Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

47/47 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevosista en osaa sanoa, mutta minihevoset tai ponit on hauskan näköisiä eläimiä.

Hevosiahan käytetään myös terapiaeläiminä, ratsastusterapia taisi olla.

Hieno juttu.

Mihin eläin tarvitsee terapiaa? Ihmisen aiheuttamiin traumoihin?

Alkaahan se masentaa, jos lajitoverit aina vain hirnuvat jutuillesi.

9/57 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tykkään Oltermannista, vaikka ei se hirveästi kyllä eroa niistä muista samantyylisistä kermajuustoista. En varmaankaan läpäisisi sokkotestiä merkin tunnistamisessa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wilhelm makkara, yöööööks!

Mulle maistuu paremmin ne kaikkien parjaamat "jauho"makkarat, joissa ei oikeastaan ole koko jauhoja vaan perunatärkkelystä.

Itsekin tykkään enemmän jauhomakkaroista! Mitä halvempi Camping, sen parempaa! Noista WIlhelmeistä ja Huilun Tuhdeista taas en tykkää yhtään.

20/24 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SK kirjoitti:

Miksi kulttuuri kirjoitetaan kahdella t:llä, vaikka esim. infrastruktuuri, tekstuuri ja diktatuuri vain yhdellä t:llä. Vai pitäisikö puhua futtuureista ja arkkitehttuurista?

Ei niitä myöskään lausuta samalla tavalla, miksi pitäisi siis kirjoittaakaan.

Vrt. kusi ja kuusi.

Tarkoitin ehkä jonkin oikeutuksen hakemista sille, että miksi kulttuuri-sanassa on kaksi t:tä, kun näennäisesti samankaltaisissa sanoissa on kaksi. Kulttuuri tosiaan kirjoitetaan ja lausutaan eri tavalla kuin esimerkiksi futuuri tai arkkitehtuuri, mutta syy tähän eroavaisuuteen on minulle epäselvä. Englannin sanassa culture on vain yksi t-kirjain, samoin kuin sanoissa future ja texture. Ruotsin sanassa kultur on myös vain yksi t-kirjain, mutta futuren ja texturen vastineista en kyllä tiedä.

11/24 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kulttuuri kirjoitetaan kahdella t:llä, vaikka esim. infrastruktuuri, tekstuuri ja diktatuuri vain yhdellä t:llä. Vai pitäisikö puhua futtuureista ja arkkitehttuurista?

23/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepat ovat minusta tosi hienoja ja vaikuttavia eläimiä.

Yksi hevosia harrastava tuttu kertoi minulle joskus, että parasta hänen mielestään on se, kun saavuttaa hevosen kanssa henkisen yhteyden, ja molemminpuolinen jännitys raukeaa.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.