SK
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vispilä 🤣
Ois sit erilaisia vispilöitä, kuvausvispilä, kuljetusvispilä, vapaa-ajan leluvispilä, sotavispilä ja monitoimivispilä!Nyt vispataan!
Vispiläkohu: YK:n turvallisuuskokouksessa Iran kieltää jyrkästi toimittaneensa Venäjän armeijalle itsemurhavispilöitä
Neutraali nimenomaan koulukiusaamisen suhteen. Ei kiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö myös ruokaa saada kaupasta ilmaiseksi ja vain osa olisi maksullista?
Jos asiakas saa vaikka kaupalta ilmaisen leivän, niin kaupalla on yksi leipä vähemmän, mutta jos asiakas katsoo tai jakaa verkkoartikkelin, niin artikkelin tuottajalla on yhä se sama artikkeli. Muistan, kun piratismikeskustelu kävi kuumimpana, niin tällaisten "Ethän varastaisi autoa?" -vertauskuvien kanssa muistutettiin olemaan varovainen.
Periaatteessa olisi siis hyvä asia, jos artikkeleita voisi lukea ilmaiseksi, koska silloin useammat ihmiset pääsisivät hyödyntämään niiden sisältämää informaatiota, ilman että se olisi keneltäkään pois (jos esim. pieniä serveri- ja sähkökustannuksia ei oteta huomioon). Ongelmana on kuitenkin se, että informaatiotuotteiden tuottajilla pitäisi olla joku tapa hyötyä taloudellisesti toiminnastaan, jotta heillä olisi joku kannustin tuottaa sisältöä tulevaisuudessakin.
Vierailija kirjoitti:
Miten miehillä on kun ovat vain miesten seurassa.
Ilta valmistellessa vedetään pitkää tikkua siitä, kuka ottaa käsilaukun, huulipunan ja hameen.
En itse hirveästi tykkää nopeista autoista tai muistakaan hurjista menopeleistä, mutta kaikenlainen siisti fiilistely tai inspiroiva suhde autoiluun voi olla hot.