Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesä tulee taas...ahdistaa...olen liian seksikäs :(

Vierailija
17.05.2012 |

Oon niin väsyny kun miehet menee mun ulkonäöstä sekaisin joka kesä. Mun kirous on et just mun vartaloni on hoikka mut kurvikas ja kasvoni on tavallista kauniimmat ja hiukseni on pitkät luonnonblondit.

Joka kesä kärsin huomioinnista, vislailusta, päiden pyörimisestä autoissa ja kaduilla...vaikka pukeutuisin jätesäkkiin niin huomiointia tulee silti kaikkialta missä vain kävelen :( ihan v*ttua.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällasten ketjujen takia mä niin rakastan AV:ta! Yksi tällainen tasoittaa 100 huonon jälkeen balanssiin.

Vierailija
2/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka onnellinen olen kun en ole seksikäs. Kiitos ap kun sait minut miettimään elämää syvällisemmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin väsyny kun miehet menee mun ulkonäöstä sekaisin joka kesä. Mun kirous on et just mun vartaloni on hoikka mut kurvikas ja kasvoni on tavallista kauniimmat ja hiukseni on pitkät luonnonblondit.

Joka kesä kärsin huomioinnista, vislailusta, päiden pyörimisestä autoissa ja kaduilla...vaikka pukeutuisin jätesäkkiin niin huomiointia tulee silti kaikkialta missä vain kävelen :( ihan v*ttua.

Mulla on just niinku tää sama, ihan kauheeta. Ehkä vaan vielä pahempana, oonhan ihan sairaan hyvän näköinen. Ei auta vaikka pukeudun tiukempiin vaatteisiin ja vinkkaan silmää, silti niitä vaan punkee joka suunnasta. En kestä, tulis jo syksy ja sais vetää kauhtanat päälle.

Vierailija
4/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskipukuun? jos vähän helpottais

Vierailija
5/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kestää koko vuoden, ei rauhoitu edes talvella. Liika huomio on inhottavaa. =/

Vierailija
6/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kun käkkiä kesä kotona ;)

Vierailija
7/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tollanen ap:n kaltainen ongelma. Siis arvatkaa oliko hirveen vaikeeta löytää itselleen mies, joka ei KOKO AJAN kuolannu ja kertonu, miten ältsin hyvännäköinen olen? Onneksi löysin oman mussukkani, joka on pahasti likinäköinen. Vaikeeta oli.

Kuulen nyt jo miesten vihellyksen korvissani, kun painelen microsortseissa niiden ohi. Hei ja kesällä on KUUMA, en voi käyttää kuin toppia ja microja. En ees rintsikoita.

Vierailija
8/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on vaan sekin vielä, että oon tavallista ruskettuneempi siis niinku luonnostaan ja vielä urologi, eli aivotkin on. Niin ja sitä kulliahan tiettyosaan käsitellä jo uhan työn puolesta. Ihan kamalaa.

Vierailija
9/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kauneimmat naiset on monen mielestä Turussa, ehkä siellä et erottuisi joukosta lainkaan. Tai sitten hakeudu vaikka Viroon, eikö virolaiset naiset tunnetusti ole paljon upeampia kuin suomalaiset tappijalat, voi olla että Virossa olisit vain ihan ok. Voimia!

Vierailija
10/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös pitää hiukset kiinni ja pukeutua väljästi.

Vierailija
11/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus saattaa olla provo ja vastaukset ainakin, niin ymmärrätte kai että tämä saattaa olla joillekin ihan oikea ongelma!

Minä olen 3 lapsen äiti ja miesten osoittama liiallinen huomio on todella kiusallista!! Ei toivoakaan että lähtisin rannalle, koska en jaksa sitä tuijottelua. Pukeudun aina peittäviin vaatteisiin, joten en todellakaan provosoi asuillani miehiä. Sekään ei auta, vaan miehet kokevat oikeudekseen tuijottaa, kommentoida, vislailla, ehdotella jne.. Kesä on siksi kaikkein kiusallisinta aikaa.

Vierailija
12/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea lantio ja pyllyä sekä nätti naama.

Kiusallinen yhtälö.

Vierailija
13/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kivaa.

Vierailija
14/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan kestämätön. Voin vain myötäelää tuskaasi ja lohduttaa sinua sillä, että asiat voisivat olla huonomminkin. Ajattele jos olisit paitsi kaunis, myös rikas ja älykäs niin sitten elämäsi vasta sietämätöntä olisikin. Sinun on vain opittava elämään kauneutesi kanssa, kyllä se siitä.

Vierailija
15/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan kestämätön. Voin vain myötäelää tuskaasi ja lohduttaa sinua sillä, että asiat voisivat olla huonomminkin. Ajattele jos olisit paitsi kaunis, myös rikas ja älykäs niin sitten elämäsi vasta sietämätöntä olisikin. Sinun on vain opittava elämään kauneutesi kanssa, kyllä se siitä.

Vierailija
16/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 12 vastaa:

Ihanaa että ymmärrät :D Sen lisäksi että olen kaunis, olen myös kohtuullisen älykäs (Mensan jäsen ja 2 yliopistotutkintoa) ja lisäksi olen myös varakas (en rikas).

En koe että ulkoisten, tai muidenkaan ominaisuuksieni, vuoksi olisi oikeutettua huudella perääni mitä sattuu? Mielestäni kaikilla tulisi olla yhtäläinen oikeus elää ilman positiivista tai negatiivista nimittelyä ulkonäöstään.

Vierailija
17/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi pukeutua kaapuun, vaikka kasvotkin piiloon :/

Vierailija
18/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Printtaa netistä täysikokoinen Tarja Halosen kasvokuva, tee siitä naamari ja kiinnitä paikoilleen. Helppoa ja nopeaa, ei varmasti kukaan enää huutele sulle. :)

Vierailija
19/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä kaapuja saa?

Vierailija
20/45 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mikään hirvittävän kapea vyötäröinen, leveä lantioinen tai pitkä, mutta suuret rinnat ja hoikka vartalo. Ihan sama minkälaisen paidan puen päälle, miehet tuijottaa mun rintoja. Jos käytän avonaista paitaa, tuijotus on ihan häiritsevää, sillä sitä tekevät myös vastaantulevat naiset!

Oli aloittaja provo tai ei, niin kyllä tuijotus, huutelu ja viheltely häiritsee, vaikkei pukeutuisi provosoivasti, sitä saa silti. Jotkut rakastavat huomiossa paistattelua, ja toisia se ahdistaa. Toisista ihmisistä jopa negatiivinen huomio on kivaa ja haluttua, ja toisista positiivinenkin huomio ahdistaa.