Olen huono vaimo! Mies tippui eilen sohvalta :(
Olin keittiössä laittamassa ruokaa ja mies pääsi sillä aikaa tipahtamaan. Koskaan aiemmin ei ole käynyt näin.
Kommentit (383)
Miten te vaimoihet voitte suhtautua tähän noin kevyesti! Minulla on takana jo kohta kaksi vuotta tuloksettomia miehettömyyshoitoja (käyn niissä joka toinen viikonloppu. Kerran on vain tärpännyt, mutta sekin meni kesken, ilmeisesti ehdokas ei ollut vielä valmis mieheksi. Kemiallisia on ollut useampia, ne ovat vain käyneet pyörähtämässä, mutta eivät ole tarttuneet parisuhteeseen. Olen ottanut hoitoon muiden miehiä, mutta omaa minulle ei ole suotu!
Siksi kirpaiseen kuinka huonosti ja välinpitämättömästi te miehiinne suhtaudutte! Mies on lahja, oppikaa arvostamaan sitä!
Miten te vaimoihet voitte suhtautua tähän noin kevyesti! Minulla on takana jo kohta kaksi vuotta tuloksettomia miehettömyyshoitoja (käyn niissä joka toinen viikonloppu. Kerran on vain tärpännyt, mutta sekin meni kesken, ilmeisesti ehdokas ei ollut vielä valmis mieheksi. Kemiallisia on ollut useampia, ne ovat vain käyneet pyörähtämässä, mutta eivät ole tarttuneet parisuhteeseen. Olen ottanut hoitoon muiden miehiä, mutta omaa minulle ei ole suotu!
Siksi kirpaiseen kuinka huonosti ja välinpitämättömästi te miehiinne suhtaudutte! Mies on lahja, oppikaa arvostamaan sitä!
meidän sohva on poistettu käytöstä ja mies istuu nippusiteillä köytettynä tietsikalla mun vieressä. En millään vois jättää yksin, kauppaankin otan mukaan.
Miten te vaimoihet voitte suhtautua tähän noin kevyesti! Minulla on takana jo kohta kaksi vuotta tuloksettomia miehettömyyshoitoja (käyn niissä joka toinen viikonloppu. Kerran on vain tärpännyt, mutta sekin meni kesken, ilmeisesti ehdokas ei ollut vielä valmis mieheksi. Kemiallisia on ollut useampia, ne ovat vain käyneet pyörähtämässä, mutta eivät ole tarttuneet parisuhteeseen. Olen ottanut hoitoon muiden miehiä, mutta omaa minulle ei ole suotu! Siksi kirpaiseen kuinka huonosti ja välinpitämättömästi te miehiinne suhtaudutte! Mies on lahja, oppikaa arvostamaan sitä!
ajattele positiivisesti: Saat mahdollisuuden viettää itsenäistä elämää ilman pähkäilyä kaatuilemisista, roiskeista vessassa, tissittely/pullottelu dilemmasta. Kukaan ei ole raivoamassa, formulat ei ulise telkkarista koko aikaa. Se vastuu on todellakin niin suuri..hirveä on tunnustaakin, mutta itse joskus kadun tätä valintaani minkä olen tehnyt. Onhan se ihana jollain tavalla, mutta kun siinä on kiinni sen 24/7 niin välillä tuntuu ettei jaksa..=(
Tietääkö kukaan, onko miehille jotain ohjattuja kesäleirejä, virikehoitoa tai muuta, epäilen että meillä kohta ms koputtelee oveen, uskon että naapurit vielä tekevät nimettömän ilmon, kun en vaan aina jaksa olla huutamatta miehelleni kun turhauttaa..Illat varsinkin tosi rankkoja minulle..=(
Miten te vaimoihet voitte suhtautua tähän noin kevyesti! Minulla on takana jo kohta kaksi vuotta tuloksettomia miehettömyyshoitoja (käyn niissä joka toinen viikonloppu. Kerran on vain tärpännyt, mutta sekin meni kesken, ilmeisesti ehdokas ei ollut vielä valmis mieheksi. Kemiallisia on ollut useampia, ne ovat vain käyneet pyörähtämässä, mutta eivät ole tarttuneet parisuhteeseen. Olen ottanut hoitoon muiden miehiä, mutta omaa minulle ei ole suotu! Siksi kirpaiseen kuinka huonosti ja välinpitämättömästi te miehiinne suhtaudutte! Mies on lahja, oppikaa arvostamaan sitä!
Siis mikä sohvamalli teillä on käytössä, jos mies noin helposti sieltä putoaa? Oon varmaan satakertaa tällä palstalla muistuttanut, että asiallisesti miestentarvikeliikkestä ostettu sohva on ihan eri asia kuin joku Sotkan halpa kopio. Hyvälläkään sohvalla olevaa miestä ei tietenkään saa jättää valvomatta, mutta kyllä turvallinen sohva estää monta läheltä piti-tilannetta.
Mulle ainakin mies on niin arvokas, etten voisi kuvitella vaarantavani hänen turvallisuuttaan jonkun halpissohvan käytöllä.
Kun tässä pikkuhiljaa yritetään pullon lisäksi kiinteää ruokaa.
Uskaltaako aloitta HK:n sinisellä vai kalapuikoilla?
Pitääkö aina olla ketsuppia ja/tai sinappia?
jos mies lähtee liikenteeseen, niin voiko ulko-oven aukaista, niinku kutsuvasti ja jos liikettä riittää kuntoilla ulos asti, onko soveliasta lukita ovi heti miehen lähdettyä kotoa (eihän sillä oo ikinä avaimia mukana)!!!
törkeä heitteillejättö!
