SK
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
SK kirjoitti:
Millä tavalla Hesari on mielestäsi hypännyt MAGA-kelkkaan?
Tuo pääkirjoitushan viittaa siihen, kuinka Trump on osittain luopunut omasta eriävästä linjastaan, ja lähestynyt EU:n näkemystä asioista. Nähdäkseni kyseessä ei siis ole MAGA-kelkkaan hyppääminen, vaan sen huomioiminen, että Trump on tuonut MAGA-kelkkansa takaisin melkein samoille linjoille EU-kelkan kanssa.
Kaiken sinäkin uskot jos luulet että trumpin puheisiin voi luottaa sekuntiakaan, lol.
En ihan ymmärrä, mitä mahdat tällä tarkoittaa.
Millä tavalla Hesari on mielestäsi hypännyt MAGA-kelkkaan?
Tuo pääkirjoitushan viittaa siihen, kuinka Trump on osittain luopunut omasta eriävästä linjastaan, ja lähestynyt EU:n näkemystä asioista. Nähdäkseni kyseessä ei siis ole MAGA-kelkkaan hyppääminen, vaan sen huomioiminen, että Trump on tuonut MAGA-kelkkansa takaisin melkein samoille linjoille EU-kelkan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se syytä painaa paniikkinappia jos oikein yksi (1) henkilö on mahdollisesti jotain mieltä. Voi vielä (hui) postata jotain someen, jossa toinen henkilö sitten peukuttaa.
En ainakaan itse saanut tekstistä sitä vaikutelmaa, että näyttelyssä olisi mitenkään "painettu paniikkinappia", vaan että hahmo oli yhteisymmärryksessä päätetty jättää pois kyseisestä näyttelystä.
Panikointia ja hy st eriaa ilmentävät ehkä enemmänkin itse aloitus ja jotkin kommentit, kuin näyttelyn järjestäjien toiminta tekstin perusteella.
Ulkoilmakypsennin
Hellemoukari
Lokinpaahdin
En tiedä, kuka tämän on aloittanut. Kuitenkin ainakin tämä ketju vaikuttaisi koostuvan lähinnä mielensäpahoittamisesta, jossa (oletetut) konservatiivihenkiset vetävät palkokasvin hengityselimeen loukkaantumalla toisten puolesta. Ja "toisella" tässä tarkoitetaan vielä lähinnä joko fiktiivistä hahmoa tai jotain abstraktia taiteellista visiota, eikä ketään oikeaa henkilöä.
On vähintäänkin epäselvää, kenen oikeuksia tapauksessa on loukattu (ehkä fiktiivisen hahmon oikeutta olla tasavertaisena osana fiktiivistä maailmaa, johon hän sijoittuu?), mutta porua kyllä syntyy.