Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suominainen antaa itsensä rupsahtaa ja lihoa mentyään naimisiin ja

Vierailija
22.03.2010 |

saatuaan lapsia?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

--enkä tosiaankaan tajua, miten pienten lasten äidit ehtii lihoamaan tai fyysisesti rapistumaan.

syödään enemmän kuin kulutetaan.

Vierailija
2/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yks hailee onko lihava vai ei

En todellakaan tunne itseäni enää naiseksi vaan joksikin "kodin yleiskoneeksi ja siivojaksi"...aluksi yritin väsymyksestä huolimatta pitää itsestäni huolta, mutta mies ei näytä huomaavan mitään. Koskaan ei YHTÄÄN mukavaa kommenttia tai edes katsetta (tai sitten negatiivista)vaikka miten olisi tällännyt. Masentaa kun en tunnu olevan enää nainen, -ainakaan mieheni silmissä jossa sitä haluaisin olla ja olen lihonut luvattoman paljon...ei heikompi ihminen jaksa kun ei koskaan saa positiivista palautetta vaan on aina täysin "itsestäänselvyys" :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuolla julkisissa, kaupoissa ym. tarkkailen lyhyet kananpersetukat rasvaisina tuulipuvuissa hiihteleviä mammoja. Sitten ihmetellään kun mies lähtee vieraisiin..

Vierailija
4/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tunnen lihavia ja itsestään huolehtimattomia sinkkujakin. Uskon sen eniten olevan arvovalinta. Kaikille ne kilot tai naama ei nyt vaan ole keskeinen juttu.

Meillä ollaan molemmat miehen kans kovia urheilemaan joten paino palautunut raskauksien jälkeen hiljalleen lähtöpainoon.

Vierailija
5/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku non se äijä ja mukulat, ni sama se kai miltä sen jälkeen näyttää. Tietysti sitten olisi eri asia jos olisi valinnut sellaisen äijän joka olisi heti suunnittelemassa vaihtoa timmimpään emäntään. Onneksi en niin pinnallista huolinut niin saan rupsahdella ihan rauhassa ja päästää itseni miten lihavaksi tahdon.

Vierailija
6/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään tällaista.

Vierailija
7/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki on samanlaisia kuin sinä?

Vierailija
8/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkuja.

Vierailija
9/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitettiin juuri mitä kysyttiin.

Vierailija
10/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän se oikein edes onnistuu? Minä olen tässä viimeiset neljä vuotta parhaani mukaan yrittänyt rupsahtaa ja lihoa, mutta ei onnistu, kun ei ehdi syömään.

Vierailija
11/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen lähipiiri rupsahti samantien kun saivat pysyvät poikakaverit. Eli jo 20-vuotiaana tuli yli 20 kiloa lisää elopainoa ja tukka tms. tätimalliin :D

Nyt sitten yrittävät korjailla jälkiä kasvattamalla hiuksiaan ja laihduttamalla. Ei ole tosin vielä onnistunut...

Vierailija
12/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoa olen yrittänyt, mutta kun kotona ja töissä on kiirettä ei paljon ehdi syödä turhaan.

Vierailija
13/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja fenno-feminismi: naisen ei tarvitse laittautua miestä varten niin kuin esim. venakot/thaikut/arabit vaan Suomessa nainen saa rauhassa lösähtää telkun ääreen vetämään kaljaa ja makkaraa ihan niin kuin mieskin tekee.

Vierailija
14/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina harrastanut juoksemista ja sen myötä myös syönyt paljon ja erottuani en enää päässytkään harrastamaan säännöllisesti juoksemista (ainoa liikuntalaji, jota olen jaksanut pitempään kuin viikon, kaiken maailman kotijumpat kyllästyttävät) tuo syöminen on johtanut lihomiseen. en kyllä toisaalta edes tajunnut sitä ennen kuin avioerosta oli kulunut vuosi. vasta siinä vaiheessa oli elämä niin paljon hallinnassa taas, että jaksoin kiinnittää huomiota itseenikin lasten lisäksi.

nyt onkin sitten edessä kiva kymmenen kilon pudotusoperaatio. edelleen ilman sitä liikuntaa, ellen sitten jostain syystä yhtäkkiä rakastu johonkin kotijumppaan (hrr... puistattava ajatus).

Vierailija
15/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole vain suominaisista. Juuri tänään kuulin radiossa tutkimuksesta jossa kerrottiin Avioliiton aiheuttavan suurentuneen riskin ylipainoon. En nyt muista oliko jenkki vai japsi-tutkimus...

Olen kai minäkin hieman rupsahtanut, tai oikeastaan kai sitä kuka tahansa 10 vuodessa vanhenee? Painoakin ol tullut liki 10kg lisää. Ja kysymykseesi miksi, voisin vastata vaikka että ei ole enää aikaa eikä kiinnostusta liikuntaan ja toisaalta miksi pitäisi olla huippukunnossa kun mies on jo napattu. Jos erotaan niin sitten varmasti laihdutan ja saatan käydä jopa kampaajalla ;).

Vierailija
16/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni tuo on ihan globaali ilmiö, josta tietenkin on joka maassa poikkeuksiakin. Mutta siis kummasti esim. Itä-Euroopan maissa nuoret naiset ovat kauniita ja hoikkia, mutta yli 3-kymppisissä niitä ei juurikaan enää näe. On vaan kaiken maailman maatuskoita ja baabuskoita...

Vierailija
17/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos mies ei auta lastenhoidossa, ei ole aikaa/voimia laihduttaa entisiin mittoihin.

Vierailija
18/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tunne tällaisia. Tottakai ihmiset usein lihovat keski-iän kynnyksellä kiireisen arjen keskellä, aineenvaihdunnan hidastuttua, niin naiset kuin miehetkin, mutta suoraan sanoen ja tarkkaan miettien en keksi yhtäkään, joka olisi lihonut ja rupsahtanut naimisiinmentyään.

Vierailija
19/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoin varmaan vuosi häitten jälkeen 10 kg enemmän ja seuraava 10 kg tuli pari kg vuodessa. Nyt on 6 kg lähtenyt ja loput 14 kg elokuuhun mennessä.

Aion 9 v häistä kokeilla hääpukua.

Vierailija
20/51 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkittu juttu