lähdössä Alicantesta Helsinkiin Norwegian lennolla. Meillä on jo aikaisemmin varattu ja maksettu matkalaukku mutta tarvitsisimme vielä ylimääräisen laukun mukaan. Miten menetellään ? Maksan ylimääräisestä laukusta mutta en saa printattua ulos. Paljonko maksaa ? Näkyykö se lentoyhtiöllä ? Alicantessa on check-in vain tiskillä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
11/11 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

 

Olette ilmeisesti varanneet Alicanten lennot suoraan Norwegianin kautta. Suosittelen ottamaan yhteyttä Norwegianin asiakaspalveluun. Suomenkielinen asiakaspalvelu on avoinna ma-pe klo 8-18, puhelinnumero 09-23101600.

Norwegianin internetsivut:

http://norwegian-fi.custhelp.com/app/home

 

Terveisin

 

Elsi/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi