Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni exä on niin kamala, että melkein voisin oksentaa

Vierailija
27.10.2011 |

Siis en ymmärrä 30 ihmisiä, jotka käyttäytyvät kuin 15 vuotiaat kauhukakarat.

Mitä se kertoo miehestäni kun hänellä on tällainen exä?

Heidän suhteensa kaatui kun tämä nainen petti miehen parhaan kaverin kanssa, mutta silti nämä ovat vielä kavereita...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tapasivat sattumalta silloisen mieheni.

Mieheni ja exän vaimo juttelivat pitkän tovin keskenään kun vaimo päivitteli minun hirveyttä.

Mieheni tippui aivan kärryiltä. Exä oli satuillut vaimolleen ihan päättömiä juttu.

Aina ne kuulemasi jutut ei ole totta!

Vierailija
2/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset usein menevät parisuhteisiin itsensä kaltaisen kanssa. Jos ex on kamala, mieskin on ja nyt tämä mies on valinnut sinut, joten kamalia olette, oksennelkaa yhdessä, sillä vakka kantensa valitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä keneltäkään muultakaan, vaan ihan tutustumalla tähän exään olen tämän käsitykseni saanut.

ja tapasivat sattumalta silloisen mieheni.

Mieheni ja exän vaimo juttelivat pitkän tovin keskenään kun vaimo päivitteli minun hirveyttä.

Mieheni tippui aivan kärryiltä. Exä oli satuillut vaimolleen ihan päättömiä juttu.

Aina ne kuulemasi jutut ei ole totta!

Vierailija
4/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin edellisen poikaystävän ex oli ihan hullu kuulemma, oli jopa joutunut lataamoon kun olivat eronneet ja ties mitä.

Noh, ette ikinä arvaa mitä kertoi minusta kavereilleen kun oltiin erottu. Että ei todellakaan kannata uskoa kaikkea mitä mies kertoo.

Vierailija
5/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin rakastanut / (tai rakastaa) kyseistä naista. Vai liekö ihana seksi pitänyt yhdessä??

Vierailija
6/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut mieheltäni tästä exästä muuta kuin sen miten heidän suhteensa kariutui ja sen perusteella en tosin ole käsitystäni muodostanut.

Tämän käsityksen exästä olen saanut sen perusteella, jonka hän on minulle antanut retostelu puheillaan, uhkailuillaan yms.

Vierailija
7/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun exältä.

Vierailija
8/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väkivaltainen ja sairaalloisen mustasukkainen ja seksiä ei saanut ja ruma ja mitä kaikkea :)

Tämä tuli ilmi kun tutustuin eräässä tilanteessa ex-avokkini yhteen toiseen naiseen. Tilanne oli todella koominen. Nuori pimu alkoi kertoa traagista elämäänsä, kuinka hänellä oli ollut elämänsä rakkaus, mutta jota hän ei saanut kun sillä oli niin hullu akka, joka oli frigidi ja hullu ja mustasukkainen jne.

Kuuntelin tarinaa ja vihdoin huomasin kysyä miehen nimeä. Kas, se mies oli ex-avokkini, joka oli patologinen pettäjä:) Olin hänet heittänyt ulos jo aikoja sitten.

Pimu meni vaikeaksi kun lopulta selitin, että tämä mustasukkainen,hullu ja ruma frigidi akka olen muuten minä.

Vierailija
9/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin toiset ihmiset muuttuvat ja toiset eivät taasen muutu.

Ovat kuitenkin kavereita vielä, mutta itse en viihtyisi seurassa jossa käyttäydytään kuin 15 vuotiaat kovanaamat.

Mieheni ei siis ole tällainen, mutta hänen exänsä on.

En edes ole viitsinyt kysyä miksi hän kaveeraa tuollaisen ihmisen kanssa, koska se on hänen asiansa, eikä siis minun tehtävä ole päättää kenen kanssa hän on ja kenen ei.

Ei tosin ole mukavaa saada uhkailuja tältä exältä, vaikka minua hieman kyllä hymyilyttää ne uhkailut.

Tämä on ehkä yksi syy miksi ihmettelen miestäni tämän asian suhteen.

Ei häntä näytä häiritsevän se että exänsä uhkailee minua, enkä pidä riittävänä syynä sitä että kunhan uhoaa.

Ap

on kuitenkin rakastanut / (tai rakastaa) kyseistä naista. Vai liekö ihana seksi pitänyt yhdessä??

Vierailija
10/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka moni ei varmaan oikeasti ole niin paha kuin ex-miehen kokemusten perusteella voisi ajatella. Mutta se ei silti sulje pois sitä, että maailmaan mahtuu myös paljon paskoja ja kamalia ihmisiä, ja nämäkin ovat usein jonkun exiä.

Jaksamsia ap:lle.

Vierailija
11/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle jäi jämät :D

Vierailija
12/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan, hän on ehkä sokeutunut exän käytökselle ja sen vuoksi hyväksyy siltä mitä vaan. Ehkä olisi kuitenkin hyvä joskus mainita sille miehellesi, ettei exän käytös ole ihan normaalia, tai edes pyytää miestä juttelemaan asiasta jonkun kaverinsa kanssa, sellaisen joka ei tunne exää. Tällöin miehen silmät ehkä pikkuhiljaa avautuvat eikä hän hyväksy exältä enää mitä vaan.

Vierailija
13/13 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oma exäni on niin kamala, että voisin oksentaa. Mutta väitän, että ei ollut silloin kun me tavattiin ja rakastuttiin. Oltiin 15-vuotta yhdessä ja se mies muuttui todella paljon siinä matkan varrella. Nykyisin on ylivelkaantunut, suorastaan rikollinen, aivan kamala välillä lapsilleen ja muutenkin ihan käsittämätön. Kaikki ihmettelee mitä sille miehelle on tapahtunut. Myös oma perheensä, siis vanhempansa ja siskonsa. Kaipa sitä kaikki muuttuvat vanhetessaan, mutta että niin radikaalisti.

Pointtini on se, että ei miehesikään välttämättä rakastuneet siihen 30-vuotiaaseen kauhukakaraan.