Ajattele nyt, kun se raukka hätääntyneenä itkee oven takana ja yrittää päästä sisälle.
Sitten itkuisena ja väsyneenä lähtee hortoilemaan ja päätyy vielä jonnekin vaaralliseen paikkaan.
Onko sitten kiva hakea miestä miestensuojelulaitokselta, kun ne sedät syyttelevästi siellä sua katselee?
Pikkuhiljaa sitten lisättiin uusia makuja, kuten hampurilaisia, pizzaa, nakkeja, lihapiirakkaa. Mutta vihanneksia kuten kukkakaalia tai parsakaalia en ole saanut menemään. Oon houkutellut leluilla, pullolla, uhkaillutkin olen, mut kun ei vaan kelpaa. Puurotkaan ei mene.
Mulla on kyseessä ensimmäinen mies ja montaa täällä kerrottua asiaa en olisi edes osannut arvata. Kysyisin tuosta tussuttelusta, onko jossakin tussuttelukursseja? Koska tosiaankin kyseessä meidän perheen ensimmäinen niin haluaisin viedä hänet ammattilaisen järjestämälle kurssille. Saako kursseja varten toimeentulotukea?
"miehen keväthaalari/välikausihaalari..." -ketjun. Tai siis jotain sellaista siinä oli. Oli niiiiin hauska ketju!
Pullovieroitukseen suosittelisin tussuhoitoa. Aina kun mies alkaa huutaa pullon perään, tarjotaan sille ensimmäiseksi tussuttelua, sillä tämä menetelmä saa miehen unohtamaan pullon hyvin nopeasti ja yöunet paranevat aikaa myöten.
Menetelmään kuuluu, että tussua tarjotaan heti, kun mies vaikuttaa levottomalta. Lopulta vain tussun näkeminen saa miehen vaipumaan takaisin uneen. Menetelmä maatii pitkäjänteisyyttä, sillä mies saattaa aluksi hullaanuta tussuhoidosta siinä määrin, että sitä joutuu tarjoamaan usemaman kerran yössä. Johdonmukaisen tussuttelun käyttämisen pitäisi kuitenkin tuottaa toivottu lopputulos jo kahdessa viikossa.
törkeä heitteillejättö!
Ajattele nyt, kun se raukka hätääntyneenä itkee oven takana ja yrittää päästä sisälle.Sitten itkuisena ja väsyneenä lähtee hortoilemaan ja päätyy vielä jonnekin vaaralliseen paikkaan.
Onko sitten kiva hakea miestä miestensuojelulaitokselta, kun ne sedät syyttelevästi siellä sua katselee?
:( Mun mies on nyt sijaisperheessä. Mua pidetään edesvastuuttomana vaimona, vaikka oon tehnyt parhaani. Sossut kävi meillä muutaman kerran ja niiden mielestä meidän koti oli kelvoton miehelle.
Ne aikoo nyt kirjottaa jonkun lausunnon etten saisi miestä enää ollenkaan, koska tämä oli jo toinen sijaisperheeseen otettu mies.
Itkettää ja harmittaa tosi paljon ja mietin mitä oisin voinut tehdä toisin. Nauttikaa elämästänne ja miehistänne!
"miehen keväthaalari/välikausihaalari..." -ketjun. Tai siis jotain sellaista siinä oli. Oli niiiiin hauska ketju!
Ne pukee tosi mielellään päälle, mutta annas olla jos työhaalari pitää pukea..milloin väsyttää, milloin ei huvita..hirveä jupina ja kiroilu joka kerta kun työhaalaria pitäisi pukea..
Tekee kipeää edes kirjoittaa tästä...
Olen itsekin miehetön, nyt jo kuudetta vuotta. Aihe on minulle hyvin herkkä ja arka, suurin osa tuttavistani ei edes tiedä, että haluan miestä! Voi kunpa saisin edes kerran tietää mille tuntuu, kun mies kasvaa sisälläni!
Käyn miehettömyyshoidoissa nykyisin enää joka toinen kuukausi, sillä minulla ei ole enää yksinkertaisesti varaa käydä näytillä useammin. Hoitoja on ollut kuuden vuoden aikana lukuisia, vain yksi on lähtenyt kunnolla alulle. Odotin peräti kaksosia, mutta hommasta ei suureksi pettymyksekseni tullutkaan mitään, koska täti tuli kylään...
Olen niin surullinen, enkä tiedä, kuinka kauan jaksan näin!
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että sohvalta tippumista seuraa se, että mies lähtee ryömimään myös sängyssä kohti reunaa. Meillä sattui kamala tilanne, kun hän pääsi tippumaan jenkkisängystä!! Sehän on ainakin 70 cm korkea! Kamalaa, meinasi sydän hypätä kurkkuun, kun pelästyin.
Nyt siis tarkkana sen makuuhuoneen kanssa, ettei miehesi lähde vaeltelemaan siellä. Minä esimerkiksi hajotin jenkkisängyn (ne alaosat ja se runko-osa vaan peräkkäin) ja sen jälkeen sain nukkua rauhassa eikä tarvinnut pelätä miehen enää tippuvan korkealta.
Mulla on kyseessä ensimmäinen mies ja montaa täällä kerrottua asiaa en olisi edes osannut arvata. Kysyisin tuosta tussuttelusta, onko jossakin tussuttelukursseja? Koska tosiaankin kyseessä meidän perheen ensimmäinen niin haluaisin viedä hänet ammattilaisen järjestämälle kurssille. Saako kursseja varten toimeentulotukea?
thai-hierojalta, edullinen on ainakin verrattuna joihinkin muihin istansseihin.