Mitä olet mieltä parikymppisenä äidiksi tulleista?

Vierailija

Sivut

Kommentit (109)

Vierailija

..kyllä vähän säälin. Ajattelen, että ehkä lapsuudenperheessä ei ole ollut kaikki ihan kunnossa, kun sitä on täytynyt alkaa jo noin nuorena kompensoimaan.

Vierailija

Lainaus:

..kyllä vähän säälin. Ajattelen, että ehkä lapsuudenperheessä ei ole ollut kaikki ihan kunnossa, kun sitä on täytynyt alkaa jo noin nuorena kompensoimaan.

Vierailija

Itse olen saanut esikoiseni 24-vuotiaana, ja ihmettelen, jos keksitte, mistä minä tai lapseni olemme sen takia jääneet paitsi. Ei se muutama vuosi siihen mitään hirveän dramaattista tee.

Vierailija

Lainaus:

säälin taas sinun kaltaisiasi ihmisiä :( Kypsään ikään ehtineenäkin ajatusmaailma on noin kehittymätön ja yksinkertainen.

Vierailija

se on paras ikä saada lapsia biologisesti ajateltuna. Jos vain on henkisesti kypsä niin täydellistä. :) Saattaa olla, että monet lapsettumuushoidotkin vältettäisiin, jos lapsia tehtäisiin hieman aiemmin.

Ja en ole itse parikymppisenä tullut raskaaksi.

Vierailija

ja olen saanut lapseni alle kaksikymppisenä. Todennäköisesti olisi ollut helpompaa, jos olisin odottanut sinne parikymppiseksi, mutta hyvin asiat ovat nytkin. Elämä seesteisen onnellista, parisuhde erittäin toimiva, taloudelliset asiat paremmin kuin useimmilla suomalaisilla perheillä. Ei se iästä ole kiinni, onko hyvä vanhempi, kasvattaja ja huoltaja. Minä voin rehellisesti sanoa olevani loistava äiti ja voin tarjota lapsilleni elämän täydeltä kokemuksia ja turvaa, vaikka alle kolmekymppinen olenkin.

Vierailija

sama tyyppi, joka aina kysyy näitä pöljiä mitä mieltä kysymyksiä? Mikä oikeus sulla on "olla jotain mieltä" toisten elämästä ja vieläpä täysin heterogeenisestä joukosta, josta ei voi mitenkään olla mitään yhtä mieltä. Kasvaisit itse ensin aikuiseksi.

Vierailija

..elättäköön myös mukelonsa. Keskimäärin sen ikäiset mammat ja tenavat elävät muiden veronmaksajien rahoilla. Yleensä ovat myös heikosti koulutettuja. Yleensä myös yksinhuoltajia. Eiväthän he ole edes ehtineet käydä kouluja. Kasvatuskyvyt voivat olla monella tapaa puutteelliset.

Nimimerkki: Silmäsnä auki pitänyt

Vierailija

Lainaus:

..elättäköön myös mukelonsa. Keskimäärin sen ikäiset mammat ja tenavat elävät muiden veronmaksajien rahoilla. Yleensä ovat myös heikosti koulutettuja. Yleensä myös yksinhuoltajia. Eiväthän he ole edes ehtineet käydä kouluja. Kasvatuskyvyt voivat olla monella tapaa puutteelliset.

Nimimerkki: Silmäsnä auki pitänyt

minä kerkesin käymään kouluni loppuun, oli (ja on vieläkin) jopa vakityöpaikkakin. Lapseni syntyi kun olin 21v.

Mutta poikkeus vahvistaa säännön =)

Vierailija

Nyt kun katson sen ikäisiä, niin ihan kamalan nuoriahan he ovat. Moni vielä ihan teinivaihde päällä.

Mutta on aika ihanaa nyt, kun on jo kouluikäinen lapsi ja itsekin vielä nuori. Paljon jäi kokematta ikävuosina 20-30, mm. opiskelijabileet, matkustelut yms. mutta vielähän tulee eläkepäivät. ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat